Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
Er was/is een betrouwbare ebay reseller die Dell schermen verkocht onder de particuliere prijzen van Dell met garantie.
 
Die Dell schermen blijven erg mooi, maar zijn helaas ook stevig aan de prijs.....

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=180689
€280
edit: 1920*1080...

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=147256
:W mja €750.

Waarom zijn bijna al die nieuwe schermen allemaal 1920*1080?. Met 1080 heb je amper meer hoogte als mijn oude 19inch op 1280*1024 :S. Zelfde verhaal met HD ready tv's die op 1366*768 draaien, waarom niet gewoon op 1280*720 wat de normale 720p std is?.
 
omdat fabrikanten denken wat we film kijken op die dingen.
Als ik dat wil doen ga ik op bank zitten voor mijn big ass tv :s
 
Nu hebben ze op me werk het barradcuda webfilter derop staan, dat stond er al op maar nu hebben ze scooterforum, marktplaats etc ook allemaal geblokeerd
Ik kan ik via zon omleid site wel opt forum maar alles ziet er dan verneukt uit!

Nu had ik gedacht zon KPN dongle te kopen dat ik overal draadloos kan internetten, maar er zijn verschillende abbonee's met verschillend MB verbruik.

Hoe weet ik hoeveel MB ik verbruik als ik een beetje op het forum koekeloer en wat op msn zit? Ik ga natuurlijk niets downloaden want dat vreet MB's weg dan :p

Kan iemand mij hier mee helpen?
 
Als ze specifiek st.net blokkeren zou ik me maar zorgen maken over je eerstvolgende beoordelingsgesprek. :+
 
Nu hebben ze op me werk het barradcuda webfilter derop staan, dat stond er al op maar nu hebben ze scooterforum, marktplaats etc ook allemaal geblokeerd
Ik kan ik via zon omleid site wel opt forum maar alles ziet er dan verneukt uit!

Nu had ik gedacht zon KPN dongle te kopen dat ik overal draadloos kan internetten, maar er zijn verschillende abbonee's met verschillend MB verbruik.

Hoe weet ik hoeveel MB ik verbruik als ik een beetje op het forum koekeloer en wat op msn zit? Ik ga natuurlijk niets downloaden want dat vreet MB's weg dan :p

Kan iemand mij hier mee helpen?

Ben je bekend met remote desktop?
 
Nope, en wij worden als derde bedrijf ingehuurd dus ik ben niet in dienst van eht bedrijf zelf :)

Ze zijn laatste tijd bezig met veel bezochte websites te blokeren, als ik daar in de nacht zit dan mogen we gewoon TV kijken en op internet dus ik maak me niet druk over een beoordeling oid :p

Wat is remote desktop dan? Is dat dat gebeuren dat iemand van de ict afdeling de controle over mijn pc over kan nemen oid?
 
Yes.. Gewoon vanaf afstand op je eigen PC en vervolgens op gemakt forummen :D Doe ik ook altijd. Alleen is het een beetje kut uit te leggen om het hele zaakje draaiende te krijgen als je een routertje etc. er tussen hebt zitten.
 
Oke, dat zal geen probleem zijn hoop ik!

Ik ga op me werk eens op onderzoek uit, ik denk dat collega's van me heel blij zullen zijn als ik dat draaiend krijg :D

Het was me trouwens wel gelukt om in het webfilter instelingen te komen, ik had het 1 en ander van de blokkeer afgehaald maar dan moet het alsnog bevestigd worden door iemand anders :p Dus dat was geen succes:p
 
Over dat remote desktop verhaal:

Gewoon Logmein (www.logmein.com) gebruiken, heb je geen gezeik met routers en dergelijke

ff registeren, proggie downloaden op de pc die je wilt overnemen (in dit geval dus je thuispc) en dan via de site gewoon inloggen, en klaar is Danny :)
Wel dan natuurlijk je pc aan laten staan, anders heb je dr nog niks aan :p
 
Me PC valt vaak uit. Sinds vandaag. Start dan automatisch op en verder is er niets aan de hand... Heb er eerder last van gehad , weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat het is.

Het enige wat dan draait is MSN , een gesprek of 1 á 2 , WMP , FireFox en soms The Sims 3. Of een andere game.

Lijkt me niet dat 'ie te heet wordt. Zit een achterlijk grote koeler op ( toen der tijd beste AC ). En draait maar 2.4GHz op het moment. Heel soms 3.6GHz als ik van plan hem heavy te gebruiken...

Iemand ? Denk iets met stroom oid. Stroom lekkage oid ?
 
kijk ff je bios instellingen na, meen me te herinneren dat het bij mij daar toen misliep...

al kan ik je niet meer precies vertellen waar helaas
 
Geen bluescreen die je in een flits voorbij ziet komen?

Nee gelukkig geen BSOD. :D

@ Wouzzie : Ik zal alles eens op stock zetten... Kijken hoe ze dan reageert. Heb nu overiging eventjes Windows XP opnieuw geïnstalleerd... Tot nu toe nog geen problemen.

Zal je net zien , ga ik The Sims 3 spelen pleurt 'ie weer uit. :7
 
Me PC valt vaak uit. Sinds vandaag. Start dan automatisch op en verder is er niets aan de hand... Heb er eerder last van gehad , weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat het is.

Het enige wat dan draait is MSN , een gesprek of 1 á 2 , WMP , FireFox en soms The Sims 3. Of een andere game.

Lijkt me niet dat 'ie te heet wordt. Zit een achterlijk grote koeler op ( toen der tijd beste AC ). En draait maar 2.4GHz op het moment. Heel soms 3.6GHz als ik van plan hem heavy te gebruiken...

Iemand ? Denk iets met stroom oid. Stroom lekkage oid ?

Wat voor MOBO heb je? Ik zou eerst eens beginnen met de elco's van je mobo te controleren. Waarschijnlijk herstart hij wel met een BSOD. Je kan even aanzetten dat je halt on BSOD hebt ipv reboot on BSOD. Dan kan je het wat makkelijker lezen. RMK bij deze computer ofzo en dan verder ff kijken.
 
Ik denk aan een te zwakke voeding, of toch overhitting van een component.
Hmm lijkt me sterk. Is een 750 80+. Zo'n veel vragende PC heb ik niet. Anders overhitting. Zal alle temperaturen is nakijken en fans. Bedankt.

Wat voor MOBO heb je? Ik zou eerst eens beginnen met de elco's van je mobo te controleren. Waarschijnlijk herstart hij wel met een BSOD. Je kan even aanzetten dat je halt on BSOD hebt ipv reboot on BSOD. Dan kan je het wat makkelijker lezen. RMK bij deze computer ofzo en dan verder ff kijken.

ASUS P5B moederbord. Ik zie nergens een BSOD. Kan gewoon niet. Alsof je het Aan / Uit knopje lang ingedrukt houdt. Dan start valt 'ie gewoon uit. En start automatisch opnieuw op. Verder echt niks aan de hand.

Maar ik heb nu Windows opnieuw geïnstalleerd , eb het tot nu toe nog niet gehad. :) Straks ff gamen en stressen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top