S
sanderkors
Guest
Zo zo dit ziet er echt top uit zeg met klasse succes ermee gr, sander
Thx Hopelijk deze week nog een nieuwe update, het werk aan de wheeliebar is toch al weer een stuk opgeschotenZo zo dit ziet er echt top uit zeg met klasse succes ermee gr, sander
Ongeveer 45 zonder en 49.5 met wheeliebarweet je wat het ding totaal weegt?
vind hem er maar lomp groot en zwaar uitzien als ik eerlijk moet zijn..
ja best zwaar dus..
als je ziet dat de gemiddelde scooterspecial 40 weegt en dit alluminium is, daarbij is dit frame langer maar dan nog, 5 kilo is best veel..
en nog is een bar van 5 kilo..
10 kilo is toch al snel 2 tiende..
Je mag ook niet vergeten dat de rijder zelf ook iets weegt, en ik weeg nu eenmaal niet zoveel, daar kan je in de uiterste gevallen wel wat meer mee sparen dan 5 a 10 kilo hé ^^nee ok maar die rijden wel mee in de top..
maar ok, ik zij het maar. veel succes nog en ben benieuwd volgendjaar
nee ok maar die rijden wel mee in de top..
maar ok, ik zij het maar. veel succes nog en ben benieuwd volgendjaar
Thomas, en Kossen zijn toch ook geen 50kg gastjes? Bijvoorbeeld Kees zijn NRG supervet 38kg, alleen dat is geen garantie voor de 1e plek?
Verder een tof project, warneer ga je de bank op?
Mooi project! Toch blijft zòn Kiesler frame een onlogisch ontwerp, maar kunnen jullie ook niks aan doen. Wheelybar is veelste te zwaar, die van jullie weegt zoals ik begrijp 4,5-5 kilo. De wheelybar`s op mijn frame wegen allemaal nog geen 1 kilo, dus daar zit nogal wat winst!
Het idee om een gefreesde wheeliebar te maken is omdat wij niet het geschikte materiaal hebben om aluminium te lassen, en omdat we graag zo goed als alles zelf maken zijn we op dit id gekomen Ook de reden waarom we een kiesler frame hebben, anders hadden we een geheel frame gemaakt uit vol gefreesd aluminium maar dit zou te duur en waarschijnlijk te zwaar wordenIk zou een vakwerk maken.
Ik heb genoeg frames gezien waar het blijkbaar al te veel moeite is om een hoopje kabels een beetje ordelijk vast te strippen, dus laat ons het vooral niet over "moeite" hebben, wij zetten gwn graag ordelijke en bezienswaardige projecten neernouja misschien dat jullie zelfs TEVEEL moeite doen om al die stukjes enz te frezen..
Is je oprit scheef, of zit je wheelybar op de grond?
Ook niet het meest handige voor een wheely bar he
Waarom onlogisch? En jah de wheeliebar mag dan wel wat zwaarder zijn maar ik vind hem geslaagd, ziet er goed uit, zeer stevig, en hopelijk even stabiel dan stevig... Er is dan ook wel enorm veel werk in gegaan, alle verbindingstukjes enz zijn allemaal zelf gefreesd..