Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic 4

Status
Not open for further replies.
Op een 100% perfecte lak zal de wax niet veel toegevoegde waarde aan het glimeffect hebben, maar zodra de lak niet 100% is zie je wel degelijk verschil. Daar komt bij dat je van een Sviswax wax mag verwachten dat die een erg goede bescherming bied tov goedkopere waxen, en dat die langer aanwezig blijft:).

Volgende week een Porsche Cayenne 8)

Klopt. Belangrijkste zit in het voorwerk. Een van de redenen dat ik Concorso gekocht heb is zijn de diverse test waaruit komt dat dit gewoon de best wax for value te koop is in het luxere segment. Qua bescherming en het gebruiksgemak is swissvax grandioos!. Ik heb nu een klant die speciaal Concorso wilt dus had mooi excuus :#

Naice! ben benieuwd naar de cayenne!
 
precies, met een bus goede remmenreiniger krijg je de velgen ook echt wel zuiver, en zo'n bus kost 2 euro tov een flacon tar remover.:

Echt te gek voor woorden, ook zoals die "speciale" kwasten en borstel van meguiars. :D

Jij spuit een bus leeg :p?

Een liter wheelbrightner kost dacht ik 10 euro per liter wat je kan verdunnen van 1:4 tot 1:10. Veel voordeliger dus :p
 
precies, met een bus goede remmenreiniger krijg je de velgen ook echt wel zuiver, en zo'n bus kost 2 euro tov een flacon tar remover.:

Echt te gek voor woorden, ook zoals die "speciale" kwasten en borstel van meguiars. :D


Ik heb die velgen borstel ook van meguiars. Werkelijk super dat ding! lekker zwaar handvat, borstel maakt goed schoon zonder krasjes, rubber topje erop zodat je niks kan beschadigen, en makkelijk tussen de spaken te krijgen om ook het velgbed van binnen goed schoon te krijgen. En hij is makkelijk schoon te maken na gebruik.

En van remmenreiniger slaat je lak dof. Van normale (solvent) ontvetter niet. Hier valt ook wasbenzine onder:)







MAAR BLIJFT PINDAKAAS STINKEN OF NIET!?
 
Kolere, voor 185e verwacht ik dat ik dat potje tegen me auto aan kan flikkeren en dat deze dan automagisch begint te blinken. :D
 
Denk dat Boyd m niet voor die prijs heeft gekauft.. magoed weinig zal het ook weer niet geweest zijn. En ach als de resultaten er naar zijn! *D
 
Ik heb die velgen borstel ook van meguiars. Werkelijk super dat ding! lekker zwaar handvat, borstel maakt goed schoon zonder krasjes, rubber topje erop zodat je niks kan beschadigen, en makkelijk tussen de spaken te krijgen om ook het velgbed van binnen goed schoon te krijgen. En hij is makkelijk schoon te maken na gebruik.

En van remmenreiniger slaat je lak dof. Van normale (solvent) ontvetter niet. Hier valt ook wasbenzine onder:)







MAAR BLIJFT PINDAKAAS STINKEN OF NIET!?


Nee als je met normaal rubber plastic verzorger overheen gaat geen probleem. Liefste gewoon die pinda olie kopen :)
 
Jij spuit een bus leeg :p?

Een liter wheelbrightner kost dacht ik 10 euro per liter wat je kan verdunnen van 1:4 tot 1:10. Veel voordeliger dus :p

Ik zweer nog steeds bij Dasty voor m'n wielen :p Bang voor de lak hoef ik niet te zijn, daar kan toch niets meer mis mee gaan :rolleyes: Toch maar eens laten opknappen denk :p

Ik wil van het voorjaar de CRV van m'n pa eens gaan doen eigenlijk. Auto is zwart (eigenlijk heel erg donkerblauw) dus is wel een mooie poetskleur 8) En eigenlijk moet de Golf cabrio ook eens, want die is eerder grijs ipv wit :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top