Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Iemand vandaag nog fifth gear gekeken? Ze deden een test met verschillende merken was. De swissvaxx kwam er het beste uit maar was met 1500 pond ook gelijk de duurste:+
 
Wie van jullie detailers zou binnenkort mijn lupo gti willen poetsen? Liefst in Zuid-Holland en graag de kosten pm'en.
Gaat om een uni-zwarte lupo vol met swirls en hologrammen.

Ik weet wel iemand, maar niet in zuid-holland.. Hij woont in avenhorn en heeft al meerdere 944's gedaan, waaronder mijne. Hij neemt goed de tijd ervoor en wat t kost is natuurlijk afhankelijk van hoe erg je auto is! Hij had in 10 uur een doffe blauwe naar een glimmend blauwe gebracht maar die was ook wel heel erg!!
 
Gepolijste velgranden die al een flinke tijd niet meer gepoetst zijn, hoe krijg ik die weer mooi? Ik heb dit:

2797_lg.jpg


Zou t gaan?
 
als het echt heel ver heen is, waterproof schuren met korrel 600/1200/hoger

vervolgens afmaken met belgom
 
hmm heb staan slijpen naast enkele auto's (niet zo slim) en die zitten nu onder 't slijpstof was is gaan roesten... spul is best hardnekkig... iemand een idee hoe ik dit eruit kan krijgen??? (zo makkelijk mogelijk :p)
 
Wel aan te raden om het spul te gebruiken met oude kleren en wanneer het windstil is. Wat een enorme rotte eieren lucht komt van dat spul af.
 
Die eerste variant was idd vreselijk.. de wat recentere is al wat beter maar naar bloemetjes ruikt het zeker niet. Wel vreselijk effectief.. alleen NIET op laten drogen!!
 
Toen de auto maar eens binnen gezet en deze begonnen te kleien met als resultaat:
16.jpg

Ik ben helaas vergeten een foto te maken van de troep die van het dak van de 156 af kwam met kleien.. Een zelfde hoeveelheid vuil wat op jou foto te zien is kwam er bij mij na de 10 keer nog af :X Dak voelde ook aan als schuurpapier, binnenkort moet de motorkap eraan geloven.. en de rest van de auto.

Dat Iron X is misschien ook wel eens een goede om te proberen, auto zit echt vol met rotzooi..
 
Back
Top