Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Die tenten bij de autotrek? Die staan er altijd. En volgens mij staat er ook altijd een feesttent op dorp waar bejaardenactiviteiten zijn enzo (als je van de dijk af gaat links de eerste straat, en dan aan het einde :p)
 
duidelijk aanwezig weet alleen niet of we van uit spijkenisse daar heen gaan rijden. is tog wel een stukkie en k wil geen warmloper of problemen met me scoot krijgen. maar we zijn duidelijk aanwezig:p

mzzzl wes(met de aanhangers van spijkenisse haahah)
 
oowww yes..:) heb er nu al zin in al is het maar voor het kijken.. en de sfeer alleen al..

mssn ga ik daarna nog wel ff naar die bejaarden activiteiten..;) :p
 
crisis voor de ice die het moet gaan maken op numansdorp/klaaswaal :( me ma gaat nu wel heel erg zeuren over financiele gebeuren
 
Ice2004 said:
crisis voor de ice die het moet gaan maken op numansdorp/klaaswaal :( me ma gaat nu wel heel erg zeuren over financiele gebeuren
Heee, jij ook hier? Hoe staat het met het beestje, was je SB al kwijt :X Dacht dat je alles al zo'n beetje bij elkaar had?
 
's Ochtends of 's middags? 's Middags kun je met je motor helemaal weinig denk ik, 's ochtends zal oom agent wel vertellen wat ie r van vindt...

Kan me trouwens nog wel een paar jaar terug herinneren (3 oid) toen echt iedereen nog in Numansdorp was en er ook een zootje motoren waren met zonder demper en een RSV met een vlammenwerpert *D Happens to be you? :D
 
Dan is dat duidelijk :D Ik zat toen bij Ard in de klas, kwam niet helemaal als verrassing toen ;)

Maar er lijkt nog niet echt iets georganiseerd in Klaaswaal, en tot die tijd mag je natuurlijk komen met elk vervoermiddel want dan is het openbare weg +ralf+
 
Was jij er vorig jaar ook in Klaaswaal?? Ik ben op zoek naar filmbeelden van daar. Met name van wat de politie heeft gezegd!
(Ik ben overigens niet de veroorzaker van de vlam ;)maar de bijrijdster;)
 
Vorig jaar was ik 's ochtends hele tijd op Strijen, zo'n beetje de enige nog maar goed. In de loop van de ochtend naar Klaaswaal gegaan, maar daar heb ik geen RSV gezien :p

Kan ik je dus niet mee verderhelpen... Genoeg Hoeksche Waarders hier dus degene die ze heeft moet te vinden zijn lijkt me ;)
 
ik heb alles op film, heel de dag gefilmd
het probleem; ik ken niemand die hem op video kan zetten, ik heb alleen de casette (zo'n kleine casette voor in een video) het is gewoon videokwaliteit, gewoon goed, net als tv. ik heb alles gefilmd toen die motor mee moest ofzo, maar je hoort niks want iedereen is aan het gek doen met "HIJ GAAT NIET MEE" en dergelijke, dus je kan niet horen wat de politie zegt


en oh, de ice gaat toch al bijna in elkaar, gaat goed komen voor klaaswaal

wat betreft organiseren; ik was zaterdag nog bij ddl, er komt zeker weten een 50cc en 70cc PK cup, 80cc zijn er nog twijfels over, aangezien er toch steeds meer met 2fast komen
met nos / nx/ cold fusion/venom blabla mag je ook banken maar dat geld niet voor de cup.
 
Als ik zo ScooterBase eens doorkijk zijn er echt ontzaglijk veel mensen in de Hoeksche Waard bezig met snelle scoots (vooral Zips) en ook GL Paints heeft het erg druk zo te zien... Belooft nog wat :)
 
Mechanic said:
Als ik zo ScooterBase eens doorkijk zijn er echt ontzaglijk veel mensen in de Hoeksche Waard bezig met snelle scoots (vooral Zips) en ook GL Paints heeft het erg druk zo te zien... Belooft nog wat :)

Hoop dat ik het red met me zip :p, heb gisteren ff wat afstelspul besteld, zootje sproeiers en rollers, blok is namelijk wel draaiend, alleen de rest van de zip nog :rolleyes:
 
Je hebt nog even :p

Mijnes is als t goed is dit weekend af, voor mij een belangrijke gebeurtenis na dik 1,5 jaar uit elkaar gelegen te hebben. Ok, hij is motorisch nog steeds standaard, maar al vele jaren wilde ik m zo hebben :) Zet wel foto's neer als t af is.
 
zaterdag spannend :) krijg tweederde van mn scooter terug van een behandeling :p

klaaswaal haal ik wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top