Ikke wil bouwen voor jou, graties vriend
Nu hebben ze op me werk het barradcuda webfilter derop staan, dat stond er al op maar nu hebben ze scooterforum, marktplaats etc ook allemaal geblokeerd
Ik kan ik via zon omleid site wel opt forum maar alles ziet er dan verneukt uit!
Nu had ik gedacht zon KPN dongle te kopen dat ik overal draadloos kan internetten, maar er zijn verschillende abbonee's met verschillend MB verbruik.
Hoe weet ik hoeveel MB ik verbruik als ik een beetje op het forum koekeloer en wat op msn zit? Ik ga natuurlijk niets downloaden want dat vreet MB's weg dan
Kan iemand mij hier mee helpen?
Geen bluescreen die je in een flits voorbij ziet komen?
Me PC valt vaak uit. Sinds vandaag. Start dan automatisch op en verder is er niets aan de hand... Heb er eerder last van gehad , weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat het is.
Het enige wat dan draait is MSN , een gesprek of 1 á 2 , WMP , FireFox en soms The Sims 3. Of een andere game.
Lijkt me niet dat 'ie te heet wordt. Zit een achterlijk grote koeler op ( toen der tijd beste AC ). En draait maar 2.4GHz op het moment. Heel soms 3.6GHz als ik van plan hem heavy te gebruiken...
Iemand ? Denk iets met stroom oid. Stroom lekkage oid ?
Hmm lijkt me sterk. Is een 750 80+. Zo'n veel vragende PC heb ik niet. Anders overhitting. Zal alle temperaturen is nakijken en fans. Bedankt.Ik denk aan een te zwakke voeding, of toch overhitting van een component.
Wat voor MOBO heb je? Ik zou eerst eens beginnen met de elco's van je mobo te controleren. Waarschijnlijk herstart hij wel met een BSOD. Je kan even aanzetten dat je halt on BSOD hebt ipv reboot on BSOD. Dan kan je het wat makkelijker lezen. RMK bij deze computer ofzo en dan verder ff kijken.