KGL Racing Team Sprinter

gooi die kiesler krukas maaar heel snel weg!
Waarom zou ik dat dan doen...
Vind het maar zonde om zo pracht rox te kopen alleen voor het blok, maar ben benieuwd hoe het blok ga knallen onder dat frame. Succes, en zal dit zeker volgen.
Waarom zonde? Moet ik in het vervolg alles nieuw kopen en een rekening hebben van over de 1000 euro, of koop ik een brommer, haal er alles af wat ik nodig heb en verkoop ik hem weer met een uiteindelijke rekening van 0 euro.. Hmm moeilijke keuze 8P

Omdat zo een krukas heel erg trilt en standaard al uit balans is, en je verliest daardoor uiteindelijk vermogen, zelfs na hem een keer te laten uitklokken.

zou eerst eens wat geld in het blok steken inplaats van meteen aan lach gas te denken.. maar we zulle zien, ben benieuwd:)
Ginge we ook niet doen voor de motor in orde was, maar eerst geld in steken? Wil je nu zeggen dat die stukken die ik heb gratis op straat te vinden zijn fzo? :)

Nja je denkt misschien dat je een blok koopt, en spullen erop gooit het ding meteen goed loopt?

je hebt een testbank, oftewel je kunt super veel testen om maar is wat te noemen. inlaten/uitlaten/flenzen/koppen/overrangen etc

dus dat bedoel ik met geld erin steken, er valt genoeg vermogen uit een BB te halen inplaats van meteen NOS erop te tyfen.

Nja je denkt misschien dat je een blok koopt, en spullen erop gooit het ding meteen goed loopt?

je hebt een testbank, oftewel je kunt super veel testen om maar is wat te noemen. inlaten/uitlaten/flenzen/koppen/overrangen etc

dus dat bedoel ik met geld erin steken, er valt genoeg vermogen uit een BB te halen inplaats van meteen NOS erop te tyfen.

Denk je dat ik dat niet weet? Als je zelf al weet dat ik een testbank heb.. Dan is dit niet om naar te kijken maar om te gebruiken.. In dat vorige project is ook weken testen, afstellen enz aan voor gegaan hoor..
Ik denk dat we goed genoeg weten waar we mee bezig zijn ;)
En daarbij, plannen om met lachgas te rijden wilt toch niet zeggen dat ik dat er ga op gooien nog voor de cilinder loopt? Maarja..
Het is niet dat ik geen kritiek kan verdragen maar je moet niet meteen besluiten gaan trekken uit dat ene zinnetje dat zegt "Binnekort eens kijken voor een setje lachgas"

plaatje ziet er leuk uit.
Denk dat het wel een veel beter uitzicht zou zijn als je of de letters, of de rest van het plaatje een kleurtje geeft. Dan gaat het veel duidelijker zijn.
Nu is het ook al mooi maar moeilijk leesbaar icm de rotor erachter.

plaatje ziet er leuk uit.
Denk dat het wel een veel beter uitzicht zou zijn als je of de letters, of de rest van het plaatje een kleurtje geeft. Dan gaat het veel duidelijker zijn.
Nu is het ook al mooi maar moeilijk leesbaar icm de rotor erachter.
Ik denk dat het nog zal meevallen, nu zat het licht er vol op. Moest het niet duidelijk genoeg zijn kan ik er alsnog met een kleurtje over gaan :)

ziet er allemaal goed uit!
zou alleen zelf me carters niet van binnen polijsten
blijf hem volgen :)
Dat blijft natuurlijk iets waar discussie over blijft hé :p Wat is nou beter, polieren of zandstralen.. We hebben de mogelijkheid om beide te doen maar als ik er over nadenk blijft mijn voorkeur gaan naar polieren maarja :)

staan ze toch weer een keer bij elkaar, aeroxje en de slidert, blijven mooie rides!

succes verder!
Thx, trouwens The Black Pearl staat weer te koop, op dit moment alles hetzelfde buiten de krukas (Nu hebo racing), De cilinder (MHR Speed T7), Uitlaat (MHR speed) en de carbu (Stage 6 28mm)
We nemen hem mee op de eerstvolgende SBO meeting

Back