Als je graag in de drukte zit ga je naar playa las americas. Wil je het was rustiger dan naar los cristianos. Je kan vanaf daar in ca. 20 minuten over de boulevard naar playa las americas lopen, of je pakt een taxi voor 7 euro ofzo. Als je echt de Engelse gekte op wil zoeken kan je naar de bar strip in Veronicas.
PS : Huur een auto en bezoek de Teide (een vulkaan), je kan hem van 3 kanten op rijden en alle 3 de routes zijn erg leuk/mooi.
Verder is Puerto de la Cruz een leuk stadje. [/reisgids]
Ik zat in Costa Adeje (Zuid-West) afgelopen maart. Noord-Oost kant is wat groener (krijgt dus ook meer regen). Je liep zo naar de boulevard, hou er wel even rekening mee dat alles daar scheef loopt (vulkaaneiland), dus je moet veel traplopen e.d.. Was er zelf om te fietsen, dus heb niet zoveel gedaan
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een bestemming. Ik heb naar corsica zitten kijken maar dat is al snel redelijk duur. Heeft iemand nog tips voor een vakantie van 4 tot 7 dagen met zon, zee, leuke omgeving maar absoluut geen druk uitgaanscentra? Het is om er toch nog even tussen uit te zijn en rust te pakken.