Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Vorig jr was het opzich wel OK. alleen beetje chaos in klaaswaal op die dijk :p, maar er waren wel genoeg mensen ;)
 
ik vond het best gezellig vorig jaar:), beetje bende majah, was lekker weer, hopen dat het dit jaar weer mooi weer word
 
Vorig jaar idd rommelig maarja dat weet iedereen wel die er was,was vorig jaar op me std scoot dit x kom ik op me speed rox :D
 
Aerox1997 said:
Vorig jaar idd rommelig maarja dat weet iedereen wel die er was,was vorig jaar op me std scoot dit x kom ik op me speed rox :D


Vorig jaar was ik op me manston firefox (heel even maar trouwens) was laatste meeting voor de firefox, dit jaar op me speed04 zip, eerste meeting van de zip denks :D
 
Ben vorig jaar ook geweest, vond er eerlijk gezegd niet veel aan.
Grote chaos, allemaal door elkaar heen rijden. Dit jaar niet meer voor mij.
 
kaj said:
Tuurlijk ben ik er, moet toch ergens heen rijden om 4 uur 's ochtends 8P. Verder lijkt het me wel leuk om bepaalde forummers te ontmoeten! Ik rijd op helemaal zwarte sr, dus als je me ziet, Connect me :P :d


vorig jaar ben ik nog terug gereden om je te halen maar meneer werd nergens wakker van :P om 9 uur kwam er pas leven in ;)

maar ben zeker aanwezig op klaaswaal met de rox!! maar waarom zorgt ddl niet is een x voor een beter georganiseerde meeting ipv zoveel mogelijk geld te verdienen met weinig uit te geven? bijvoorbeeld een leuke samenwerking van ddl en vd koog om eens een echte leuke meeting te organiseren er is genoeg animo voor.
 
maxierox said:
vorig jaar ben ik nog terug gereden om je te halen maar meneer werd nergens wakker van :P om 9 uur kwam er pas leven in ;)

maar ben zeker aanwezig op klaaswaal met de rox!! maar waarom zorgt ddl niet is een x voor een beter georganiseerde meeting ipv zoveel mogelijk geld te verdienen met weinig uit te geven? bijvoorbeeld een leuke samenwerking van ddl en vd koog om eens een echte leuke meeting te organiseren er is genoeg animo voor.

Max, stel het ze voor :P, tsjah, genoeg animo is er wel, maar genoeg ruimte... Dan zouden ze dus ook een andere locatie moeten zoeken, maar denk niet dat hun samen een meeting zullen organiseren... :rolleyes:
 
maxierox said:
vorig jaar ben ik nog terug gereden om je te halen maar meneer werd nergens wakker van :P om 9 uur kwam er pas leven in ;)

maar ben zeker aanwezig op klaaswaal met de rox!! maar waarom zorgt ddl niet is een x voor een beter georganiseerde meeting ipv zoveel mogelijk geld te verdienen met weinig uit te geven? bijvoorbeeld een leuke samenwerking van ddl en vd koog om eens een echte leuke meeting te organiseren er is genoeg animo voor.


jaja, slaapzak ben k hé


degrees said:
Voor mensen uit oud beijerland.. 5 uur weer voor de HEMA verzamelen!
heb je al vergunning :P ?
 
Evert@Zip said:
Max, stel het ze voor :P, tsjah, genoeg animo is er wel, maar genoeg ruimte... Dan zouden ze dus ook een andere locatie moeten zoeken, maar denk niet dat hun samen een meeting zullen organiseren... :rolleyes:

inderdaad, vdkoog en ddl samen :rolleyes:
 
kaj said:
inderdaad, vdkoog en ddl samen :rolleyes:

het doel is toch om iets gezelligs te organiseren en als het is een x een groot suc6 word hebben ze beide goede publiciteit en miss zelfs nog winst. Over de plaats ze moeten het gewoon in obl doen op industrie terrein. is groot zat miss betaald gl-paints dan ook wat mee voor publiciteit :P maarja ik moet toch langs vd koog deze week ga ik eens x vragen of ze nog wat gaan doen ;)
 
tsjah, maar wat het dan word, iedereen doet mee om de meeting te organiseren, tijd investeren ivm met vergunning, eventueel terrein huren etc. en ddl gaat lekker staan verdienen en winst maken met zijn bank.

Dus 1. ddl maakt winst, de rest verlies
2. ddl krijgt meeste publiciteit omdat hun een bank hebben en de rest
niks.

Denk dus niet dat dit succes gaat hebben...
 
Evert@Zip said:
tsjah, maar wat het dan word, iedereen doet mee om de meeting te organiseren, tijd investeren ivm met vergunning, eventueel terrein huren etc. en ddl gaat lekker staan verdienen en winst maken met zijn bank.

Dus 1. ddl maakt winst, de rest verlies
2. ddl krijgt meeste publiciteit omdat hun een bank hebben en de rest
niks.

Denk dus niet dat dit succes gaat hebben...

Het was te proberen 8P.
 
Als DDL het dan alleen organiseert... Maarja ik heb het idee dat die het wel best vinden zo, iedereen komt automatisch al en met die bank van hun erbij stromen de euro's binnen zonder veel te hoeven regelen.
 
Prima vonden ze het sowieso niet natuurlijk... Vorig jaar was de dijk afgesloten voor doorgaand verkeer dacht ik, maar kwamen er wel heel wat auto's langs die er gingen parkeren.

Eigenlijk is het natuurlijk onmogelijk om er te rijden zonder risico voor jezelf en anderen, overal lopen bergen mensen, staan auto's of scooters etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top