Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Zat net ook naar DVD Santa te kijken, maar die pakt alleen AVI's. Als i kde titel lees van het programmatje die jij nu aanraadt vermoed ik dat die ook alleen AVI pakt?

Dus, de vraag meer specifieker, is er een programmatje waarmee ik simpel MKV files op een DVD kan branden?
Even klikken;
Avi2Dvd is an All In One tool in order to convert with just few clicks an Avi/Ogm/Mkv/Mp4/Wmv/Dvd to Dvd/Svcd/Vcd.

@JohnnyP, dat is uiteraard afhankelijk van je systeem, en omzetten kost gewoon aardig wat power.
 
Ok dad ligt dus aan me pc, gewoon simpel ding. Dat programma wat ik gebruikt zet wel alles perfect om. Aanrader imo
 
Nick heeft zijn dvd speler er ff in geduwd :)

Het spul draait allemaal, wat een verademing na een 5 jaar oude laptop gewend te zijn zeg :)
 
Last edited:
Heeft iemand hier verstand van Input lag?

Als ik mijn tv aansluit op mijn laptop en bijv. een film ga kijken dan vertraagt het beeld met het geluid een beetje.
 
Heeft iemand hier verstand van Input lag?

Als ik mijn tv aansluit op mijn laptop en bijv. een film ga kijken dan vertraagt het beeld met het geluid een beetje.

Wat gebruik je voor programma om af te spelen? Probeer het eens met MPC-HC, daar zit ook een tooltje in om dit probleem te verhelpen (bijstellen)

Alle codecs zitten er ook meteen in 8)
 
Okee dit werkt nu super!

En kan ik ook iets fixen om het bij mijn xbox op te lossen dat jullie weten? Want hier is het ook verschrikkelijk.
 
Je streamt het via je PC naar je xbox ?

Gebruik daar zelf vuze voor en dat werkt echt geniaal! Even film in de xbox map slepen, wachten tot hij geïmporteerd is en streamen maar! Zonder lag of wat dan ook!
 
Okee dat zou ik dan ook kunnen proberen, maar doelde meer op het gamen op de xbox :p. Ik weet dat dit het computer topic is maar jullie hebben toch wel vaak verstand van al die kleine dingetjes.
 
Sinds ik wel even klaar ben met verbouwen, dacht ik dat ik ook eens mijn huidige setup liet zien:

[IR]http://img685.imageshack.us/img685/7204/20111025165930.jpg[/IR]
[IR]http://img851.imageshack.us/img851/7452/20111025170211.jpg[/IR]

Kast:
Coolermaster 690 II Advanced
CPU
Intel i7 2600K @ 4,0 Ghz
CPU Koeler
Scythe Mugen II
Moederbord:
Asus P8Z68-V Pro
Geheugen
4x 2 GB GEIL 2000 Mhz Platinums
Videokaart
XFX HD Radeon 6990 (4 GB)
Opslag:
Crucial SSD 128 GB (Firmware 0009)
1 TB Samsung Spinpoint (7200 rpm)
2 TB Samsung Spinpoint (5400 rpm)
Voeding:
Corsair 650W 80 Plus gold
Overig:
Scythe Server Fancontroller
4x Coolermaster 120mm LED fans

(let niet op de kabels, net klaar met GPU en HDD inbouw) :)

Wat denken jullie ervan? +pippi+
 
Voeding bovenin lijkt me handiger ivm warmte? Warme lucht stijgt op, weet niet wat gebruikelijk is tegenwoordig maar mijn koeler heeft een 15cm fan onderin en een normale achterin, zodat de warmte die de cpu/pc zelf nog uitstraalt ook via dat kanaal nog een beetje de pc kunnen verlaten. Voor onderin de kast zit dan de waaier die koude lucht aanzuigt.

Niet dat jouw systeem ineens te heet zal worden ofzo, maar is de eerste keer dat ik de voeding zo zie bij een 'normale' case (bij op-maat of bedrijfscomputers wel vaker gezien, met name in kleinere cases dat dat ding ineens voorin zat ofzo :p)
 
Voeding bovenin lijkt me handiger ivm warmte? Warme lucht stijgt op, weet niet wat gebruikelijk is tegenwoordig maar mijn koeler heeft een 15cm fan onderin en een normale achterin, zodat de warmte die de cpu/pc zelf nog uitstraalt ook via dat kanaal nog een beetje de pc kunnen verlaten. Voor onderin de kast zit dan de waaier die koude lucht aanzuigt.

Niet dat jouw systeem ineens te heet zal worden ofzo, maar is de eerste keer dat ik de voeding zo zie bij een 'normale' case (bij op-maat of bedrijfscomputers wel vaker gezien, met name in kleinere cases dat dat ding ineens voorin zat ofzo :p)

Bijna elke kast tegenwoordig heeft de voeding onderaan?
 
Dan merk ik bij deze weer hoelang ik al niet meer in pc wereld zit *schaamt zich een beetje* Snel nieuw deel openen dan maar iemand :p
 
Uhm nee, dat is niet beter, de voeding zuigt zijn lucht aan vanuit onderen (er zit daar een gat met stoffilter) en blaast de warme lucht direct weer naar achteren eruit, dus de voeding heeft niks met de hitte in de kast te maken. Systeem is onder load 64 graden op CPU, 79 op GPU en kasttemperatuur zit op 35,1. Dus mijn systeem zal zeker niet overheaten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top