Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
deurscharnieren moeten ook netjes in de mequairs staan 8)

DSC01331.jpg
 
Last edited:
3 stappen plan toegepast op m'n scharnieren en alle lak delen die je aan de buitenkant niet ziet :D

had niks te doen deze week 8p
 
Std dat dorpels en andere delen in de wax gaan 8), doe je je deur open is het een ragbak op je dorpels.Toch geen gezicht :X Gewoon even sponsje erover en licht laagje wax 8)
 
nulkoel said:
contrast staat +5 en soms het kenteken wegsoepen meer niet :)

Is de kleur irl als op de foto? Met verzadiging lijken de kleuren namelijk een stuk voller dan in het echt. Maar idd vette bak! 8)
 
BOEMBOEM 8)

Meguairs ga ik ook nog wel eens proberen, maar een poetsmachine van een beuntent hier (15e) + Turtle wax (10e) en veel motivatie doet al wonderen :D

Zeg nou zelf.. is die 150e nou waard aan dure poetsmiddelen?

14b1frm.jpg


14b21qf.jpg
 
ik heb een autoshampoo en wax in 1 een potje poets van 25 euro en van dat spul om banden zwart temaken (waar ik met een schoonedoek oook de lampenkappen en zijstrips insmeer) en dat is alles en ik vind het toch bling bling genoeg, fuck meguurs 784 stappenplan 8P
 
erg tof karretje Mark, helemaal met dit weer, pas alleen op dat je je benen niet brand aan t leer ;)

Als je eenmaal aan t poetsen bent begonnen, kom je er niet meer van af (beweert men :P)
 
vandaag iemand wijs gemaakt dat je met olie ook je banden mooi zwart maakt.
hoop dat ie ze hele band pakt :P

maar hoegoed krijg je krassen nu weg (witte krassen die je voelt als je er overheen wrijft) of moet dit echt met een lakstift?

en als ik daarna er overheen ga, is dan me auto nog redelijk te krijgen?
er zit aardig wat steenslag enzo op me 13 jaar oude lak :(
 
ik was al helemaal blij toen bleek dat een panty om een spons daadwerkelijk vliegen van je motorkap krijgt, maar toen had ik echt de drive niet meer om met wax aan de slag te gaan :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top