Ik heb mijn laptop een beetje verziekt denk ik, hij vraagt continue om updates waarvoor ik dan vervolgens te lui ben om die uit te voeren. Ik gebruik vista en er zitten heel veel vage programma's op waarvan ik de functie niet eens weet. Ik heb pas nieuwe Internet Explorer gedownload alleen die is onwijs traag vandaar dat ik af en toe mozilla firefox gebruik. Nu ben ik van plan om mn hele laptop eens flink op te ruimen en alle troep via configuratiescherm eraf te gooien. Ook wil ik van deze internet explorer af en van mozilla firefox. Alleen heb ik een paar vraagjes;
Firefox kan ik gewoon verwijderen, maar waar kan ik een link vinden om een andere versie van internet explorer te downloaden? En als ik deze heb kan ik daarna de oude verwijderen?
Welk gratis virusprogramma werkt een beetje goed, en welke updates moet ik af en toe eens doen voor vista?
Gr Ilonka
Firefox kan ik gewoon verwijderen, maar waar kan ik een link vinden om een andere versie van internet explorer te downloaden? En als ik deze heb kan ik daarna de oude verwijderen?
Welk gratis virusprogramma werkt een beetje goed, en welke updates moet ik af en toe eens doen voor vista?
Gr Ilonka