Tja toen niet echt gevonden wat ik kon verbeteren, ondertussen weet ik wel al het 1 en ander meer..stoer
je zegt zelf dat de curve belangrijk is, waarom is die van je slider dan zo bagger?
Kun je niet eens een grafiekje van je kiesler ding posten?
-Squish staat goedDoor wie is je speed getuned? anders zou ik eens een andere speed monteren
Mhr speed, squish 0.5 a 0.5
HPI op 4.5
Yasuni C21/C30
Malossi overrange, rode malossi drukveer, zwarte trekveren, 3386 vsnaar(4laatste cijfers), rollen adhv het toerental.
Haal die torsion control er zowieso al maar uit. is rotzooi.
Als je dit zo monteert, kom je al echt een eind in de richting.
jepdacht rond de 13/13,5 k
15 is wel erg veel
Je hebt een malooosie overrange toch?
Dat moet ik nog eens nagaan, ben me briefje kwijt waarop ik het had gezet, de reductiefactor heb ik wel nog ergens opgeschreven, die kan ik binnenkort wel eens gevenwat voor vertanding heb je in die big bore zitten
Klopt chris alleen de oude versie is een stuk beter. Maar daar ligt het niet aan.
Kenny, malossi op 2.15 a 2.25 zetten. Malossi overange is goed hoor.
Klopt chris alleen de oude versie is een stuk beter. Maar daar ligt het niet aan.
Kenny, malossi op 2.15 a 2.25 zetten. Malossi overange is goed hoor.
T7 met C30 uitlaat
malossi vario (nieuwer model) met 3.4 gram dachtik
Delta clutch met torque driver met originele zwarte veren op uiterste stand en rode drukveer
Qua vertanding heb ik een malossi 13/44 steken en secundair is stock
ben je hier wat mee?
Idd en we zien wel wat seizoen 2011 brengtIk hoop er gwn weer veel fun aan te beleven ^^
Zo stond hij ook, hmm nja dan voldoe ik toch aan heel het lijstje, enkel de riem zou ik kunnen controleren maar die zat naar mijn weten perfect en ik heb toen ook de nummer opgezocht en gecontroleerd dusja
Dit is zeker je eigen bank? Ben benieuwd wat die doet op een EPC of Karsemeijer bank of iets.