Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Mja, ik denk dat iedereen hier bij het woord turtle al begint te twijfelen..
Bestel eens een proefpakketje meguiars, krijg je een proefverpakking wax bij, kost je nix;)

Maar ik weet dus niet wat dat is, die turtle polijst pasta..
 
Heineken said:
Boyd, ga je de kunstof delen ook nog mee laten spuiten? Dan kun je hem helemaal bling maken :D 8)

Staat in de planning, eerst de update uit show auto topic 3 :P
 
jandescooterman said:
Iemand antwoord op mijn vraag?


Zn microvezel doekje heeft de gemiddelde huis tuin en keuken moeder wel in de kast liggen +pippi+ En anders bij de Blokker 1 scoren :)
 
Boyd hoe werkt dat toppen pcies? NXT was erop.. curen uitwrijven.. goldclass wax erop curen en uitwrijven? of ist nog beetje meer simsalabim?:P
 
Ik rij elke dag in mijn moeders zijn wagen (Golf V) en moet dat ding alleen schoonhouden mja dat is zo gebruikt, kwestie van door de wasstraat heen crossen +ralf+
 
PvdH said:
Boyd hoe werkt dat toppen pcies? NXT was erop.. curen uitwrijven.. goldclass wax erop curen en uitwrijven? of ist nog beetje meer simsalabim?:P

Je beschrijft het zelf al :P
 
Mijn vriendin heeft een rode fiat punto, is van een oud dametje geweest dus nooit binnengestaan en nooit gepoetst.
heb dus meguiars klei gekocht en het 3 stappenplan en de nXt wax heb ik nog.
morgen ga ik daar mee bezig, als ik niet vergeet ga ik wel ff voor en na foto's schieten :)
dat 3 stappen gedoe gewoon opbrengen 1 minutje in laten trekken en dan uitpoetsen?
grtz
 
Je ondergrond waar je op werkt is te warm waardoor het of te snel droogd verhard, dna gaat uitpoetsen moeilijker en je resultaat is minder
 
ja daar ben ik achter gekomen half jaartje terug :) ging ook mooi vrolijk in de zon poetsen, maar dan wil je dus je poets uitvrijven en dan is het al half ingebrand!
je kunt het beste ook niet op warme lak gaan poetsen eerst je auto laten afkoelen.
kga morgen fijn onder de car-port boenen :P
zit er trouwens bij de producten een goede handleiding? ben nu namelijk @ work dus kan niet kijken.
bvd!
 
Dan gebruik jij te veel :rolleyes:

Als het is aangebracht moet de lak dof zijn, en na een half uur zit er weinig verschil in.

Het is dan ook makkelijker uit te poetsen.
 
Lennox said:
Als ik teveel zou gebruiken, dan zou het niet met 15 min hard zijn he gochem.
OMG ik ben een paar maanden niet op het forum geweest en het eerste wat me opvalt is dat Lennox nog steeds een te grote bek heeft 8P (ik zal je maar niet op je eigen spelfout confronteren ;) )

Maarre Jeroen waar blijft die foto dan :P

Meguirs is trouwens goed spul!,alleen om nou te zeggen dat het het beste is :rolleyes: dat weet ik nog zo net niet :P .
 
[5th] klaas said:
OMG ik ben een paar maanden niet op het forum geweest en het eerste wat me opvalt is dat Lennox nog steeds een te grote bek heeft 8P (ik zal je maar niet op je eigen spelfout confronteren ;) )

Maarre Jeroen waar blijft die foto dan :P

Meguirs is trouwens goed spul!,alleen om nou te zeggen dat het het beste is :rolleyes: dat weet ik nog zo net niet :P .

Het leuke is dat ik hem in het echt ook heb :) Held.
 
Lennox said:
Het leuke is dat ik hem in het echt ook heb :) Held.
Hahaha waar hoor je mij zeggen dat je dat niet heb dan?En ik ben een echte held :winner: maar dat wist ik al :W


Ik zal ook weer eens wat foto's maken btw. :P lang geleden weer haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top