This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Nog niet echt een idee over komende zomer. Misschien op de motor naar Italie, maar weet nog niet zeker of dat door gaat

Anders 3 weken niet al te veel doen, of gewoon doorwerken..

Deze zomer weer de Carbagerun. Dat wordt toch echt wel het hoogtepunt.

Verder eind april nog naar Bologna. De fabrieken van Ferrari, Lamborghini, Maserati, Ducati en Pagani bezoeken :W.

Heb er nu al zin in

Volgens mij heeft z'n vriendin indonees bloed ofzo. Z'n schoonvader heeft wel vette auto's

Klopt en klopt:*

@Vincent, is een vakantiehuis ja, al willen m'n schoonouders binnen een x aantal jaar daar toch wel permanent gaan wonen. Schoonvader heeft daar ook een rijstfabriek dus heeft hier weinig meer te zoeken zegmaar, bedrijven e.d. verkocht...

Is ook al de 6e keer voor mij, en het gaat niet vervelen iig! Daarnaast kost het levensonderhoud ook nog is 0,0. Enkel de vliegreis is "prijzig" en als je een mooie aanbieding hebt zit je er al voor 8á900 eu...

Wil ook graag een roadtrip doen richting het oosten. Wil sowieso nog een keer naar Auschwitz, en dan richting het zuiden naar Italië en dan via de Alpen weer terug.

Enkel nog aanhang zien te futselen.

Oke, nice.

Ja, vliegreis zal wel aan de prijs zijn ja. Mag ook wel voor zo'n afstand.

16 t/m 28 juli naar Lloret met vrienden, en 12 t/m 15 augustus naar Renesse met 8 man van het werk8P:+

Haha nee zeker niet hoor. Lekker veel golfbanen in de buurt, vlakbij de prachtige kust, komt helemaal goed .

In de Algarve neem ik aan? Zat ik vorige zomer ook. In een soortgelijk huis, dat is gewoon genieten

Deze zomer naar Engeland. In het laatste weekend van augustus naar Creamfields (http://www.creamfields.com/). En in de week ervoor nog even London bezoeken, en wellicht nog andere steden. Wil eigenlijk ook nog wel een weekje golfsurfen ergens. Of in ieder geval een poging doen om wat vaker te blijven staan dan vorig jaar

Deze zomer weer de Carbagerun. Dat wordt toch echt wel het hoogtepunt.

Verder eind april nog naar Bologna. De fabrieken van Ferrari, Lamborghini, Maserati, Ducati en Pagani bezoeken :W.

Heb er nu al zin in

Haha dat is toevallig.

wij gaan met school van 11 tot 14 april die kant op.

11 april naar duitsland naar de SKF lagerfabriek

12 april richting italie. Bezoek Maserati fabriek

13 april 10:00 Ducati motorfabriek
14:00 lamborghini autofabriek.
16:00 Galleria Ferrari + Ferrari testcircuit

14 april MV Agusta motorfabriek

doe mij ook zo'n opleiding

Ga ook met school . Opleiding autotechniek . Ik ben er vanaf koninginnedag tot 7 mei. Hoor tegen die tijd nog wel van je hoe het was!

MBO Mechatronica doe ik.

Kosten van dat reisje zijn 300 euro, en dat is incl vervoer, entree voor al die dingen, alle overnachtingen en ontbijt.

ik ben sowieso wel minimaal 4 dagen per week in Renesse te vinden gedurende het hele seizoen en heel misschien dat ik nog met wat maten naar Kazantip ga.