Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic 4

Status
Not open for further replies.
Kon het niet laten 8)

Concorso besteld :p

http://www.swissvax.nl/contents/nl/p36.html?lmd=39261.658333

concorso_new.jpg
 
Inderdaad!

maargoed, ik gebruik ook Meguiars spul, en ook al is het duur, het resultaat mag er zeker zijn. Maar wat moet ik nou meer verwachten van een spul dat gemakkelijk 140 euro duurder is:p Natte glans krijg ik ook met goedkopere poetsspullen.
Het lijkt me ook geen lakpantser, dus hoeveel meerwaarde heb je nou aan dat product, buiten dat het waarschijnlijk veel lekkerder ruikt:p
 
Die mequiars vind ik ook maar een grap, of ik weet neit hoe ik t moet aanbrengen. ben het meestal na 1 deur al zat.
 
Ik gebruik niet alles van meguiars. Over het algemeen gebruik ik spullen van 3M.
Toplaag wax , velgenreiniger, interieur reiniger en quick detailer van meguiars. Verder gebruik ik spul wat in mijn ogen beter is, of wat ik van meguiars te veel vind voor onzin (tar remover e.d is gewoon ontvetter en dus onzin om daar veel geld voor te betalen)
Bandenzwart heb ik overigens ook van meguiars. Dit omdat deze lang blijft zitten, en ook mooi mat te wrijven valt. Gebruikte daarvoor eerst spul van harley davidson, maar dit was best duur en ter vergelijking minder kwaliteit tegenover meguiars.
 
Op een 100% perfecte lak zal de wax niet veel toegevoegde waarde aan het glimeffect hebben, maar zodra de lak niet 100% is zie je wel degelijk verschil. Daar komt bij dat je van een Sviswax wax mag verwachten dat die een erg goede bescherming bied tov goedkopere waxen, en dat die langer aanwezig blijft:).

Volgende week een Porsche Cayenne 8)
 
Ik gebruik niet alles van meguiars. Over het algemeen gebruik ik spullen van 3M.
Toplaag wax , velgenreiniger, interieur reiniger en quick detailer van meguiars. Verder gebruik ik spul wat in mijn ogen beter is, of wat ik van meguiars te veel vind voor onzin (tar remover e.d is gewoon ontvetter en dus onzin om daar veel geld voor te betalen)
Bandenzwart heb ik overigens ook van meguiars. Dit omdat deze lang blijft zitten, en ook mooi mat te wrijven valt. Gebruikte daarvoor eerst spul van harley davidson, maar dit was best duur en ter vergelijking minder kwaliteit tegenover meguiars.

precies, met een bus goede remmenreiniger krijg je de velgen ook echt wel zuiver, en zo'n bus kost 2 euro tov een flacon tar remover.:

Echt te gek voor woorden, ook zoals die "speciale" kwasten en borstel van meguiars. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top