KGL Racing Team Sprinter

Mooi spul hoor!

Maar hoezo niet de inlaat naar voren en een kwaliteits temp/rmp-teller?

Goh, heb je veel winst wanneer je hem naar voren plaatst? Ik kan dit natuurlijk nog altijd doen he :)

En de teller, Het toerental daarvoor heb ik het niet geplaatst, enkel voor de temperatuur, toerental bekijk ik wel op de testbank :p
En dit tellertje had ik thuis nog liggen dus dit koste me niets :)
 
Goh, heb je veel winst wanneer je hem naar voren plaatst? Ik kan dit natuurlijk nog altijd doen he :)

En de teller, Het toerental daarvoor heb ik het niet geplaatst, enkel voor de temperatuur, toerental bekijk ik wel op de testbank :p
En dit tellertje had ik thuis nog liggen dus dit koste me niets :)

Inlaat is naar voren wel stukken korter,als je een bank heb zou ik dit wel even testen dan.
Toerental kan je wel op de testbank chekken maar op de baan kan dit toch echt anders zijn.

Ik heb zelf ook 2 keer zo'n teller gehad maar toch maar daarna een aim gekocht.
 
Inlaat is naar voren wel stukken korter,als je een bank heb zou ik dit wel even testen dan.
Toerental kan je wel op de testbank chekken maar op de baan kan dit toch echt anders zijn.

Ik heb zelf ook 2 keer zo'n teller gehad maar toch maar daarna een aim gekocht.

Nja zolang dat hij meegaat :p En ja we kunnen dat zeker eens testen het enige "probleem" is dat je dan niet met filter kan gaan rijden en ik ben hier niet echt een voorstander in :s Het moet maar eens lukken dat je een steentje of wat dan ook je carbu intrekt :s

Maar we kunnen het op de bank zeker eens uitproberen :7
 
Waarom maak je niet zelf een wigje, gewoon korter en dan je achterstaaf wat inkorten, je hebt nog ruimte zat tot de grond

Zou ik zelf niet doen, als je kijkt naar de hoek van zijn balhoofd.

Wigje naar voren zou wel kunnen maar is niet nodig, eerst kijken wat het lok zo doet en dan kan je altijd nog testen toch?

Ziet er goed uit:) je bent wel druk met de frees:P
 
Zou ik zelf niet doen, als je kijkt naar de hoek van zijn balhoofd.

Wigje naar voren zou wel kunnen maar is niet nodig, eerst kijken wat het lok zo doet en dan kan je altijd nog testen toch?

Ziet er goed uit:) je bent wel druk met de frees:P

Jep idd ik zal zoizo nog veel dingen gaan testen, heb de hele winter nog toch? :p
We nemen hem zaterdag hoogstwaarschijnlijk wel al mee, maar of ie al op punt zal staan is te betwijfelen.
Hij heeft vandaag toch al voor de eerste keer gereden, en er zit wel al power achter :p ging toch mooi van de grond in het optrekken :p
Morgen fzo de bank op en nog wat fine tunen :)
 
Update 23-09-2010

Vandaag is de scoot voor de eerste keer op de bank gegaan. Er is nog veel afstellings-werk aan en we zullen hem waarschijnlijk niet klaar krijgen voor Lisse. Het is stom om nu met een scoot te gaan rijden die niet voor de volle 100% vlot loopt, we zullen er nog heel wat tijd insteken en zullen dan volgend seizoen er zeker mee aan de start staan. We zullen wel terug aanwezig zijn op de meeting maar dan enkel met de Stunt :) Ook hebben we een stuur-demper besteld voor het frame, zal ziozo de stabiliteit ten goede komen denkik zo.

De stunt heeft na nog wat testen daarentegen wel weer een hoger vermogen gehaald dus een persoonlijk record zit er misschien wel in, we zullen ook op de meeting zelf nog wat gaan testen met vertandingen fzo :)
 
ziet er netjes uit, op hoeveel vermogen zit je nu dan?

tot zaterdag!

Is moeilijk te zeggen omdat onze bank altijd veel meer vermogen aangeeft dan realistisch mogelijk is, we gaan zaterdag eens met de stunt op de bank van scooterpowershop om eens te kijken over hoeveel verschil het nu eigenlijk gaat :)

Maar uiteindelijk is een bank om verschillen te meten, dus is dit niet echt een ramp :) heb ook naar die Ruud frederiks zitten mailen omtrent deze onrealistische metingen en het enige antwoord dat ik daarvan terug krijg is "dit zijn zeker wel realistische metingen"

26 pk, na het testen van deze week ondertussen 28 pk met een T7? Ok dan, dan denkik dat er toch wel iets moet gebeurt zijn waar ik geen besef van heb :p

Nu met de BigBore zaten we op 26 pk op onze bank, dus nog altijd 2 pk minder dan de T7 maar dit komt doordat de carbu continu overloopt in het blok, deze week dat probleem ff oplossen en dan zal er wel een dik vermogen uitkomen ^^

Dit is ook de reden dat ik hem beter thuislaat, het zou dom zijn om nu met zo een sputterend blokje te gaan sprinten, steek ik er liever nog wat extra weken tijd in om dan zo volgend seizoen met een bom te starten :p

Oja en ondertussen zijn we ook meteen aan een wheeliebar begonnen want heb hem gisteren eens uitgeprobeerd en zelf met dat sputterend blokje kwam hij alsnog af de grond :p
 
Back
Top