Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
We hebben het er nog wel even over, misschien nog wat producten nodig nl. :) Ga zo eerst ff lekker soppen, weer is er nu top voor :)
 
Damw! wat een fijne producten!

Die shampoo is echt goddelijk! Ruikt heelrijk en droogt streepvrij op.

En dan last touch, ik ga dat maargebruiken als aftershave! Erg fijn

Nu 83 gedaan nu nog even #80 met machine, dan #7 waxen en klaar!

post vanmiddag wel fotos
 
Damw! wat een fijne producten!

Die shampoo is echt goddelijk! Ruikt heelrijk en droogt streepvrij op.

En dan last touch, ik ga dat maargebruiken als aftershave! Erg fijn

Nu 83 gedaan nu nog even #80 met machine, dan #7 waxen en klaar!

post vanmiddag wel fotos


Meguiars is topspul Boyd, goede keuze. Ik gebruik zelf altijd Meguiars NXT carwash voor het autowassen. Net als de gold ook een topshampoo.

#83 & 80 op elkaar volgendeis een goede keus, maar waarom pak je daarna #7? Je kan meteen doorgaan met een goede sealant of wax zoals Zaino of Zymol ipv #7. Voordeel van een sealant is dat je veel langer bescherming houdt. Poorboys sealant is ook wel een goed alternatief op Zaino, wrijft nog makkelijker uit.

Als tip wil ik je nog Poorboys Wheel Sealant aanraden. Dat is echt zo'n superspul. Je spul een dikke laag remstof er daarna gewoon af met de hoge druk.

Lees je weleens op autopia.org ? :)
 
Meguiars is topspul Boyd, goede keuze. Ik gebruik zelf altijd Meguiars NXT carwash voor het autowassen. Net als de gold ook een topshampoo.

#83 & 80 op elkaar volgendeis een goede keus, maar waarom pak je daarna #7? Je kan meteen doorgaan met een goede sealant of wax zoals Zaino of Zymol ipv #7. Voordeel van een sealant is dat je veel langer bescherming houdt. Poorboys sealant is ook wel een goed alternatief op Zaino, wrijft nog makkelijker uit.

Als tip wil ik je nog Poorboys Wheel Sealant aanraden. Dat is echt zo'n superspul. Je spul een dikke laag remstof er daarna gewoon af met de hoge druk.

Lees je weleens op autopia.org ? :)

Waarom ik de #7 pak ;), dat vind ik de kers op de taart. Krijgt @ 155 echt dan een diepe wetlook glans. Hierna heb ik #21 (syntethic sealant) gebruikt! Ben fots aan t bewerken. Zal ze zo posten.

Ben benieuwd waar jij je Zymol & poorboys spul weet te krijgen. In Nederland nog niks van kunnen vinden.. Ben erg benieuwd naar hun pure carbuna waxes.

De shampoo #62 is echt geweldig. Ruikt heerlijk dat ten eerste, schuimt ontzettend en werkt erg fijn. EN droogt streeploos op :). Ik heb GC shampoo vaak gebruikt, maar vind dit toch echt 10x beter werekn

Ook even een maatje snel geholpen :)

[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0366.jpg[/Ir]
 
Last edited:
Waarom ik de #7 pak ;), dat vind ik de kers op de taart. Krijgt @ 155 echt dan een diepe wetlook glans. Hierna heb ik #21 (syntethic sealant) gebruikt! Ben fots aan t bewerken. Zal ze zo posten.

Ben benieuwd waar jij je Zymol & poorboys spul weet te krijgen. In Nederland nog niks van kunnen vinden.. Ben erg benieuwd naar hun pure carbuna waxes.

De shampoo #62 is echt geweldig. Ruikt heerlijk dat ten eerste, schuimt ontzettend en werkt erg fijn. EN droogt streeploos op :). Ik heb GC shampoo vaak gebruikt, maar vind dit toch echt 10x beter werekn

Ook even een maatje snel geholpen :)

[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0366.jpg[/Ir]

Boyd, het wordt toch echt tijd dat er twee belachelijk glimmende Alfa's naast elkaar op de foto komen te staan hoor ;)

Bovendien moet het toch een beetje glimmen de 28ste... :rolleyes:
 
Alles meegepakt van motorruimte, bandjes.

Wassen met 62! Wat een goddelijke shampoo! Serieus een dikke aanrader!

#83 icm w8006
#80 icm W8006
#7 Met handje en nieuwe even coat applicator pad (net iets te groot vind ik)
ColorX icm W9006
#21 icm W9006

8) Fotos van de gang van zaken

Hoop watervlekken, paar vogel****** resten
dsc_0328-border.jpg


dsc_0329-border.jpg


#62 8)
dsc_0332-border.jpg


dsc_0334-border.jpg


dsc_0335-border.jpg


Kleien icm last touch 1:1 (werkt beter als QD)
dsc_0338-border.jpg


Aftapen die handel!
dsc_0339-border.jpg


The machine ;)
dsc_0340-border.jpg


Na #83 #80 & #7
dsc_0344-border.jpg


#21 ingewerkt
dsc_0347-border.jpg


motorruimte voor
dsc_0351-border.jpg


en na
dsc_0352-border.jpg


Aftershots
dsc_0353-border.jpg


dsc_0354-border.jpg


dsc_0355-border.jpg


dsc_0356-border.jpg


dsc_0357-border.jpg


dsc_0358-border.jpg


dsc_0359-border.jpg


dsc_0360-border.jpg


+pippi+
 
Boyd, hij glimt weer lekker!
Hoe gaat het weghalen van de swirls met die AEG. Alles weg kunnen krijgen?
 
Niet alles :). Volgende keer toch een wat grovere pad gebruiken :). Plus dat de lak van alfa zo rete zacht is :( dat je na een paar weken weer vol zit ...
 
Boyd, stuur 'm in voor de shining contest @ meg site. Kan bijna niet anders dan een mooi gratis poetspakket opleveren ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top