Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.Hier verder.
Zijn er nog mensen die op vakantie gaan binnenkort, en wat zijn jullie plannen voor de zomer 2013?
Ik wil zelf een rondreis gaan maken in Italië (vanuit Toscane richting Rome), iemand ervaring? Wat zijn plaatsen die echt de moeite waard zijn? Wil het allemaal zelf gaan regelen, waarbij ik maximaal 2-3 dagen op één plek blijf.
Hoor het graag.
Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.
Hier zijn plannen om naar Australië te gaan 8)
Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.
Jup, vind ik ook. Leuk om een keer gezien te hebben.Mijn ervaring was dat behalve plaatjes bezoeken daar eigenlijk weinig te doen is.
Mijn ervaring was dat behalve plaatjes bezoeken daar eigenlijk weinig te doen is.
Thanks.
Vluchten ondertussen geboekt, Amsterdam - Pisa, Rome - Amsterdam. Laatste 2/3 dagen nog even naar Rome dus. Nu nog een huurautootje regelen en de verblijven.
Jup, vind ik ook. Leuk om een keer gezien te hebben.