KGL Racing Team Sprinter

grqph.jpg

Ziezo deze is er 1ntje van de stunt met de nieuwe software en volgens tovami de juiste instelling
En die rare opbouw die je ziet is omdat de meting pas werd gestart ter hoogte van de knik :)

Ik hoop dat de grafieken van de 86 cc beter uit zien. Je hebt dan misschien wel een hoog vermogen, maar dat is pas laat op de baan, waar je er niet meer veel aan hebt!

Ik hoop dat de grafieken van de 86 cc beter uit zien. Je hebt dan misschien wel een hoog vermogen, maar dat is pas laat op de baan, waar je er niet meer veel aan hebt!

Ja ik weet het, daarom dat ik steeds vrij tam van men plek kwam :) Maargoed het nieuwe project is een pak vinniger, de eerste curve sinds ie gemonteerd was was al meteen een zeer goeie, daar nog eens enkele dagen afstelwerk en hij komt zoizo wel goed :)

nou als je 26,6 pk uit een speed haal
dan ben je echt wel een top tuner
maar waarom rijd je dan een 7.7 als pers record
ik denk dat je bank voor geen meter klopt
en dat zeg ik niet om je af te katten
maar 26,6 pk uit een speed is echt wel heel erg veel

hij had ook een erg zware slider hé
houd daar ook rekening mee.

Nee dat heeft er niks mee te maken :P:+ me broer reed 7,7 met ze zware Aerox (75 kilo) met 21 pk. Die bank geeft volgens mij ook verkeerde waardes aan. beetje off topic. voor de rest ziet er het er allemaal goed uit succes volgend jaar.

nou als je 26,6 pk uit een speed haal
dan ben je echt wel een top tuner
maar waarom rijd je dan een 7.7 als pers record
ik denk dat je bank voor geen meter klopt
en dat zeg ik niet om je af te katten
maar 26,6 pk uit een speed is echt wel heel erg veel

Onzin. Ik kan met 30pk nog een 8 sec rijden. Want als je opbouw ruk is wat Kenny ook netjes aangeeft dan heeft een hoog vermogen ook weinig toegevoegde waarde. Naast het hoge gewicht misschien had hij er met een goede opbouw denk ik wel een 7.3 mee gereden.

Nee, dat hoeft niet persé. Er zijn zelfs mensen die met net 20PK onder de 7 gereden hebben. JE vermogensopbouw op de baan is nog vele malen belangrijker als die 1,2 of zelfs 3 PK meer aan topvermogen.

me r1 aerox weegt 74 kilo heeft 23,6 pk op de rollen
en mijn beste tijd was 7,1
dus een slider die minder weegt en veel meer pk heeft moet sneller gaan

Ga nou niet slim lopen doen...

Als ik tot de 60/70 kmh maar 14/15 pk van de 23 heb en pas bij de 90/100 bij de 22/23 zit, dan hoef je dus echt niet sneller te zijn dan met 20 pk na 30 kmh en bijv. maar 21 bij 100.

ding draait veel te weinig toeren zie ik al. Een speed en c 21 zit je al op 14.5k. Je kunt echt nog heel veel winnen in de grafiek bij 60 heeft die net 20 pk. Dat moet je dus hebben bij de 20 a 30. Wat is je afstelling nu dan?

Inderdaad zo is het maar net!

Die van mij bouwde ook nooit lekker op, veel last van slip op de vario. Hij gaf constant 23+ maar op de baan liep het niet hard...

Edit: was nog op de vorige pagina:P

jullie kunnen allemaal gelijk hebben over opbouw en weet ik niet wat
maar 26,6 pk uit een speed 7T is echt heel veel
wie heeft dat nog meer gehaald dan en dan niet geblokkeerd gemeten

ik ken iemand die er ook tegen de 27uit heeft gehaald.(een bedrijf)

maar ga geen naam noemen dit moet die persoon zlef doen mocht die er behoefte aan hebben.

+ dat al komt hier op het forum een mooie scoren dan hebben hier veel mensen de grootste verhalen en dat het onmogelijk is etc..

kijk nu maar naar onder andre dit grafiek die gepost is de vorige pagina..

Lekker boeiend hoeveel pk je hebt, gaat er toch om dat je zo snel mogelijk van A naar B gaat.

In dit project wordt nog wat zelf gemaakt, is toch mooi.

ding draait veel te weinig toeren zie ik al. Een speed en c 21 zit je al op 14.5k. Je kunt echt nog heel veel winnen in de grafiek bij 60 heeft die net 20 pk. Dat moet je dus hebben bij de 20 a 30. Wat is je afstelling nu dan?
T7 met C30 uitlaat
malossi vario (nieuwer model) met 3.4 gram dachtik
Delta clutch met torque driver met originele zwarte veren op uiterste stand en rode drukveer
Qua vertanding heb ik een malossi 13/44 steken en secundair is stock

ben je hier wat mee? :)

Lekker boeiend hoeveel pk je hebt, gaat er toch om dat je zo snel mogelijk van A naar B gaat.

In dit project wordt nog wat zelf gemaakt, is toch mooi.
Idd en we zien wel wat seizoen 2011 brengt :p Ik hoop er gwn weer veel fun aan te beleven ^^

ik ken iemand die er ook tegen de 27uit heeft gehaald.(een bedrijf)

maar ga geen naam noemen dit moet die persoon zlef doen mocht die er behoefte aan hebben.

+ dat al komt hier op het forum een mooie scoren dan hebben hier veel mensen de grootste verhalen en dat het onmogelijk is etc..

kijk nu maar naar onder andre dit grafiek die gepost is de vorige pagina..

En daarbij zoizo weten dat elke bank verschilt, met het aantal pk ben je eigenlijk echt niets, het is de curve die je wilt hebben en de verbetering ten opzichte van de vorige meting..

stoer:D

je zegt zelf dat de curve belangrijk is, waarom is die van je slider dan zo bagger?
Kun je niet eens een grafiekje van je kiesler ding posten?

Back