Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Ik ben langs het politiebureau geweest , die zeiden dat er nog geen aanvraag is geweest voor een vergunning oid. Dus naar gemeente huis geweest en aanvraag gedaan. Hoop zo spoedig mogelyk op een reactie:)
 
Wat voor aanvraag heb je dan gedaan als ik vragen mag? Politie gaat sowieso niet erg over vergunningen toch.. Dat is meer gemeentewerk :)
 
Mechanic said:
Wat voor aanvraag heb je dan gedaan als ik vragen mag? Politie gaat sowieso niet erg over vergunningen toch.. Dat is meer gemeentewerk :)

Ik ben langs het politiebureau geweest , die zeiden dat er nog geen aanvraag is geweest voor een vergunning oid. Dus naar gemeente huis geweest en aanvraag gedaan. Hoop zo spoedig mogelyk op een reactie >> Dus naar gemeente gehuisgeweest voor een vergunning (A)
 
degrees said:
Ik ben langs het politiebureau geweest , die zeiden dat er nog geen aanvraag is geweest voor een vergunning oid. Dus naar gemeente huis geweest en aanvraag gedaan. Hoop zo spoedig mogelyk op een reactie >> Dus naar gemeente gehuisgeweest voor een vergunning (A)
Met andere woorden... jij bent van plan om de meeting in klaaswaal dit maal gaan organiseren?
ben benieuwd :)
 
Dan heb ik t goed begrepen... Maar is dat geen zaak van DDL, die zal een vergunning moeten hebben om met die bank daar te gaan staan etc. Weten zij hiervan ofzo?

Succes met het organiseren van een meeting dan... :p
 
beetje kortaf om nu nog hele plannen op te gaan zetten is het niet?

Ik kom zowieso wel kijken, als het niet legaal is komen de scooters niet mee iig...
 
menace said:
Met andere woorden... jij bent van plan om de meeting in klaaswaal dit maal gaan organiseren?
ben benieuwd :)

Uhm nee, hij probeert voor mij en paar andere een vergunning te krijgen voor de reis richting klaaswaal. Via polderwegen :p
 
Beter gaat die reis dan ook even langs Puttershoek 8P, nee hoor ;), ik kom met aanhanger oid. anders word het spul wat warm denks :D
 
dus ddl organiseert nix dit jaar ?
ben er gistere nog geweest, had eigelijk ff moete vrage maja nie aan gedacht. ook al doet de lijster niks, er zal tog wel een meeting komen denks, legaal of illegaal, denk dat t weinig uitmaakt ik verwacht dat de politie weinig zal doen.
zie jullie allemaal wel op koninginnedag :p
 
Dat DDL nix doet is nergens gezegd :) Hij heeft alleen nog geen aanvraag ingedient voor een vergunning, maarja daar is in principe nog tijd genoeg voor. Alleen ik snap nu dus niet waarom iemand anders dat gaat doen die nix met DDL te maken heeft (correct me if I'm wrong)

Maargoed, ik ben er toch wel :+
 
wrom is er dan niemand die ff als die bij ddl kom het gewoon vraagt ? zometeen wil ddl vergunning aan gaan vragen en alles gaan regelen krijg hij van de gemeente te horen dat er al een vergunning is gegeven aan iemand anders die waarschijnlijk geen ervaring heeft met meetings organiseren, terwijl ddl het al jaren doet. beetje lullig...
 
black senda said:
wrom is er dan niemand die ff als die bij ddl kom het gewoon vraagt ? zometeen wil ddl vergunning aan gaan vragen en alles gaan regelen krijg hij van de gemeente te horen dat er al een vergunning is gegeven aan iemand anders die waarschijnlijk geen ervaring heeft met meetings organiseren, terwijl ddl het al jaren doet. beetje lullig...
Lees eens beter , die gozer ging een vergunning aanvragen om er naartoe te mogen rijden , niet om het te organiseren :*

Toch? :X
 
degrees said:
Ik ben langs het politiebureau geweest , die zeiden dat er nog geen aanvraag is geweest voor een vergunning oid. Dus naar gemeente huis geweest en aanvraag gedaan. Hoop zo spoedig mogelyk op een reactie >> Dus naar gemeente gehuisgeweest voor een vergunning (A)

btw.. je beseft hopelijk wel goed dat jij dan álle verantwoordelijkheid persoonlijk gaat dragen als je een vergunning hebt aangevraagd ?
 
black senda said:
wrom is er dan niemand die ff als die bij ddl kom het gewoon vraagt ? zometeen wil ddl vergunning aan gaan vragen en alles gaan regelen krijg hij van de gemeente te horen dat er al een vergunning is gegeven aan iemand anders die waarschijnlijk geen ervaring heeft met meetings organiseren, terwijl ddl het al jaren doet. beetje lullig...


Van 1e page...
Evert@Zip said:
geloof dat er dit jaar wel weer een meeting gaat komen, spreek af en toe met iemand die vaak bij DDL komt en ook zijn scooter daar opbouwd, ze verdienen er natuurlijk een leuk centje bij als ze hun eigen bank daar weer neerzetten, sprinten is daar gewoon niet mogelijk, tenzij er is een keer samen gewerkt kan worden met de mannen die de autotrek organiseren,. maar die willen er volgens mij niks mee te maken hebben.
Vorig jaar was het aardig chaos in ieder geval, was ook wel heeeel erg druk ook, verder denk ik dat je dit topic gewoon weer kan sluiten totdat er echt iets bekend is, ik zal nog wel informeren, maar denk niet dat ze het nu al rond hebben met de gemeente omdat het pas over 4 maanden zover zal zijn...

Ik ken dus iemand die daar vaak komt, hij zegt dat ze er wel al een beetje over aan het nadenken zijn, maar is is niks definitiefs, zal me niks verbazen als er toch niks vanuit DDL georganiseerd word omdat ze er toch al een beetje vanuit gaan dat het weer een chaos zal worden...
 
RemcoV said:
Lees eens beter , die gozer ging een vergunning aanvragen om er naartoe te mogen rijden , niet om het te organiseren :*

Toch? :X
Dat was een grapje denk :* Vergunning aanvragen om ergens legaal met je scooter heen te rijden? :D

Nog even een quote van vorig jaar:

http://forum.scooterforum.net/forum/showpost.php?p=1474250&postcount=458

Benieuwd of meneer de Lijster nog dezelfde mening is toebedaan, ik zie hem ervoor aan gewoon die bank neer te smijten, hij heeft m toch :p
 
is er dit jaar ook weer autotrek daar? zoniet zo het wel beter zijn (A)
maar's ochtend om 6-8uur is het daar ook al gekkenwerk met motoren + scoots
vorig jaar gewoon een grote stuntshow..:D
tot politie kwam en bijna rellen waren..:mad:
maja hoop dat t door gaat en ik ben dr sowieso
 
voor oud beijerlanders, ik heb een brief gekregen dat het plan n behandeling is om vanaf de hema om 5 uur snachts legaal naar klaaswaal te rijden.
 
Denk dat dat niet gaat lukken, normaal wordt het alleen gedoogd van 6 tot 8 's ochtends. Maar zou aardig zijn als t wel lukte (meest maffe vergunning ooit dan denk :X:X:X)

Maar die aanvraag was dus echt hier voor en niet voor een soort meeting in Klaaswaal?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top