Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd waarom je voor een ouder moederbord kiest, en niet voor een nieuwere chipset als de P35 (Asus P5K)

over het moederbord ben ik nog niet uit, tijdje uit dat gebied geweest, dus weet ook niet wat er goed/beter is, wist nog wel dat de p965 wel aardig is.

thanks voor de info :)
 
De P965 is een beetje outdated, P35 is sneller en kan alles wat de P965 ook kan. De P965 is op dit moment alleen erg geschikt voor het overclocken van de wolfdales, omdat die chipset makkelijk 600mhz fsb aankan. Maar daar kom je toch alleen aan met extreme koeling.
 
Beter doe je dat niet, wat is je budget? Ik weet zeker dat je voor dat geld 10x betere kaarten hebt nu....

De hele 8600 GT en GTS serie is te ver verouderd, er zijn nu budget kaarten uit die vele malen sneller zijn!
 
ATI HD3850 is een hele leuke kaart voor een €130 (en binnenkort kost die maar ~€110). Als je wat meer budget hebt; HD3870 of de nieuwe Nvidia 9600GT.
 
ben van plan om deze week een nieuwe monitor aan te schaffen nou dacht ik aan de samsung 2232Bw iemand ervaringen met deze monitor?

of iemand andere tips... over wat ook mooie 22''schermen zijn
 
Heb net cpucool geinstalleerd alleen wat is temp 1 en wat temp2.
Kon op inet niks over vinden
 
Temp 1 is de temperatuur van de eerste core, Temp 2 van de 2e core....

Je hebt een Dual core processor neem ik aan?
 
AMD Athlon 64 x2 Dual core 5000+ dual core dus
Ok, en wat is de gc temp en de sens 1 en 2?

Alvast bedankt!
 
De P965 is een beetje outdated, P35 is sneller en kan alles wat de P965 ook kan. De P965 is op dit moment alleen erg geschikt voor het overclocken van de wolfdales, omdat die chipset makkelijk 600mhz fsb aankan. Maar daar kom je toch alleen aan met extreme koeling.

ok thanks voor deze snelle update :D, ik pak dus een P35 chip
 
ben van plan om deze week een nieuwe monitor aan te schaffen nou dacht ik aan de samsung 2232Bw iemand ervaringen met deze monitor?

of iemand andere tips... over wat ook mooie 22''schermen zijn

Oom van me heeft gister een 22inch Samsung gekocht (226BW), erg mooi schermpje. Kunt ze voor een €260 wel krijgen nu.
Van het weekend bij mijn vader @ werk poosje gewerkt achter een 24 inch Samsung (246B geloof ik). Dat is helemaal ideaal @ 1920*1200 :W 9||6. Die schermen zijn alleen nog steeds behoorlijk aan de prijs @ €380.
 
Hebben jullie last van dat het muziek wat je afspeelt ineens omlaag gaat in geluid en in bas ? Zomaar ineens , en dan weer terug ? Bas kwijt en dan weer terug ?

Heb driver opnieuw geïnstalleerd maar helpt geen reet.

// edit : Hoor net dat het ook gebeurd met andere liedjes is... Bedrading gecontroleerd van me speakers en woofer en zo... Kan het nog maar een ding zijn imo.
 
Last edited:
Zo rond de €150 :)

Als je Ati fan bent: HD3870 ( of de beschikking hebt tot Crossfire later in de toekomst )
Als je Nvidia fan bent: 9600GT ( of beschikking hebt tot SLI later in de toekomst )

Standaard doet de 9600GT het een stukje beter, dus dat zou mijn optie zijn, deze is voor 147 euro van MSI al te verkrijgen, beetje overclockt zelfs. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top