Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Ja dan krijg je een paar papiertjes met de mededeling van bedankt voor het bestellen van... blablabla

En dan hebje een heeeel klein tube , met daarin dat starters spul. Niet echt de moeite waard imo. Wel gratis maja.. :p
 
Larx, pak om te beginnen deze:

NXT Shampoo
Quick Clay system
Step 1: paint cleaner
Step 2: polish
NXT tech Wax

All wheel cleaner!
vloeibare bandenzwart

Trim detailer

Hiermee heb je echt een complete set, die je altijd nog kan uitbreiden. Als je dit te gek vind (kan ik me wel voorstellen, maar ik en anderen kunnen je wel vertellen dat die step 1 en 2 zeker de moeite waard zijn), kun je step 1 en 2 even laten zitten, en beginnen met shampoo klei en tech wax.

Wij bezorgen niet, en ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik zit in Beverwijk:)
 
IMG_0171_small.jpg
 
Ik heb vandaag ook weer wat gekocht en meteen maar even een foto gemaakt van mij collectie. schrok wel toen alles uitgestald stond :p

kkmcppcaaeocm-DSCF0692.JPG


Edit: alles staat er nu op.
 
Last edited:
he misschien dat iemand me hier advies kan geven.
ik poets niet zo heel vaak mijn auto, maar de laatste tijd met dit weer spuit ik hem gewoon ff over met de tuinslang.
maar elke keer dat ik dat doe is het zo'n gekloot met het drogen van het water. ik heb namelijk een klein microfiber doekje, maar volgens mij werkt die niet zo goed.

ik zie in dit topic vaak de Meguiars water magnet voorbij komen, is dat wat en waar kan ik dat halen ? (miss webshop)
 
Bij http://www.carshopfortuin.nl kan je ook meguairs bestellen zonder verzendkosten.
en drogen zoals jij wil werkt ook niet.. het is zeker een aanrader,
neem dan meteen de nxt shampoo, nxt wax, microfiber doek en een wasmitt..
zul je geen spijt van krijgen.
en als je geld over heb.. de clay :p
 
he misschien dat iemand me hier advies kan geven.
ik poets niet zo heel vaak mijn auto, maar de laatste tijd met dit weer spuit ik hem gewoon ff over met de tuinslang.
maar elke keer dat ik dat doe is het zo'n gekloot met het drogen van het water. ik heb namelijk een klein microfiber doekje, maar volgens mij werkt die niet zo goed.

ik zie in dit topic vaak de Meguiars water magnet voorbij komen, is dat wat en waar kan ik dat halen ? (miss webshop)

http://www.lekocarhifi.nl/

Verstuurd zonder kosten dacht ik. Let op WM geeft het beste resultaat op een goed gewaxte ondergrond!
 
Is het nodig dan Josh?

Die van mij volstaat ook echt wel met enkel wassen en waxen. :) Meeste is toch plastic.
 
Waar staat jullie spul trouwens allemaal?
Gewoon in de garage? (ivb vocht/kou voor de doeken)
 
Waar staat jullie spul trouwens allemaal?
Gewoon in de garage? (ivb vocht/kou voor de doeken)


Ik zou 's ochtends de vezels borstelen, dan lekker papje maken, 's middags laten luchten aan de waslijn en 's avonds na tiktak in bed stoppen met een kruikje.
 
Jij bent echt wel grappig ..




NOT!

Je leest vaak genoeg, dat je sommige dingen niet in de Garage oid kunt laten staan, en dat het op kamertemperatuur moet staan.
 
ik heb het allemaal in kratten (plastic) met deksel staan op me kamer, in de winter kun je ze beter niet in de schuur leggen.

voor de rest maakt niet zoveel uit, kamertemp is prima.

je doekjes moet je schoon/droog maken voordat je ze opbergt. net als de pads ed...

laat de rest ons maar belachelijk maken, jij weet wat je ervoor hebt moeten betalen...
 
Ik wou net zeggen, er staat voor een behoorlijk bedrag in het krat en wil niet dat ik later hoor dat ik het niet in de schuur had moeten laten staan (in de zomer, lijkt me dat het allemaal niks moet uit maken). Zodoende dat ik het gewoon zeker wou weten.

Maar goed, pads/doeken etc gaan gewoon in de was na gebruik. En vervolgens gaan ze de kast in (zodat onze katten er niet op gaan liggen).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top