Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Ik had een vraagje, ik poets m'n scooter nu nogal graag, zou ik evt spul van Meguiars kunnen gebruiken? Poetsdoek etc en om m te poetsen.
 
Ik had een vraagje, ik poets m'n scooter nu nogal graag, zou ik evt spul van Meguiars kunnen gebruiken? Poetsdoek etc en om m te poetsen.

Dat kan zeker, je kan dezelfde producten gebruiken voor je gespoten delen. De pads/doeken zorgen ervoor dat je geen krassen maakt op je vers gespoten kappen, en bijvoorbeeld de tech wax zal ze extra doen glimmen8)
 
Baasje, had ergens gelezen dat jij in Beverwijk bij zo'n zaak werkt hea. Doen jullie aan opsturen;)??
 
Opsturen doen we niet helaas, er zijn wel een paar goede webwinkels voor Meguiars, links staan nog op deze pagina. Langskomen kan altijd;)
 
Ja langskomen;) Berverwijk vanuit Denbosch.

Maar wat zou je mij aanraden, ik hoef geen gekken huis alla BoydM. Gewoon om hem lekker te laten glanzen.
Wat voor wax ed, pads/doeken etc.
 
1 * nxt shampoo
1 * nxt wax
1 * microfiber doek

Om te beginnen, ik gebruik veel meer producten alleen al voor de lak, maar jij hebt een projectscooter, dus veel regen en narigheid zal die niet zien. Begin hier maar mee, er zit al een pad bij de nxt wax. Daarna kan je altijd nog meer producten bijkopen.
 
Is goed, als je aan de gang gaat, onthoud dan dat de wax moet kuren. Dus je scooter insmeren ermee, en uurtje later eraf poetsen. Glimmen zal die8)
 
Dit ga ik nu dus bestellen:

Ultimate Wash Mitt
NXT Tech Wax vloeibaar
NXT carwash
 
Ultimate Wash Mitt
NXT Tech Wax vloeibaar
NXT carwash
Supreme Shine Microfiber

Zo dan;)
 
Mwah, vond die microfiber doeken eerlijk gezegd redelijk tegenvallen. Kon resten niet makkelijk wegpoetsen ermee. Ik geef de voorkeur aan de doeken van Motip, al zijn die weer niet wasbaar geloof ik.

Laatst maareens wat nieuw spul gekocht:
Foto=ATOCJ4GS


Naast wat er op de foto staat gebruik ik nog NXT Tech wax. Al met al is als je al dit spul in volgorde gebruikt het goed voor een aardig middagje wassen/poetsen en clayen.
 
Mwah, vond die microfiber doeken eerlijk gezegd redelijk tegenvallen. Kon resten niet makkelijk wegpoetsen ermee. Ik geef de voorkeur aan de doeken van Motip, al zijn die weer niet wasbaar geloof ik.

Laatst maareens wat nieuw spul gekocht:
Foto=ATOCJ4GS


Naast wat er op de foto staat gebruik ik nog NXT Tech wax. Al met al is als je al dit spul in volgorde gebruikt het goed voor een aardig middagje wassen/poetsen en clayen.

dan heb je het er te dik op gesmeerd denk ik, want je veegt het er zo vanaf
 
Is het nodig dan Josh?

Die van mij volstaat ook echt wel met enkel wassen en waxen. :) Meeste is toch plastic.

Ik ben zelf niet zo'n poetsfreak en ik MOEST dinsdag naar huis rijden door de regen dus hij is zo goor als een hoer nu.. :rolleyes:
 
dan heb je het er te dik op gesmeerd denk ik, want je veegt het er zo vanaf

Het was zeker niet teveel (spraywax), de wax was wel erg lang gedroogd en was dus op sommige stukken redelijk hard en een beetje gaan "hechten". De fiber doeken zijn erg zacht.

En tja, Washmitt werkt echt prettig. Die watermagnet is leuk maar had er gezien de reakties erover wel iets meer van verwacht dan wat het deed.
 
Jij bent echt wel grappig ..




NOT!

Je leest vaak genoeg, dat je sommige dingen niet in de Garage oid kunt laten staan, en dat het op kamertemperatuur moet staan.

Een stomme vraag moet je stom beantwoorden. Ik snap trouwens echt niet waarom dit topic bestaat. ff serieus...waar the fuck zijn jullie nou mee bezig. Foto's maken van watvoor schoonmaakmiddelen je allemaal hebt voor je auto "jow...check mijn set-up". Heel de dag poetsen, en dan gaan huilen als het gaat regenen...sorry hoor x|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top