This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus
 
ik heb een speedfight 2 met technigas uitlaat.
eerst toen ik ree hoorde ik een soort schrapend geluid uit me vario komen,
ik had mijn rollen vervangen, die toch al aardig versleten waren, en toen was het weg.
alleen het probleem is dat het nu weer terug gekomen is. wat si dit en wat zou ik er aan kunnen doen?

bvd
 
verkeerde lampen , slechte massa...

firefox heeft overigens nooit echt veel licht


Ja, ik weet het, maar dit slaat nergens op: je moet je handen eromheen houden om te zien dat er er ver in die lamp iets een klein beetje oranje gloeit.
Lampen zijn 12volt 15watt, dat zijn denk ik wel de goede? Ik heb een recht sportstuurtje gemonteerd, en daarom het linker "knopjesbakje" van mn stuur afgehaald, licht is zo aangesloten:

[ir]http://img15.imgspot.com/u/06/304/04/Foto06721162374650.jpg[/ir]


Leek mij op de goede manier, nadat ik het met het electrische schema had gechecked, maarre kan het dus zijn dat het hier aanligt?
voor de duidelijkheid: die groene en bruinoranje draad zijn voor mn knipperlichten die ik niet gebruik.
Hoe krijg ik anders betere massa?
 
Last edited:
Yep, zit o.a. op de F1 en Celica....

foto

Ok zal ik ff een mail sturen en desnoods ff naar een dealer gaan. Heb er 1 gevonden alleen moet er ff een endje voor rijden. Bedankt.

Edit: die op de F1 auto zit is een andere kleur. Das volgensmij gewoon wit... Moet dus waarschijnlijk gewoon een aerox kapje opzoeken :S
 
Last edited:
Afstellings vraagje:

Setup:
Std cil
Flyclutch met gele druk en treveren
std (ontgr) vario met 4.8 gr polini rollen
ontgrensde sito plus uitlaat


Ongeveer een jaartje geleden reed ik met deze setup met m'n sito plus, alleen had ik toen nog een witte drukveer (en met 4.7 gr rolletjes, maar die waren versleten dus nieuwe erin ). Na een bocht of rotonde ofzo, duurde het dus ff voordat ie weer op gang/toeren kwam (dip tussen 30-45 zo'n beetje).

In de tussentijd met een andere setup gereden (begrensde std uitlaat en andere rolletjes/veertjes) , en nu laatst wilde ik me oude setup weer herstellen, met dus het spul wat boven staat.
De dip van 30-45 is nu met die gele drukveer weg, alleen is er een andere dip voor in de plaats gekomen....

Nu is het zo, dat ie bij gasherneming tussen de 0 en 35 zeg maar, totaal niet op toeren komt (wat dus eerst zo was tussen 30-45).

Komt ook niet door sproeier, is namelijk dezelfde als die in de setup een jaar geleden zat (en als ik bijv ff beetje shoke als ie in die dip zit helpt t niet ofzo...)

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, is vrij irritant namelijk....
 
Last edited:
Klein vraagje, heb net een nieuwe bougie gehaald en erin gedraait, maar hij steekt er nu meer uit, hij is ook wat langer dan mn oude bougie, is dat erg?

Ook had ik een nieuwe bougiedop van champion voor de regen, maar ik krijg mn oude bougiedop er niet vanaf, moet ik gwn hard trekken ofzo?

Alvast bedankt
Thom
 

Dan heb je er misschien een met lange schacht gekocht ipv korte schacht, en ja gewoon beetje hard trekken.. hij moet er zo vanaf kunnen!
 

Op de F1 zitten de 'team' kleuren van Toyota (Rood en wit), mja je hebt gewoon wit, room wit...en zo nog 100 andere soorten gebroken wit, net zoals het rood.
Ferrari rood bestaat er ook in 2 kleuren, je kunt mierenneuken of het doen zoals jij het mooi vind, als je wilt mierenneuken dan moet je gewoon een nieuwe kappenset kopen (Niemand zal het beter doen, maar wel in de buurt komen).
 

Heb waarschijnlijk al de kleur code gevonden. Vandaag ook nog langs ene schade ebdrijf geweest maar hun spuiter was er niet die alles daar van af wist. Dus dinsdag weer ff terug. Maar hij heeft mij wel een witte kleur lateb zien die er verrekte veel op lijkt.

Maar alsnog bedankt
 
Status
Not open for further replies.