Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
nulkoel said:
deurscharnieren moeten ook netjes in de mequairs staan 8)

DSC01331.jpg
jij photoshopped dus eigenlijk elke keer als je je civic in het geheel post de kleur? lijkt nm totaal anders als op deze foto.
ofwel vergis ik me van persoon.
 
Mark said:
BOEMBOEM 8)

Meguairs ga ik ook nog wel eens proberen, maar een poetsmachine van een beuntent hier (15e) + Turtle wax (10e) en veel motivatie doet al wonderen :D

Zeg nou zelf.. is die 150e nou waard aan dure poetsmiddelen?

Ik vind van wel,
het grote verschil met Mequairsis, dat het gewoon vele male makkelijker en lekkerder werkt. en als je alle stappen toepast, gewoon die heerlijke diepe wetlook krijgt.
 
dikke 155, velgen vind ik minder, zou kijken naar madeno setje, zag laast 1 op mp voor weinig. en staat echt te mooi
 
Jah, was net op vuilstort. Komt kerel aan die even ze zak cement leeg gooit in de bak ipv de zak er in te gooien :|. Hele auto onder met die rommel. Ik filpte hem echt even....
 
cement :P die is fijn, k had nog poetsoeken achterin liggen even snel bij benzine pomp afgeveegd met zon statisch multivezel doekje
 
Ow, zo op die manier. Dacht dat je bedoelde dat ie gewoon slooppuin/harde cement weggooide en dat daar wat stof afkwam.
Dan is het een ander verhaal.
 
Zal je wel zeggen heb je hem weer, Meguiars hot wheel spray. Of middeltje van 1Z ook goede berichten over gehoord
 
Hehe, dacht wel dat er iemand met Meguiars aan zou komen idd ;).
Maareh, krijg ik daar dan ook die zwarte puntjes ermee af? Want met andere velgenreiniger lukte het me niet :(.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top