KGL Racing Team Sprinter

stoer:D

je zegt zelf dat de curve belangrijk is, waarom is die van je slider dan zo bagger?
Kun je niet eens een grafiekje van je kiesler ding posten?
Tja toen niet echt gevonden wat ik kon verbeteren, ondertussen weet ik wel al het 1 en ander meer..

En van dat "kiesler ding" heb ik nog geen curves :)

Weet iemand de toeren die je met een getunde bigbore 86.4 zo ongeveer moet halen? Ik heb bij de eerste runs reeds een toerental van 15k aangetikt met een snelheid van 175 :p Maar toen stond ie nog niet op punt
 
Door wie is je speed getuned? anders zou ik eens een andere speed monteren

Mhr speed, squish 0.5 a 0.5
HPI op 4.5
Yasuni C21/C30
Malossi overrange, rode malossi drukveer, zwarte trekveren, 3386 vsnaar(4laatste cijfers), rollen adhv het toerental.
Haal die torsion control er zowieso al maar uit. is rotzooi.

Als je dit zo monteert, kom je al echt een eind in de richting.
 
Door wie is je speed getuned? anders zou ik eens een andere speed monteren

Mhr speed, squish 0.5 a 0.5
HPI op 4.5
Yasuni C21/C30
Malossi overrange, rode malossi drukveer, zwarte trekveren, 3386 vsnaar(4laatste cijfers), rollen adhv het toerental.
Haal die torsion control er zowieso al maar uit. is rotzooi.

Als je dit zo monteert, kom je al echt een eind in de richting.
-Squish staat goed
-Ik heb een malossi onsteking zitten hé geen Hpi
-C30 staat er op
-Malossi overrange zit er in, die drukveer ook, zwarte trekveren ook, riem moet ik controleren maar normaal is dat ook de juiste
-En ik zei "torque driver" van malossi hé, en als je dat bedoelt: is die dan niet goed fzo? Welke is dan wel aan te raden?

alvast bedankt :)

dacht rond de 13/13,5 k

15 is wel erg veel

Je hebt een malooosie overrange toch?
jep

wat voor vertanding heb je in die big bore zitten
Dat moet ik nog eens nagaan, ben me briefje kwijt waarop ik het had gezet, de reductiefactor heb ik wel nog ergens opgeschreven, die kan ik binnenkort wel eens geven
 
@[Steef]

Die vsnaar bestaat al een tijdje niet meer, dat is de 6114116 geworden ;)

Toerental is afhankelijk van verschillende factoren, dus daar moet je je niet blind op staren.
 
Klopt chris alleen de oude versie is een stuk beter. Maar daar ligt het niet aan.

Kenny, malossi op 2.15 a 2.25 zetten. Malossi overange is goed hoor.
 
Klopt chris alleen de oude versie is een stuk beter. Maar daar ligt het niet aan.

Kenny, malossi op 2.15 a 2.25 zetten. Malossi overange is goed hoor.

Zo stond hij ook, hmm nja dan voldoe ik toch aan heel het lijstje, enkel de riem zou ik kunnen controleren maar die zat naar mijn weten perfect en ik heb toen ook de nummer opgezocht en gecontroleerd dusja
 
T7 met C30 uitlaat
malossi vario (nieuwer model) met 3.4 gram dachtik
Delta clutch met torque driver met originele zwarte veren op uiterste stand en rode drukveer
Qua vertanding heb ik een malossi 13/44 steken en secundair is stock

ben je hier wat mee? :)


Idd en we zien wel wat seizoen 2011 brengt :p Ik hoop er gwn weer veel fun aan te beleven ^^

laat dat gewoon het belangrijkste zijn! :)
 
prss helemaal mee eens
veel lol hebben en wie het het best heeft gedaan zien we aan het eind wel
en er zijn vele wegen die naar rome leiden
dat is het leuke ervan
 
Zo stond hij ook, hmm nja dan voldoe ik toch aan heel het lijstje, enkel de riem zou ik kunnen controleren maar die zat naar mijn weten perfect en ik heb toen ook de nummer opgezocht en gecontroleerd dusja


Een goede afstelling van je carburateur zit ook al zo 2 pk in. Op elk filmpje van dat ding van jou, zie ik hem roken als een stoomboot. Controleer je mengverhouding en je carburatie ook eens.
 
Dit is zeker je eigen bank? Ben benieuwd wat die doet op een EPC of Karsemeijer bank of iets.

Ja dat is op m'n eigen bank, heb het er al een paar keer over gehad.. Hij geeft idd wrss meer vermogen aan, maar ik meet altijd op dezelfde bank en je doet het uiteindelijk voor de curve en verschillen te meten :)
 
idd het is gewoon belangrijk dat je vooruitgang boekt.
Maar wel aardig gek dat je zo met dit frame bankt aangezien die van alu is.
 
Beter doe je dat inderdaad niet zo banken... Kan een ALU frame erg slecht tegen.
Tenzij je een ijzerenconstructie eromheen maakt.

En beter kijk jeje mengselmeter eens na, je hebt nog steeds een beetje dat bwoap geluid in het begin. Of ligt dat aan je olie/benzine verhouding. Want meestal rij je ook weg met een wolk waar een stoomboot jaloers op is.

Ik denk als dat een beetje verholpen is dat hij al een veel strakkere lijn gaat geven.

Maar voor de rest ziet het er netjes uit, ben benieuwd wat je dit jaar gaat doen :)

Succes verder !
 
Back
Top