Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Offcourse, het is een DX11 benchmark. :P

Zal hem straks voor de gein ff draaien. SLI wordt iig nog niet ondersteund, kijken of CrossfireX het een beetje doet.
 
Ja, maar dat weet niet iedereen natuurlijk.

6970's zijn inmiddels bij reviewers gearriveerd, kan niet wachten op de benchmarks:~
 
Ben ook wel benieuwd! Ben bang dat het prijskaartje te hoog is om er 2 in mijn systeem te stoppen. :P

Net 3DMark 2011 laten draaien, P7276 kom ik op uit. Snel die i7 930 weer naar 4.3ghz en de HD6870's wat opkrikken, kan er wel een stukje meer uit komen! :W
 
Is dat wat mensen die laptop.

Me vriendin zoekt nog een leuke laptop.
Hoeft niet uber snel te zijn. Als het maar gewoon goed en degelijk is.
 
Zo, gister mobo overleden, BSOD, pc start op, BSOD (memory management) en geen beeld meer te krijgen. Geheugen, al verwisseld etc, dut niks meer.
Nu phenom II x4 955 BE besteld icm asrock mobo en 4gb ram. Nieuwe pc stond voor Januari in de planning (dan heb ik vast werk) maar nu maar even wat "budget" onderdelen gekocht (snel zat voor mijn hd4850 maar toch).

Gok dat het wel een fijne verbetering gaat zijn t.o.v. mijn oude 3800x2 :P.
 
Ik heb een probleempje met mijn computer dat is namelijk dat ik een BSOD krijg als ik bijv. COD Black Ops speel. Op internet heb ik gevonden dat het misschien aan mijn ram geheugen ligt maar dit is net nieuw dus dat lijkt me sterk.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ik heb een Gigabyte GA-880GA UD3H moederbord en daar zitten 4 slots op voor RAM-geheugen 2 blauwe en 2 witte. Het RAM-geheugen dat ik heb is OCZ Platinum 4GB (2x2GB) moet ik dat allebei de stripjes in een blauwe slot doen of allebei in de witte of 1 in de witte en 1 in de blauwe?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen Alvast bedankt
 
wat is de eerste kleur? van links naar rechts?
ze moeten zoiezo in dezelfde kleur wil je gebruik maken van dual channel.
 
dan moeten ze allebei in blauw.

misschien dat je ook via je bios de timings van de geheugens goed moet zetten, dit staat altijd op automatisch. maar dat wil niet altijd goed werken
 
phenom x4 955 is niet budget hoor, draait hier pri-ma! lekker snel op 3,7 ghz.
Nja, dat snap bedoelde ik ook niet, maar anders zou ik een x6 hebben gehaald en wat duurder spul erom heen.

Draait overigens prima, enorme verbetering t.o.v. mijn 3800x2, overclocked ook als een gek. 3800mhz op std vcore, jammie!
 
Jongens ik had een klein vraagje over torrents. Ik gebruik Bittorrent, maar na een tijdje (paar uur of minder), staat de download rate op 0kb/s. Als ik het programma dan weer afsluit en weer opstart, gaat die weer downloaden, voor een onbepaald tijdje etc. Kan ik dat verhelpen?
 
Zo staat ie atm bij mij. (staat nu op 'faster' in het keuze menu van; faster,turbo,twin turbo) van Smart 6 van m'n moederbord.

Moet nog wel harder kunnen, maar m'n harde schijf houdt de boel wel wat op denk ik.

cpuc.png


Edit:

Hoe kan ik het spul nog sneller krijgen(zonder eerst een nieuwe schijf te halen)?

Geheugen in de BIOS op het laagst zetten en dan kijken of de cpu sneller wil?

En kan ik het overklokken van de cpu het beste doen met Smart 6(van mn mobo dus) of kan ik het ook prima met een ander programma doen?(zo ja, aanraders?)
 
Last edited:
Wat verdere info over mijn pc:

(draaide ondertussen Prime95, vandaar dat de Cpu op 100% draait;))

[ir]http://img17.imageshack.us/img17/5931/primeh.png[/ir]

Is de timing van mn geheugen niet aan de hoge kant?

Als ik in Prime CPU aanklik, staat er i5 blabla, 4 cores. Hoe kan dit? Is namelijk geen quad-core.
 
Je bent idd al 3e. ;)

Indicatie 6970 performance:
2r5atkm.jpg


+/- GTX580 performance voor een lagere prijs en een lager verbruik:love::~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top