KGL Racing Team Sprinter

mooi frame, hij ziet er een stuk betrouwbaarder uit dan het eerste model.
ben benieuwt naar als hij inelkaar staat.

Ziet er zeer netjes uit!
nijmegen aanwezig met de nieuwe machine?
Dat zal niet lukken vrees ik, zo een frame ziet er snel afgewerkt uit maar er is nog massa's werk aan hoor :) De hele constructie voor aan de veerbevestiging vast te maken lijkt niet uit te komen, moet nog hermaakt worden en dan alle kleine dingen die veel werk maken :p

mooi frame, hij ziet er een stuk betrouwbaarder uit dan het eerste model.
ben benieuwt naar als hij inelkaar staat.
Mwaa m'n stunt was anders ook wel betrouwbaar gebouwd hoor ^^ Ik denk dat dit ding door alleen al zo licht te zijn een pak moeilijker op de baan zal te houden zijn :p
Of bedoel je misschien het eerste model kader van kiesler?

Ziet er goed uit allemaal.
Vroeg me wel één ding af: is zo'n fiets remsysteem nog toegelaten tegenwoordig?
Ben zelf niet meer helemaal up to date met de regels...

Ziet er goed uit allemaal.
Vroeg me wel één ding af: is zo'n fiets remsysteem nog toegelaten tegenwoordig?
Ben zelf niet meer helemaal up to date met de regels...
Voor ik er aan begon heb ik het reglement nagelezen en daar staat "remkeuze is vrij" en dan nog ergens verder "remmen moeten degelijk werken" dus ik zie niet waarom ik het niet zo mogen doen :)

zieter netjes uit die Carterkap..
en de rest ook ben benieuwd naar het totaal plaatje.

Thx, jah de carterkap is met freesmachine gedaan, geeft altijd een netter resultaat, kan je ook perfect op gelijke afstand gaan frezen enz.. :)

Dan zou ik maar af en toe komen kijken want alle onderdelen zijn ondertussen binnen gekomen, nu zal het allemaal zeer snel vorderen!

Ik vind dat je netjes bezig bent! Als het vermogen straks nog mee zit doe je volgend jaar mee voor het kampioenschap denk ik zo.

ziet er goed uit.

ben benieuwt wat voor vermogen en koppel je met je bb gaat halen.

wat vind je van die waterpomp?had hem zien staan maar nog nooit iemand erover gehoord :P

suc6 verder ermee ;)

ziet er goed uit.

ben benieuwt wat voor vermogen en koppel je met je bb gaat halen.

wat vind je van die waterpomp?had hem zien staan maar nog nooit iemand erover gehoord :P

suc6 verder ermee ;)

Goh ze werkt, meer weet ik er ook nog niet van :p
We zullen zien of hij de motor goed koel houd wanneer we hem echt gaan gebruiken :)

Back