Klaaswaal 2005?

Erwin. said:
Evert heeft jou nog geen eens ff voorgesteld aan mij :p

Nee sorry, maar daar heb ik niet echt bij stilgestaan, vond het al heel wat dat ik je herkende aangezien ik al meer als 24 uur niet geslapen had 8P, was denk ook wel te zien aan me :rolleyes:, verder nog inne gefeliciteerd, en nog even met sr tuner een afgelegen stukje weg gepakt, en zoals smruf al zei heb ik me aan een aantal gasten zitten ergeren, verder raad ik die kerel op die oranje runner met zijn stunts zich in te schrijven voor de stuntcompetitie als hij dat nog niet gedaan heeft, heb egt respect voor mensen die dat kunnen, alleen minder respect voor mensen die dat tussen een mensen menigte doen :X, had ook het idee dat meneer de lijster niet blij was met mensen die over de dijk knalde en door de menigte scheurde :| maarjah, verder aardig chaotisch dagje maar wel vermaakt
 
Ferreltje said:
24 uur wakker?? ik wasaf vrijdag morge 7 uur wakker.. maja hij was wel goed eindelijk...

daar gaat het om uiteindelijk, ik was vrijdag ochtend rond 8 uur wakker, maar ging nachtje door omdat rolf (the smurf) vrijdag avond pas zijn scooter op ging bouwen omdat hij smidags zijn onderdelen binnen kreeg, dus heel de nacht bezig geweest aan dat ding, nog wat tegenslagen moeten verwerken, uiteindelijk draaide het dan ook nog niet helemaal lekker, maar dat komt nog wel 8)
 
Rens123 said:
Je helm zit niet helemaal goed of zie ik dat nou verkeerd?
dat zie je wel goed, ik reed net weg, maar had em ff gelijk goed opmoeten zetten, maar bewijs is er dat ik met helm reed, de filmpjes zijn onderweg...
 
aah jij was dus die malloot:|

wat heb ik me aan jou ge-ergeerd, en nu spreek ik niet als enige,

leer je helm opdoen, en kijk eens uit voor andere mensen
 
denn1s said:
aah jij was dus die malloot:|

wat heb ik me aan jou ge-ergeerd, en nu spreek ik niet als enige,

leer je helm opdoen, en kijk eens uit voor andere mensen

ja sorry, liet me een beetje meeslepen, volgende meetings zal niet meer gebeuren mijn excusses bij deze sorry...
 
denn1s said:
aah jij was dus die malloot:|

wat heb ik me aan jou ge-ergeerd, en nu spreek ik niet als enige,

leer je helm opdoen, en kijk eens uit voor andere mensen
Helemaal mee eens, wat bn jy een grafdebiel echt, volgende keer dat je weer zo rijd, trek ik je er echt af, en hoop ik dat je niet je helmpje ophebt.
youri dat je er bent:L.
Kbn miss. klein, maar denn1s helpt me wel :rolleyes: :*
 
Je was niet de enige, misschien nog een schrale troost voor je,

Ik durf het niet zeker te zeggen, ik weet wel zeker dat het een blauwe nrg was, was jij die mafkees die bijna de baas van ddl voor ze sodemieter reed?
 
RonaldV said:
Helemaal mee eens, wat bn jy een grafdebiel echt, volgende keer dat je weer zo rijd, trek ik je er echt af, en hoop ik dat je niet je helmpje ophebt.
youri dat je er bent:L.
Kbn miss. klein, maar denn1s helpt me wel :rolleyes: :*

ik zeg toch sorry mensen, t gebeurt niet meer
 
denn1s said:
Je was niet de enige, misschien nog een schrale troost voor je,

Ik durf het niet zeker te zeggen, ik weet wel zeker dat het een blauwe nrg was, was jij die mafkees die bijna de baas van ddl voor ze sodemieter reed?

dat weet ik zeker dat ik dat niet was
 
maar sorry mensen dat ik zo onverantwoordelijk bezig was, ik zag het pas later op filmpjes dat ik gevaarlijk bezig weas, bij deze voor de laatste keer mijn excussen over mijn rijgedrag gaat niet meer gebeuren!!!
 
Ik wil niet het topic verzieken, maar dit wil ik van je weten

Heb je er bij stil gestaan dat je iemand dood kon rijden,

want ik heb je niet 1x. maar 45 x zonder helm met een snelheid boven de 80 km langs zien komen. als er nou iemand loopt? of iemand die plots remt,

denk daar maar eens over na...

En dit nog: je mocht niet op de dijk constant rijden: die eigenaar van DDL is 2 uur bezig geweest met roepen dat het niet mocht, zeker niet gehoord:rolleyes:
 
denn1s said:
Ik wil niet het topic verzieken, maar dit wil ik van je weten

Heb je er bij stil gestaan dat je iemand dood kon rijden,

want ik heb je niet 1x. maar 45 x zonder helm met een snelheid boven de 80 km langs zien komen. als er nou iemand loopt? of iemand die plots remt,

denk daar maar eens over na...

En dit nog: je mocht niet op de dijk constant rijden: die eigenaar van DDL is 2 uur bezig geweest met roepen dat het niet mocht, zeker niet gehoord:rolleyes:

wel gehoord, k heb nog met hem staan praten, maar ik liet mezelf gewoon teveel meeslepen, ik zie in dat ik stom bezig was, en vooral onverandwoord bezig was... ik zag het alleen te laat pas in... wilde niemand kwaad doen of de dag van mensen verzieken was voor mij de eerste klaaswaal, had het gewoon niet echt door...
 
Back
Top