Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Candyman said:
laat je iedeën maar is horen dan:)
denk dat als dat mogelijk was ddl dat allang had verzorgd niet?
Zo was er een aantal jaren terug nog een soort stand waar spul verkocht werd, gezien de verhalen vorig jaar over tekorten aan drukveren en dat soort klein grut zal daar wel vraag naar zijn. Ik verwacht niet dat ST.net er heen zal komen, maar die promotent zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk. Als je wat dingen neerzet is er gelijk geen ruimte meer om heen en weer te knallen op dat stukje van dijk naar industrieterrein.

psapp007 said:
hey ik ben zelf een klaaswaler nou is er tussen de ddl winkel en het industrie terrein een "afgesloten" parkeerterrein waar je imo een prima plek heb. er is maar 1 hoofd ingang van +/- 4 m breed en dan een "klinker veldje" van ??*?? (zal wel eff x kijken)

Daar is dus geen plek om heen en weer te knallen maar wel een rustig plek om een bank neer te zetten en eventueel wat standjes van het een en ander. en zonder dat je voor je klote word gereden!
Das idd een mooie plek!
 
RemcoV said:
Idd , scheelde totaal niks en hij kon afgevoert worden naar het ziekenhuis.

Wat mij wel een optie lijkt: Even een belletje met de politie plegen om te vragen of ze wat man over hebben ( wat 99% van de gevallen toch altijd zo is ) om de jongetjes die het niet kunnen laten van de dijk te halen.
zat ik nou net aan te denken, de "serieuze" mensen rijden niet over een dijk en door het publiek, prima moment om een rollerbank te plaatsen en alles aan te houden wat gevaarlijk is. Ik denk dat het een heel stuk zou helpen en de meeting zal er een stuk serieuzer van worden omdat de kleuters die die capriolen uithalen hun scooter thuis laten.

thumbsup.gif
zeer goed idee
 
het is gewoon jammer dat het in klaaswaal is,
maar het is natuurlijk altijd lastig om vergunningen te krijgen
hier in strijen is een mooi industrieterrein, maarja krijg je te veel overlast
 
gewoon de dijk vol zetten met leuke scooter standjes van het forum van ddl miss 1 van vd koog en het is opgelost. En mensen die van die mailtjes zetten om te klagen over mensen die over de dijk rijden heeft hierzo denk ik niet zoveel zin de meeste mensen op dit forum zouden dat niet doen je kan dan beter bij sf neerzetten en de noobs die nooit ergens kijken
 
Dijk vol zetten zal niet lukken he , het normale verkeer moet er nog langs kunnen.

De politie laten controleren lijkt me een voor de hand liggende optie...
 
RemcoV said:
Dijk vol zetten zal niet lukken he , het normale verkeer moet er nog langs kunnen.

De politie laten controleren lijkt me een voor de hand liggende optie...


het hele dorp is zo'n beetje afgezet dan kunnen ze voor die 1ne dag ook wel de dijk toch afzetten maarja moet je wel mensen hebben die daar komen te staan. ik denk dat politie neerzetten niet zo handig is dan loopt weer uit de hand net als vorig jaar. (wat trouwens wel erg grappig was motoren zonder sleutels en leeg gelopen banden (A) )
 
Vorig jaar was de dijk niet afgezet, alleen was er geen doorgaand verkeerd. De auto's die er reden gingen parkeren of waren van mensen die er woonden. Wat je nu vertelt over politie gaat alleen over 's ochtends vroeg, en dat heeft natuurlijk weinig te maken met de 'meeting' die in de loop van de ochtend begint met de bank van DDL etc. Volgens mij is r op dat moment namelijk geen agent meer te vinden.

's Ochtends is het gewoon een ongeorganiseerd zootje, daar valt helemaal nix voor te regelen, dat moet je niet eens proberen want dat lukt nooit. De rest van de dag wèl uiteraard, dan ben je niet meer de enige die rondrijdt maar zijn er ook toeschouwers van de Autotrek en van braderie etc in KW. Het is gewoon onmogelijk om veilig rond te rijden op die dijk, als je perse wilt rijden loop je een stukje en pak je een polderweg want die zijn r genoeg :p Maar dat moet iedereen zelf maar uitzoeken, daar valt ook weinig aan te organiseren.

Maargoed, iedereen kan hier zeggen wat ze willen, het wordt toch ongetwijfeld weer n bende :X Tenzij DDL oid het hele stuk (industrieterrein vanaf de dijk) gewoon afzet, zodat je alleen je scoot kunt parkeren :)
 
als je een beetje wilt rijden om te laten zien wat je beestje doet moet je sochtends vroeg in numansdorp zijn

100% aanwezig met nos sprintje
 
Komt er nog een projecttopic van dat beestje ook?

Ik ben ook 100% aanwezig met de TGB in Imprezatrim +pippi+ 's Ochtends weet ik nog niet, vind het altijd wel leuk om hier op dorp rond te knallen maar al die hokken bij elkaar te zien in N'dorp ofzo lijkt me ook wel weer eens wat. Ik zie wel wat iedereen doet...

Als m'n scooter echt afgestickerd is smijt ik wel ff foto neer waar ik aan te herkennen ben :+
 
psapp007 said:
hey ik ben zelf een klaaswaler nou is er tussen de ddl winkel en het industrie terrein een "afgesloten" parkeerterrein waar je imo een prima plek heb. er is maar 1 hoofd ingang van +/- 4 m breed en dan een "klinker veldje" van ??*?? (zal wel eff x kijken)

Daar is dus geen plek om heen en weer te knallen maar wel een rustig plek om een bank neer te zetten en eventueel wat standjes van het een en ander. en zonder dat je voor je klote word gereden!

en jah dat heen en weer geknal over de dijk zal je altijd houden. Als deze mensen nou 200m verder rijden is er een perfecte weg naar links is volgens mij een goede km lang en kaars recht wat wil je nou nog meer dan..?

Ik ben er ook zeker bij dit iig tis zo wat bij mij voor de deur :D


Lijkt me geen goede locatie, omdat er in de omliggende straten een braderie is waar X aantal mensen lopen, en iedereen er dan tussen door gaat met zijn scootertje.

DDL heeft volgens mij geen vergunning nodig, omdat het op het terrein van een bedrijf is wat daar gevestigd zit en niet op de openbare weg. Vandaar ook denk ik, dat er niet meer georganiseerd kan worden, want je kan niet zomaar een stuk weg afzetten zonder vergunning.

De organisatie moet gewoon om de 10/20 meter een obstakel plaatsen ( aantal hekken? ) om te voorkomen dat er malloten gaan rond rijden. Aan gezien er geen organisatie is voor de meeting, zouden de heren die autotrek organiseren dat moeten/kunnen doen..
 
piels said:
De organisatie moet gewoon om de 10/20 meter een obstakel plaatsen ( aantal hekken? ) om te voorkomen dat er malloten gaan rond rijden. Aan gezien er geen organisatie is voor de meeting, zouden de heren die autotrek organiseren dat moeten/kunnen doen..
Vorig jaar waren er best veel dranghekken, maar die stonden niet echt handig opgesteld...

En Piels, komt wel goed :D
 
nja in numansdorp zal de eerste scooter er rond 4.30 zijn denk ik, en tussen numansdorp en klaaswaal is 1 stuk weg, en zo'n beetje rond 8 uur beginnen mensen te vertrekken naar klaaswaal, dacht ik me nog te herinneren van de vorige keer

dan is de testbank er nog niet, maar dan rijden er al wel mensen op het stuk van de autotrek die er dan ook nog niet is
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top