Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

heb gehoord van vrienden dat er een hoop engelsen zitten daar. waar ik zelf opzich niet zo blij mee ben altijd op vakantie,

dit jaar trouwens mallorca geweest, was echt keurig de verdeling tussen vrouwen en mannen. veeel meer vrouwelijk
 
heb gehoord van vrienden dat er een hoop engelsen zitten daar. waar ik zelf opzich niet zo blij mee ben altijd op vakantie,

dit jaar trouwens mallorca geweest, was echt keurig de verdeling tussen vrouwen en mannen. veeel meer vrouwelijk

Mali is inderdaad veel engels!

Mallorca daar ben ik 8 jaar geleden met mijn maten geweest. Toen lagen de verhouding toch iets anders ;(
 
In Chersonissars zelf zitten ook zat engelsen ;) Vond Malia niet de moeite waard om er lang rond te hangen toen ik in Chersonissos was, vooral kleine pubs en ouder engels volk. Het ligt overigens vlakbij elkaar, gewoon de weg waar Starbeach aan ligt volgen.

Vorige week nog even een last-minute naar Albufeira gedaan, best tof maar wat een kolones aan GoGo/Xtravel/Beachmasters volk liep daar rond. Kroegentochten van serieus 600 mensen ofzo 8P

Wel verschillende afters gehad bij chicks dit toevallig allemaal in villa's zaten vlakbij de strip, ook relaxt om daar te zitten mits je er alarm/bewaking bij hebt want er loopt wel tuig in die buurten.
 
5 jaar terug in Cherso in gesprek geweest met wat Ieren. Die kwamen dus speciaal daarnaartoe, en niet naar Malia, omdat ze de Engelsen wilden ontwijken. Verschil zie je nauwelijks overigens, ook de Ieren liggen laveloos op de grond terwijl hun maten over hun heen zeiken. 8P
 
Dat zijn serieus de leukste appartementen van cherso! dicht in het centrum en leuk/makkelijk contact met de buren

Hoor er inderdaad positieve verhalen over, met toeval last minute geboekt in die app.

Maandag ook richting cherso :)
Heb er wel zin in.
Helaas maar 8 dagen de rest van de groep 12

Same here alleen ik vertrek woensdag voor 8 dagen, andere groep van ons gaat ook 12 dagen i.p.v. 8
 
Weet iemand of er vanaf 28augustus nog wat te doen is in cherso? We willen even weg nog in die week. Maar als er niks meer te beleven is kunnen we net zo goed ergens anders kijken.
 
Volgensmij begint het dan wel een stuk minder te worden.
Wij (zuiden) hebben volgensmij als laatste vakantie.
En onze bouwvak is van 25 juli t/m 12 augustus.
Dus eind augustus zou wel erg laat zijn.
 
Weet iemand of er vanaf 28augustus nog wat te doen is in cherso? We willen even weg nog in die week. Maar als er niks meer te beleven is kunnen we net zo goed ergens anders kijken.

Ik ben een keer begin/midden september naar sunny beach geweest bulgarije, en er was echt niks meer te doen :D
Zo verlaten s'nachts, net een spookstad.
 
Weet iemand of er vanaf 28augustus nog wat te doen is in cherso? We willen even weg nog in die week. Maar als er niks meer te beleven is kunnen we net zo goed ergens anders kijken.

Kun je beter naar Gran Canaria gaan, daan begint het na Augustus weer te bruizen :p
 
Back
Top