Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Nog ff ene dom vraagje:

Ik hoor net van een maat van mij dat ie zijn gaskabel laat vervangen bij een dealer en die zei dat het 10 euro was.... En zonder montage. Ik zei dus tegen hem dat alleen een binnenkabel 2,50 kost. Belde ie weer en zei die dealer dus dat ie dat ook wel had maar dat was troep en zou knapen.

Nu denk ik dus: wat kan er nou anders zijn? Ik denk dus dat ie keihard genaaid word.... Is dat ook zo? Want hij wil dus bevesteging...
 
ik gebruik altijd complete kabels omdat de kwaliteit aanzienlijk beter is , dus die dealer zal dat dan ook wel doen , mijn kabels kosten ook ongeveer 9 a 10 euro ,mja , dan heb je teminste kwaliteit..

je word dus niet genaaid maar juist goed geadviseerd...
 
Het is die slang die naar je vacuum kraantje loopt onderaan je benzine tank,

vacuumkraan.gif
 
melf #50 said:
ik gebruik altijd complete kabels omdat de kwaliteit aanzienlijk beter is , dus die dealer zal dat dan ook wel doen , mijn kabels kosten ook ongeveer 9 a 10 euro ,mja , dan heb je teminste kwaliteit..

je word dus niet genaaid maar juist goed geadviseerd...

Maar als je gaskabel knapt en je koopt alleen ene binnenkabel dat is toch ook best genoeg? En als je dan je hele kabelset nieuw koopt binnen en buiten en de nippel blijft ie et dan langer doen?
 
valt wel mee met 1 buisje heb ik ong. 5 uur gedaan stilstaand (was vergeten uit te zetten). Daarna aankicken en rijden. Tijdens het rijden laad ie ook weer op dus een paar moet geen probleem zijn. Hoeveel ben je van plan aan te sluiten?
 
nou het gaat niet zo zeer omdat die aan blijft staan maar meer dat de rest het nog weldoet ik heb nu 6 neon aangesloten niet allemaal buisjes ook andere dingen zoals spotjes en led's
 
jo k heb ff wat vraagjes: als k een sprintscooter wil bouwen moet k dan een accu hebben omdat k dan geen kabelboom meer heb of moet k er nog we een hebben?
 
Last edited:
brambomb said:
nou het gaat niet zo zeer omdat die aan blijft staan maar meer dat de rest het nog weldoet ik heb nu 6 neon aangesloten niet allemaal buisjes ook andere dingen zoals spotjes en led's

ik denk dat je accu het wel aankan hoor. Heb wel eens foto's gezien van iemand die 12 ledjes onder zijn kap had die op de grond schenen. ledjes verbruiken dan wel minder maar 6 moet geen probleem zijn. Heb zelf stereo met een 400w versterker en 3 buisjes en dat kan me accu prima aan.
 
Net me carb schoongemaakt en haal 2 rubberen ringetjes uit de bak, een grote en een kleine.. Als het ff meezit post ik zo een foto.. Waar moeten die 2 ringetjes?

Edit: foto's

Deze carb:
20rus2c.jpg


Deze ringetjes:
20rusmo.jpg


Heb zelf een idee bij choke (de kleine) en gaskabel (de grote) maar weet ik dus niet zeker.. Is DO 12mm carb..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top