Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Leuk, maar AMD kaarten overlijden niet na 2 jaar omdat er een verkeerde soort tin gebruikt is waardoor de soldeer verbindingen breken...
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar ;) Elk merk heeft zn gebrek, maar dit is te slecht voor woorden. Dat je er naar 2 jaar achter komt dat de tin niet goed is, is minder erg dan gericht beunen aan je product
 
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar ;) Elk merk heeft zn gebrek, maar dit is te slecht voor woorden. Dat je er naar 2 jaar achter komt dat de tin niet goed is, is minder erg dan gericht beunen aan je product

nVidia wist dit allang, het zit namelijk in de 7, 8 en zelfs de 9 serie. De 2xxx serie is nog niet duidelijk maar de mogelijkheid dat het ook hiermee gebeurt is groot.

Maar het mooiste vind ik nog dat nV nog maar 1 jaar garantie geeft op de nieuwe videokaarten.

Verder mag je mij overigens de andere gebreken gaan noemen, van zowel AMD/ATi, nVidia en intel. Dit soort producten horen gewoon langer mee te gaan.
 
Vragen ivm Ipad/wifi

Wij hebben ineens een ipad 16gb wifi.
Alleen hebben we thuis geen wifi maar gewoon internet (KPN) met kabels.

Ik zou dus nu ineens :rolleyes: wifi moeten 'maken'.

Wat te doen? nieuwe modem/router kopen?
abbo omzetten oid?


Ipad verkopen?
 
Ehmm. :p

volgens mij alleen een modem.

Het is btw gefixt...we lenen wifi van de buren. met toestemming!

Eens kijken of mijn bewering; "ipad is nutteloos" klopt...
 
Als je 'm houd, kan je er voor kiezen om je modem te vervangen voor een exemplaar met wireless. Wat misschien handiger is, is een access point gebruiken.
 
Er zijn er zoveel. Vrijwel elke fabrikant heeft er wel eens een slechte batch tussen zitten. Google maar als je geïnteresseerd bent

Sorry hoor, een batch zijn hoogstens een paar duizend kaarten, dit ging over DRIE complete series, en nvidia heeft het lang ontkent, toen bekend, maar nooit vergoed oid. Dan ben je bij mij gewoon aan het verkeerde adres, en meer mensen zouden dit in moeten zien.
 
Heb nu een speedtouch iets in de kast hangen. Daarop 2 pc's aangesloten. Dus een modem/router...denk ik :p. Gewoon dat ding vervangen door een die ook wifi is. Nog steeds 2 pc's via kabel, antenne voor dit ( iPad ) onding.

Ja?
 
Wat ik nu thuis heb is toch een modem/router ding?
Zit nu thuis bij m'n ouders...ook modem/router ding... Pc aan de kabel ik wifi op de iPad.
Dat moet ik hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top