Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic 2

Status
Not open for further replies.

Vassago

Fuckin' Poser
En hier kunnen we weer verder..

Ik heb afgelopen zaterdag de Gold Class shampoo en wax aangeschaft. Vervolgens Joshua's en mijn eigen motor gepoetst en afgetopt met NXT. Ziet er prima uit. 8)

Binnenkort maar eens de klei en een watermagnet kopen.
 
Advertisement - register to remove this

Vissa said:
Ik kan hier zo $^#$#@! kwaad om worden.....

Vorige keer toen ik mijn auto ging wassen viel het me op dat ik verf had uitgewisseld met een licht blauwe auto, precies dezelfde kleur als de auto van de overburen die 90% van de keren naast me staat.

Even wezen kijken en ja hoor, zilvere lak op die van hun.

Dernet weer is me auto wezen cleane, kom ik bij hetzelfde punt aan waar eerst die 2 kleine blauwe plekjes zaten, nu zat er een enorme donker blauwe plek waar je u tegen zegt.

Schrok me dood, toevallig heeft de 2e auto van de overburen precies dezelfde kleur!

En ja hoor, ook daar spotte ik zilvere paint op die van hun.

Dat wijf kan gewoon niet ff normaal de deur open doen.

Ik ga er zowiezo wat van zeggen, want ik kan zo boos worden om dit soort dingen....

Ik neem aan dat je hier niks vergoed van kan krijgen of?


Gewoon langs je buren gaan en je verhaal doen. Staan ze er voor open is dat mooi meegenomen.

Als ze er niks van willen horen moet je ze aansprakelijk stellen, even goede foto's maken van alle plekken etc. zodat je beetje 'bewijsmateriaal hebt, en dan moet het ook gewoon uitgekeerd kunnen worden door hun WA verzekering o.i.d.
 
Ik ben net langs geweest, de man in het huis ligt al maanden op/in ze bed/ziekenhuis omdat hij iets heeft aan zijn benen oid, dus de vrouw was nog al gestresst, maar het ging eigenlijk nergens om....

Ze wist niet waar ik het over had :rolleyes: Toen ik haar confronteerde met de zilvere verf die precies op dezelfde hoogte op hun deuren zit zoals hun verf op die van mij zei ze dood leuk: Dat zat er al op toen we de auto's kochten....

Ja me balzak voor je, jammer dat ik niet kan bewijzen dat zij de deur heeft open gegooid tegen die van mij, want wie zegt dat ik dat niet gedaan kan hebben?

Lijkt me dus sterk dat ik hier geld uit kan krijgen.....

Leuk hoor dat soort volk, ik kan ze nu wel terug gaan pakken maar dat valt teveel op, dan krijg ik straks nog meer ellende...

Maar ik zal het niet vergeten, op een dag kunnen ze wel iets leuks terug verwachtte. :)

Ik zet me auto nu in ieder geval niet meer op de parkeerplaats daar neer, lekker op de plekjes waar de auto's ,, achter '' elkaar opgesteld staan. :)
 
uhm dit krijg jij gewoon vergoed hoor, mijn broertje zag laast dus iemand zijn deur flink in de mijne gooien. toen hij het tegen mij kwam zeggen was de dader al weg gereden.. ben met de kenteken naar politie gegaan, en ingediend..

heb dus gewoon 230 euri vergoed gekregen (sportrepair via vriend)

heel veel mensen laten dit vaak zitten omdat ze denken dat het toch niet te doen is om het uitgekeerd te krijgen... dit bespaart de verzekeringen elke jaar miljoenen euri's.

ik zou zeggen bel je verzekering maar op, vraag een vriend van je om als ooggetuige te spelen en 90% zkr dat jij uitgekeerd krijgt...
 
Nieuwe spullen binnen waaronder pasta wax met het hoogste Carnabuna wax gehalte in NL!.

Verder nog paar monsters van #66 pro detailer
2- Nieuwe even coat applicatorpads! Als service van Leko. Super :p
Watermagnet, nieuwe type voor vriend

Mirror Glaze #16 Paste wax
Opbrengen: 7
Cuur tijd: 9
Uitwerken 7
Glans: 9
Slikness: 8

Kortom erg fijn product _O_

DSC_0370-2.jpg

DSC_0387.jpg

DSC_0386.jpg

DSC_0377.jpg

DSC_0373.jpg

DSC_0375.jpg
 
Last edited:
Hoe gaat het met het opzetten van het poets ,, bedrijfje '' Boyd? 8)

Kom ik wel eens langs. :D
 
Ja Boyd, ik wil ook eens langskomen.. Was van de week gaan kijken voor Meg's, maar die winkel die het zou moeten hebben... Nou ja, ze hadden een wel heel erg lullig rekje staan zeg :(

Van het weekend maar eens in Terneuzen kijken, daar hebben ze best veel geloof ik :)
 
ik heb ook al een wachtlijstje van mensen die hun auto door mij willen laten wassen :p mooi wat doekoe's mee verdienen :)
 
Mocht ik dat spul kopen en ik er een beetje goed mee ben dan ga ik de -witte- Golf Cabrio van m'n moeder ook wel eens doen, ding is nu ongeveer grijs en dat krijg je er dus niet af met een sponsje :+
 
Hoe gaat het met het opzetten van het poets ,, bedrijfje '' Boyd? 8)

Kom ik wel eens langs. :D

Ik ga binnenkort ws trainingen geven voor mensen die goed willen leren;).. Ga van de week even verder babbelen.

Dit nog even gehaald vandaag, ruikt naar cocos :~, en laat echt alle chromen en metalen delen glimmen :X te erg :D

DSC_0431.jpg
 
Ik ga binnenkort ws trainingen geven voor mensen die goed willen leren;).. Ga van de week even verder babbelen.

Dit nog even gehaald vandaag, ruikt naar cocos :~, en laat echt alle chromen en metalen delen glimmen :X te erg :D

DSC_0431.jpg

quanta costa?
kan je er nog aankomen?
wil nm van al het polijst/glim gedoe wat ik tegenkom een staal van hebben :p
 
uhhmm, nog niet. Had uitlaatdemper mee gedaan. Was aan de doffige kant etc. Ding glimt weer als een tiet en ruikt naar cocos 8P. Zal binnenkort wel even een V6 doen (met name motorruimte ook meepakken met chrome inlaat buizen), post ik hier wel een workprocess.

En die All Metal Polish, die heb ik voor een mooi prijsje :#, normaal kost potje iets van €15 als ik t goed hebt. Werkt beter als Belgom vind ik!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top