Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
tijdje terug was het ook al gevraagd maar kan het zo snel niet vinden.

Limewire is dus gestopt.
Wat is een ander programma om op die manier mp3's binnen te halen?

Ik gebruikte altijd gewoon google hiervoor.
Maar nu gewoon nieuwsgroepen,
frostwire is een limewire alternatief, zelfde netwerk dus geen verschil eigenlijk,
wel net zoveel troep.

Ik gebruik ook bijna altijd Google, titel+artiest+mp3 download intypen, meestal krijg je dan een hit op beemp3.com die vind ik altijd wel relaxed. Lime/Frostwire krijg je veel troep in de zin van seksistische dingen terwijl je daar niet naar zoekt en bestandjes van een paar kb, maar als je gewoon een beetje verstand hebt dan weet je natuurlijk wel welk bestand wel in orde is.
Vincent ik weet nog net dat m'n router volgens mij dat kastje is die mijn wifi uitzend, dus ik weet niet helemaal wat je bedoeld, over Bittorrent, helaas :P

ja dat kastje is het waarschijnlijk :+
meestal als je zoiets gebruikt zit je achter een firewall van de router. Door een poort open te zetten geef je dus bittorrent toegang tot die poort en dus tot internet.

meestal is het adres: 192.168.1.1 of 192.168.2.1 moet je ff kijken in je browser.
vaak is de login en pw : admin 1234 oid staat er vaak ook bij.

en dan ligt het aan het merk router waar je moet zijn om die poorten toe te wijzen. En welke port je moet hebben staat bij bittorrent ergens bij instellingen --> verbindingen oid

Voor de hotmail kenners onder ons, is het mogelijk om je hele mailbox offline op je pc te zetten?

Op me mail staan erg veel wachtwoorden en die heb ik liever niet allemaal online. Al helemaal niet met weet ik veel wat allemaal actief tegenwoordig.

Valt die HD6950/70 even vies tegen:

http://nl.hardware.info/reviews/1938/23/amd-radeon-hd-6970--6950-review-conclusie

http://www.guru3d.com/article/radeon-6950-6970-review/27

De HD6970 kan net aan de GTX570 tippen, mensen met een HD5870 zitten nog prima, alleen waar veel Tesselation gebruikt wordt is het rendabel over te stappen naar een 6950/6970.

GTX580 blijft met vlag en wimpel de allersterkste single GPU. :P En met 400 euro op zijn goedkoopst dus netjes gepositioneerd!
Valt idd tegen helaas.

Maar ben het niet met je eens over de 6970, deze is toch wel in het grootste deel van de tests sneller dan een GTX570.

Verder lijkt me nu de ideale combo 6950 in xfire, laag verbruik en gewoon zeer goede prestaties, zeker voor de prijs!

Ja.

Dan moet je Live Mail installeren.

Als je het dan opent downloadt hij vanzelf alle berichten naar je pc toe.
Nee, dan synchroniseert Live Mail met je pc, het blijft ook online staan.

Wat je wel kan doen is een soort archief maken via een mail programma, dan heb je je mailtjes offline op de pc staan maar niet meer online in hotmail.

Ondersteund hotmail pop3? Je kan je mail binnen trekken via pop3 en een vinkje zetten bij "kopie op de server achter laten", vervolgens je belangrijke mailtjes uit je hotmail verwijderen. Ik snap trouwens niet echt waar je je druk om maakt, tenzij je wachtwoord je voornaam is ofzo...

Overigens is windows live mail echt een bagger client. Pak dan lekker mozilla thunderbird als het gratis moet.

Meer voor als hun server down gaat oid. Daarom heb ik liever de gegevens op een (externe) harde schijf staan.

Pak een pen en een papier.. :p

A big congratulations to all you lucky subscribers; here are details you would need to configure email programs:
Username: Your full Hotmail email address.
Password: The one you use to access your online account (... what else?)
Incoming POP server: pop3.live.com
Incoming POP server port number: 995
SSL required for incoming server: Yes
Outgoing server address: smtp.live.com - Port 25
Authentication required?: Yes
TLS/SSL required? Yes

Stel je reguliere mailprogramma daarop in (nieuwe account maken binnen je mailprogramma). Dan zeg je dat die alles moet downloaden en een kopie op server moet achterlaten. Daarna exporteer je al die mailtjes even naar 1 map op je pc. Eventueel account weer verwijderen uit je mailprogramma. Voila. Outlook Express moet volstaan.

http://www.pop3instellingen.be/pop3instellingen/pop3instellen Hotmail.php

Zijn er nog vette spellen à la Gran turismo voor pc?

Heb alles al gehad. Grid, nfs, f1 etc.

Ga nu maar weer eens flatout ultimate carnage downloaden.

Was altijd wel een vet spel :)

AMD dacht, laten we het simpel oplossen:

hd6970-peg-mod.jpg

Ontwerpfout in het koelblok van de nieuwe HD6970. Past niet i.v.m. de powerconnector, dan vijlen we het toch gewoon af?

Krijg je een gebeunde kaart, ongelovelijk, mag dan niet schadelijk zijn maar zoiets verkoop je toch niet? Echt een slechte zaak!

Dat was dus de reden van de vertraging waarschijnlijk. Veelste gehaast zijn deze kaarten op de markt gebracht!

Omg beunen voor gevorderden, zo zie je maar weer: Nvidia :love:
Leuk, maar AMD kaarten overlijden niet na 2 jaar omdat er een verkeerde soort tin gebruikt is waardoor de soldeer verbindingen breken...

@Vissa, ja vond dat ook een beetje beun ja :P. Neem aan dat ze dat in een volgende revisie oplossen. De heatsinks schijnen ook met de hand gelapt/geschuurd te zijn |(.

Status
Not open for further replies.
Back