Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
die witte sponsjes zijn echt troep, al smeer je al een klein beetje in, dan worden die dingen niet zacht meer zit al die smurrie erop en moet je na 10 sec al die andere kant gebruiken :rolleyes:
 
Die Even coat applicator pads die moet je alleen gebruiken voor polisch, en spraywax/wax :) Ik heb er niet zo veel problemen mee :).

ScratchX moet je met gele pad doen. Die heeft cutting eigenschappen. En gewoon zolang doorgaan met buffen tot het eruitziet als een lichte vasaline laag. Polijst en polishes hoeven niet te drogen. Dan afnemen met een schone doek.
 
Boydm, is het niks om auto's voor geld te gaan poetse, kom ik eens langs. :D

Ben ik mee bezig. Eigen bedrijfje opzetten maar belasting etc :X. Maar ben ook gevraagd om marketing activiteiten uit te gaan voeren ;)... Dus wacht maar even af ;)
 
Mja dat schiet ook niet op. Als je echt serieus wilt gaan beginnen moet je gewoon ff naar de KVK. Dan kan je tenminste met een gerust hart adverteren etc, om klanten te werven (want dat is het belangrijkst). En je kan dan alsnog een klus zwart doen.
Mja ik doe ook wel is een auto voor een ander, meestal een bekende. Collega van me heb een A4 die ik moet doen. Hij vervangt dan mijn distributieriem etc. Mooie deal tog;)
 
Weer een bestellingkje binnen .O.

Last Touch - kortom een QD. Maar in pure vorm geeft extra diepe glans en diepe kleur. + Extra lege flacon

Safe D greaser - Ontvetten voor banden velgen zonder gevaar etc

Proline shampoo - Extra schuimend en PH neutraal

2 pads, 1 cutting pad en 1 finishing pad

Extra zachte terrytowels

Een schort, anders spetterd het op mijn kleren

Extra zachte washmit voor artc3

Nieuwe ronde applicator pads

2 extra grote emmers!

2 proefmonstertjes!

[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0324.jpg[/Ir]

[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0326-1.jpg[/Ir]
 
haha ik was klaar voor 40 euro en daar kan ik wel een tijdje mee vooruit :p maarja jou alfa glimt dan ook net wat harder :D:p
 
Tikt hard aan idd :D
Maar kun jij dat ene product ook voor me bestellen dan? Of mee nemen uit de USA?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top