KGL Racing Team Sprinter

geachte KGL,

hierbij wil u melden dat er iets verkeerd is gegaan met mijn bestelling.
Ik heb voor 70 euro t-shirt's besteld maar deze zijn (helaas) nog niet aangekomen.
Wij willen graag het KGL racing team aanmoedigen, maar helaas door de slechte service gaat het niet meer door.

Wij zijn zeer teleurgesteld in het KGL-racing team, en daarom willen wij per direct het geld terug.

MVG,
het (MINDER) trotse kgl racing team support.


Wij wensen u verder een goed seizoen, en prettige overnachtigingen op de overige sprints, en een prettig nieuw jaar en hopelijk duikt u onder de super snelle 7.7 seconden van vorig jaar. Fijne kerstdagen en een gelukig nieuwjaar.

Met de vriendelijke groet,
de weekelijkse kampeerders @ nijmegen
 
Goejendag,

t woar neet de bedoeling um lestig te zien he jong, mer helaas, door dien reactie heb veer gean keus.

Ten ierste vur zien geng hollenders he sjifgewiksde.
Ten twiede vur zien neet arrogant.

En es t weal zoe is, gis ste er in belsj spreente !!

Prettige zondag verder,

Team extern
 
hey hoe veel pk heb je al nu

We hadden op onze testbank als ik me niet vergis 28 pk maar hij liep nog niet helemaal vlot.. En ook heb ik onlangs een Koso 30mm carbu aangeschaft in de plek van de keihin 28 die ik nu heb :)
Dus nadat ik die gemonteerd heb en hij draait goed zet ik wel even een curve op deze projectpagina ;)
 
Misschien wel handig dat je de bank eerst goed instelt voor dat je op de bank voor mensen gaat afstellen en ze dus met onjuiste info naar huis stuurt.
 
Misschien wel handig dat je de bank eerst goed instelt voor dat je op de bank voor mensen gaat afstellen en ze dus met onjuiste info naar huis stuurt.
Ik heb al een 10tal mails gestuurd naar de maker van de bank, heeft me de nieuwe software gegeven met juiste instellingen en hij beweerd dat de bank nu 100 procent juiste metingen geeft, wat kan ik dan nog meer doen? :)

En het is niet omdat de bank er een pk of 2 naast zit dat ik met deze bank een scooter niet optimaal kan afstellen hé :)
Daarbij is het ook de bedoeling dat je altijd terugkeert naar dezelfde bank om verdere tests te doen want elke bank verschilt zoizo..

op de eerste volgende meeting op de bank zetten? Had gehoord dat die bank van scooter-power ook voor geen meter klopt.

Tja dan zullen we het nooit weten :)
 
Wel apart. Ik denk dat je de rol te licht heb ingesteld?

Maar opzicht maakt het niet uit, je komt met een waarde en vertrekt met een andere(hopelijk) betere waarde.
 
Wel apart. Ik denk dat je de rol te licht heb ingesteld?

Maar opzicht maakt het niet uit, je komt met een waarde en vertrekt met een andere(hopelijk) betere waarde.

Inderdaad, en uit de getekende curve kan je evenveel afleiden ookal heb je enkele pk's meer als normaal..

Maar van de instelling ben ik 100% zeker dus ik dacht misschien dat de bank opnieuw moest geeikt worden fzo maar volgens tovami is dit absoluut niet nodig :s
 
Kan je trouwens een wat grafieken posten? Ik zag op je site namelijk een grafiek met een vage opbouw, enkel was dat plaatje erg klein...

En jongens, het hoeft nog helemaal niet zo te zijn dat zijn bank niet klopt he;)
 
Kan je trouwens een wat grafieken posten? Ik zag op je site namelijk een grafiek met een vage opbouw, enkel was dat plaatje erg klein...

En jongens, het hoeft nog helemaal niet zo te zijn dat zijn bank niet klopt he;)

Van mijn nieuw project heb ik voor het moment nog geen curve op m'n pc staan, die staan nog allemaal op de pc van de testbank die in de garage staat ^^ Maar ik zal binnenkort zeker 1tje posten

Ik heb hier wel nog de beste curve van m'n stunt op de pc staan, die kan ik dadelijk wel ff posten
 
Back
Top