ik vind dat je kritiek af en toe heel goed en af en toe heel slecht oppakt
niet iederee probeert je gelijk op de kast te krijgen maar je te helpen in je eigen ontwikkeling in de scene of scooter ! onthoud dat goed
ik zie wel in dat je graag dingen wil leren en misschien er nog een slaatje eruit te slaan (en waarom ook niet)
dus hierbij nog mijn puntjes:
voor de volgende keer
robeer je wheeliebar voor dat je hem gaat maken precies uit te denken daarmee bedoel ik:wat heeft hij te lijden en hoe(trek/duwkracht),wat voor materiaal ga ik gebruiken(zo beschikken een aantal mensen hier over handige programma's dat je uit kan rekenen op welke punten te veel kracht komt te staan dit kan je dan verbeteren in je autocad tekening)
je frame:
kiesler is een bedrijf wat veel dingen heeft gemaakt om hun goede naam te behouden produceren ze dingen die eigelijk TE veilig zijn dit om te voorkomen dat ze meerdere rechtzaken aan hun broek krijgen(dit is ook te begrijpen)
dit gaat wel ten koste van het gewicht
ofterwel je eigen frame maken is voor het gewicht beter +je kan weer gebruik maken van de tip die ik je bij wheeliebar sectie al heb gegeven
je website:een leuk begin van een website alleen zou ik dit niet online durven gooien aangezien het gewoon geen zakelijke website is. dit zou een leuke site zijn als vriendengroep er 1 zou willen
als jij diensten en andere zaken wil kopen zou jij dan met iemand in zee gaan die niet eens zijn plaatjes op zijn website netjes in orde heeft?
zodra je tijd over heb zou ik hier aandacht in steken probeer met photoshop je plaatjes netjes uit te knippen! met een zwarte achtergrond steken die witte randjes echt af!
laatste punt van mij(ik heb al weer genoeg gelult)
WEES NIET BANG OM DINGEN TE VRAGEN
je komt over op mij dat je denkt dat je alles weet
geloof me dat is niet zo,je hebt nog veel te leren over het tunen van blokken,en onderdelen
zoek contact met andere tuners bij bekende zaken ik durf je te zweren dat er genoeg mensen die je een keer laten mee kijken met bepaalde zaken zodat je dit kan leren,dit is alleen maar handig toch?
verder wens ik je veel succes aankomend seizoen
ps:let niet op mijn taalfouten daar ben ik dan niet zon wonder in
groetjes kevin