Kenny Liebert
KGL Racing Team
Ziezo deze is er 1ntje van de stunt met de nieuwe software en volgens tovami de juiste instelling
En die rare opbouw die je ziet is omdat de meting pas werd gestart ter hoogte van de knik
Ik hoop dat de grafieken van de 86 cc beter uit zien. Je hebt dan misschien wel een hoog vermogen, maar dat is pas laat op de baan, waar je er niet meer veel aan hebt!
hij had ook een erg zware slider hé
houd daar ook rekening mee.
nou als je 26,6 pk uit een speed haal
dan ben je echt wel een top tuner
maar waarom rijd je dan een 7.7 als pers record
ik denk dat je bank voor geen meter klopt
en dat zeg ik niet om je af te katten
maar 26,6 pk uit een speed is echt wel heel erg veel
me r1 aerox weegt 74 kilo heeft 23,6 pk op de rollen
en mijn beste tijd was 7,1
dus een slider die minder weegt en veel meer pk heeft moet sneller gaan
T7 met C30 uitlaatding draait veel te weinig toeren zie ik al. Een speed en c 21 zit je al op 14.5k. Je kunt echt nog heel veel winnen in de grafiek bij 60 heeft die net 20 pk. Dat moet je dus hebben bij de 20 a 30. Wat is je afstelling nu dan?
Idd en we zien wel wat seizoen 2011 brengt Ik hoop er gwn weer veel fun aan te beleven ^^Lekker boeiend hoeveel pk je hebt, gaat er toch om dat je zo snel mogelijk van A naar B gaat.
In dit project wordt nog wat zelf gemaakt, is toch mooi.
ik ken iemand die er ook tegen de 27uit heeft gehaald.(een bedrijf)
maar ga geen naam noemen dit moet die persoon zlef doen mocht die er behoefte aan hebben.
+ dat al komt hier op het forum een mooie scoren dan hebben hier veel mensen de grootste verhalen en dat het onmogelijk is etc..
kijk nu maar naar onder andre dit grafiek die gepost is de vorige pagina..