Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Met dit soort weer spuit ik m altijd even af in de wasbeer, om het ergste eraf te spuiten, maar poetsen doe ik enkel als het mooi weer is, en ff blijft :p
 
pakt strax ff de binnenkant goed aan, is alweer nodig... en de velgen.. daarna wachten op mooi weer voor een waxlaagje...
 
Modjes geven het goede voorbeeld hier:p.
Lars al aan de Meg?

Nog niks gekocht, maar op Full speed vorige week kreeg ik 3 testzakjes;

1x Gold class car wash, shampoo&conditioner
2x NXT generation Tech wax

Dus ik ga vanmidag is aan de gang, tis er goed weer voor volgens mij.
 
Indd. trouwens, zo'n tester zit 28 ml in, is dat voor 1 emmer? of voor meer?.. als ik mn auto was pak ik altijd wel 3 emmers oid
 
Ik met 2 emmers, 1 met schoonwater + shampoo. en 1 om in uit te spoelen :) Verminderd de kans op was krassen. Want rotzooi blijft in de vieze emmer.

En Larx, ik zou niet weten hoeveel ml ik er altijd ingooi. Doe het altijd op gevoel.. Heb btw 1 gallon megs detailer shampoo besteld. 3.87 liter die ik met een verhouding van 1 op 148 moet verdunnen! Dus tja.. Ik zou het niet weten. Maar die GC shampoo schuimt als een malle!
 
Gvd, dat vogelschijt is fucking irritant!!!!!!

Ik heb geen tijd om hem even te wassen, maar er zit wel wat op. Shitzooi!
 
Vanmiddag aan de gang gegaan, werkt (en ruikt) erg goed dat spul!.. miss toch maar is zo'n kitje aanschaffen dan!
 
Bestelling de deur uit :W

Safe D greaser 3.87L
De auto's van tegenwoordig zijn uitgerust met onderdelen van uiteenlopende materialen. Safe D-Greaser is speciaal ontwikkeld voor het ontvetten van deze materialen zonder vlekken na te laten. Ideaal voor het ontvetten onder de motorkap, banden en wielkasten velgen etc.

Last Touch 3.87 L
Meguiar's Last Touch is ideaal voor verwijderen van stof en vingerafdrukken van uw pas gepoetste auto. In pure vorm produceert de Last Touch een ongelofelijke diepe glans. Verdund in verhouding 1:1 is het ideaal als glijmiddel voor het gebruik met de meguiar's Detailing Clay.

Car Wash Shampoo and Conditioner 3.87 L
Extra schuimend, ph neutraal en laat geen str

W9006 Cuttingpad
W7006 Finishing pad
Watermagnet voor een vriend
Ultra plush washmit voor een vriend
Generic Spray bottle (voor de last touch)
Standard sprayer
2 Pack Terry Towel (fijn om polisch mee af te nemen!)
Nieuwe Even Coat Applicator pads (zijn ronde ipv rechthoekig, even kijken hoe ze werken)
2* Emmer (teminste van die grote!)

! Als ik in Oktober naar Amerika ga, dan ga ik fijn ff inkopen doen en naar NL senden. VOoral dit nieuwe product ben ik benieuwd naar!

129D oftewel Ultimate quick detailer

untitled.jpg


http://meguiarsonline.com/forums/thread/75.aspx

Filmpje ervan! Waterbedding is echt :eek: bij dit product..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=24smNW1ihQ4"]YouTube - 129D Sneek Peek[/ame]
 
iemand die mij kan helpen, sinds ik die 2 '''sponsjes heb gebruikt die witte, om mij auto in te smeren he bik allemaal swirls en krassen op mijn auto? hoe moet het precies dan? want ik heb die scratch x gebruikt op zo een spons, maar volgens mij werkt het echt niet? moet ik het uitsmeren met die grote gele doek die ik heb? en hoe doe ik het dan met die wax en paint cleaner die ik heb?
 
Zoooo, die ultimate quick detailer gaat dus ook mijn kant op:W
Zal morgen eens bellen met Rob wanneer wij dat hier krijgen. Echt jammer dat veel producten zo slecht te krijgen zijn hier:(
 
Als mn Golf een beurtje heeft gehad, en mn dashboard weer werkt :rolleyes: ga ik er ook mee beginnen 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top