Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Als het gewoon onmogelijk wordt gemaakt om te rijden ben je al een heel eind denk ik :) Vorig jaar was soort van stuk afgezet, maarja aan beide kanten van de dranghekken stonden en liepen mensen en stonden scooters geparkeerd of in de rij voor de bank. Oftewel, het stuk waar men heen en weer jekkerde was tegelijk de rij voor de bank.

Da werkt dus nie :+

Maar laten we eerlijk zijn, er is onmogelijk iets te verzinnen met sprinten etc daar, ook niet op baan van de autotrek omdat daar 's ochtends alle auto's over aankomen en 's middags autotrek zelf is...

Conclusie, gewoon een rij maken voor de bank en op de een of andere manier zorgen dat het gewoon onmogelijk is om te bleren op dat stukje.
 
Dan is het industrieterrein he :p Maar dan moet er dus echt een meeting komen en iemand die dat gaat organiseren, nu is het vooral meeliften op de autotrek (die heeft al eten+drinken enzo geregeld)

En ach, op koninginnedag is het toch wel druk daar, organisatie of niet, testbank of niet...
 
-Cris- said:
Klopt:7 ....K weet alleen niet of er echt wat geregeld word? Want anders heb je kans dat Dick niet eens komt met de bank :henko:


late we het hopen dan.. dan kom ik proberen mijn 1ste plaats te verdidigen in de 70cc klasse
 
ik heb wat meer connecties met DDL dan de gemiddelde hier geloof ik

het plan wat ik gehoord heb is
50cc pk cup
70cc pk cup
80cc pk cup


de dag voor koninginnedag wordt het gehouden aangezien koninginnedag op zondag is.

het zal net zo rommelig als de jaren ervoor zijn neem ik aan;)

'sochtends vroeg in numansdorp, niet georganiseerd
'sochtends en smiddags in klaaswaal, er staat een bank van DDL

en geen sprint op de baan van autotrek helaas
 
Ice2004 said:
De dag voor koninginnedag wordt het gehouden aangezien koninginnedag op zondag is.

het zal net zo rommelig als de jaren ervoor zijn neem ik aan;)

'sochtends vroeg in numansdorp, niet georganiseerd
'sochtends en smiddags in klaaswaal, er staat een bank van DDL

en geen sprint op de baan van autotrek helaas
Ik was vorig jaar niet in Numansdorp, maar het enige wat ik daarvan weet dat het rondjes door dorp rijden is achter oom agent aan. Weet jij daar meer over misschien?
 
Ik kom uit numansdorp en ben altijd in numansdorp en klaaswaal van de partij, ja dat was idd de bedoeling, maar gebeurde niet. In klaaswaal is het wel altijd een gevaarlijke bedoeling.. maarja, ik vin het wel leuk;)
 
Was der vorig jaar ook wel gezellig enz maar gewoon te weinig ruimte voor teveel rijders:p

Maar is die baan waar de autotrek wordt gehouden die zaterdag vrij ofniet
want dat is nog een aardige ruimte.. iig beter dan op die dijk heen enw eer rijden tussen tractors/auto's enz..

edit: had niet goed geleze:p:*
 
Last edited:
Mn neefje heeft ook wat aardige creaties staan (staat mn mini nu in de stalling) Als die gaat kom ik misschien ook wel even langs waaien, maar ik moet even kijken of er geen andere dingen dan te doen zijn.
 
Ik neem aan dat alle activiteiten van koninginnedag gewoon een dag eerder zijn ofzo... Dus daar zul je iig geen voordeel aan hebben qua ruimte/drukte
 
Ik kom zeker nog wel even kijken.
Vorig jaar stond er wel veel politie al s'ochtends vroeg
dus ik pas wel op dit jaar.

Klaaswaal blijft een klein dorp en is niet echt bedoeld dat er zoveel scooters en brommers rondrijden. Volgens mij zal het altijd wel chaotisch blijven.
 
Tuurlijk ben ik er, moet toch ergens heen rijden om 4 uur 's ochtends 8P. Verder lijkt het me wel leuk om bepaalde forummers te ontmoeten! Ik rijd op helemaal zwarte sr, dus als je me ziet, Connect me :p :d
 
politie vorig jaar hielt voornamelyk motorrijders staande, omdat die niet mochte burne en herrie maken ,en op scooters hielden ze gewoon toezicht. Ik zag een paar die op de weg reden die werden staande gehouden , maar niet alsje je keurig aan de regels houdt, dan doen ze niks.
 
degrees said:
politie vorig jaar hielt voornamelyk motorrijders staande, omdat die niet mochte burne en herrie maken ,en op scooters hielden ze gewoon toezicht. Ik zag een paar die op de weg reden die werden staande gehouden , maar niet alsje je keurig aan de regels houdt, dan doen ze niks.


weeeenie :p. hoelaat achter hema ? :)
 
Ik hoor t al, ik bler 's ochtends wel lekker rondjes door Strijen heen om hier iedereen beetje wakker te maken :) (iemand moet het doen, niemand rijdt hier meer :X)
 
Koninginnedag is trouwens wel de enige dag dat ik van me moeder op de openbare weg mag rijden 8P.
Er stond me trouwens nog wat bij van vorig jaar :D
Stond er een jongen te burnen, politie loopt op hem af. Al die scootertjes zonder uitlaat en ook met uitlaat eromheen staan en gassen, agent kon zich geloof ik niet helemaal verstaanbaar maken en liep weer weg :p.
Maarja, dit geeft het niveau daar ook wel aan.
 
Evert@Zip said:
Koninginnedag is trouwens wel de enige dag dat ik van me moeder op de openbare weg mag rijden 8P.
Er stond me trouwens nog wat bij van vorig jaar :D
Stond er een jongen te burnen, politie loopt op hem af. Al die scootertjes zonder uitlaat en ook met uitlaat eromheen staan en gassen, agent kon zich geloof ik niet helemaal verstaanbaar maken en liep weer weg :p.
Maarja, dit geeft het niveau daar ook wel aan.

Laag niveau, dat is waar, maar dat ventje was wel geholpen 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top