Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic #5

Status
Not open for further replies.
alsnog blijf het veel geld :p zelf als je er 10 uur aan bezig bent , heb je 25 euro per uur... matriaal ben je echt niet veel aan kwijt, aangezien alles in groot formaat gekocht word, voordat zo'n flacon op is hebben ze al 100000000x winst gemaakt..


of je het waar vind is wat anders, mocht ik een auto hebben waar ik helemaal gek op ben, dan heb ik het er voor over... anders niet.
 
Het is zeker veel geld, ik ken er een aantal en die vragen 75euro en dan ziet het er echt top uit :W En dat vind ik best wel een nette prijs :)

200euro vind ik veel te veel geld voor een goede poetsbeurt 8P
 
Last edited:
Ik wil een aplicatorpad voor m'n velgen, is er nog verschil in pad ofzo? Ik zie zoveel verschillende; Lake Country rood,wit,oranje etc of iets anders?
 
Het is zeker veel geld, ik ken er een aantal en die vragen 75euro en dan ziet het er echt top uit :W En dat vind ik best wel een nette prijs :)

200euro vind ik veel te veel geld voor een goede poetsbeurt 8P


200 euro voor een lekkere beurt bij Boyd:O, ik moet zeggen dat het echt topwerk is keer op keer van wat ik gezien heb, maar dat is toch wel een bak geld...
 
Dan zal je het zelf moeten doen :), dan kost het minder (als je je eigen auto een aantal keer kan doen), aankoop van de producten is ook niet goedkoop natuurlijk.
 
Kerel waar ik binnenkort mijn auto laat poetsen: ( veel goede reacties over gelezen :) ) Dit is uiteraard zonder het interieur, want dat heb ik niet :+

pakket 1 :

wassen
kleien
polish
wax
glaswerk
en trims(zwarte kunstof delen)
velgen wassen en banden op kleur brengen

werktijd; 3 a 4 uur,afhankelijk van de staat van de lak

prijs voor dit pakket is 50,- euro

-------------------------------------------------------------------------------------

pakket 2 :

is het zelfde als pakket 1 maar dan word er ook machinaal gepolijst, dit haalt een groot deel van alle krasjes/poetskringen weg.

werktijd; 7 tot 9 uur afhankelijk van de staat van de lak .

prijs voor dit pakket --> vanaf 75,- euro
 
Last edited:
Als die machinaal polijst neem ik aan dat die toch alle poetskringen wegwerkt. Duur is het inderdaad niet bij hem. Vriend van mij doet het ook, maar die zit ook rond dezelfde prijzen als Boyd.
 
Ik heb geen flauw idee, wat de verschillen zijn, vandaar dat ik ook de discussie hier een beetje aan ga... Ik wil namelijk wel weten waar het prijsverschil zit...

Zit dat bijvoorbeeld in de keuze van de poetsmiddelen?

Ik ben een poetsnoob, dus veel verstand heb ik er niet van :+
 
Dat hoeft niet, denk dat er wel een verschil in kwaliteit inzit. Binnenkant velgen, alle naden goed. Hoe doe je het interieur enzovoorts.
 
Die prijzen zijn trouwens excl. interieur! Ding van mij heeft bijna geen interieur, dus kun je dat ook niet cleanen... :p
 
Nou ben ik een amateurtje, maar een auto swirlvrij maken in 7 uur met apparatuur en vervolgens ook het interieur goed aanpakken is praktisch onmogelijk?

Daarbij heeft een polijstbeurt met de hand ook geen zin als je het mij vraagt.

Ik denk dat de meesten hier de kosten van Boyd een beetje onderschatten. Ik heb hem bijvoorbeeld op zijn forum meestal swissvax producten zien gebruiken en die alleen al zijn erg duur.
 
Je zal indd geen krasje of stofje meer op of in je auto vinden, maar het is een blijft een bak geld....Maar ik weet zeker dat als je zuinig op je auto bent en hem er goed uit wilt laten zien, je bij Boyd zeker niet ontevreden weggaat.. Ookal ben je dan 200/250 eu lichter...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top