Je hebt de vraag al een aantal keer gesteld, alleen er zijn geen oplossingen. Kortom, je moet gewoon terug met die kaart er zit gewoon garantie op hoor. Ik snap niet waarom jijzelf de conclusie gaat trekken al van te voren dat ze zeggen je hebt aan de instellingen gezetenlEn dan zeggen ze natuurlijk dat ik me instellingen zit op te fokken.. Ik zal die man wel eens even bellen en zeggen wat er aan de hand is.
Kaart draat wel constant op 80 graden. Dat is toch wel iets teveel ofniet?
Haha ja tegenwoordig is het mogelijk. Sinds dat apple gebruik maakt van een normale x86 architecture.
Ja duh, ik bedoel OSX draaien op een pc en dan Windows virtualiseren.
Overigens geeft het draaien van OSX op een pc niet dezelfde belevenis als op een mac.
Microsoft is nou eenmaal marktleider, Linux is voor de basis gebruiker te lastig.Net op het werk had iemand het over Linux... Die was zó overtuigd dat het zooooveel beter was dan Windows. Waarom ? Lijkt me sterk , ik vroeg waarom ze dan alleen Microsoft verkopen in de winkels / internet. Hij mompelde wat.
Niemand die mij er nogmaals mee kan helpen?Ik heb dit probleem nog steeds, evenals mijn broer op zijn pc en mijn moeder op haar pc. Google vind ook geen uitkomst voor mij. Iemand die mij hiermee kan helpen? PM is ook goed.
Mannen ik heb nog steeds problemen met me vid kaart..
HD4870 voor de mensen die het inmiddels (nog) niet weten.
AA is aan, ingame en in catalyst. Nieuwste drivers gedownload. En NOG een kutkwaliteit.
Als je screenshots maakt is het nog niet eens zo heel erg, maar ingame echt wel.
Ik heb in catalyst alles op het hoogste staan.
Dit dus:
Word er beetje niet goed van. Ga er binnenkort denk ik iemand erbij halen die er wel verstand van heeft aangezien ik dat te kort kom.
Iemand nog een ideetje wat het kan zijn?
Net op het werk had iemand het over Linux... Die was zó overtuigd dat het zooooveel beter was dan Windows. Waarom ? Lijkt me sterk , ik vroeg waarom ze dan alleen Microsoft verkopen in de winkels / internet. Hij mompelde wat.
Wat mis je dan? het witte mac toetsenbord heb ik ook
EN me dual screen werkt ook nog is :W
Je moet niet alles op het hoogste zetten, als ik straks thuis ben zal ik je de settings geven die je moet hebben om een optimaal effect te krijgen.
Ik denk eerder omdat de voeding gewoon niet sterk genoeg was, als de videokaart dat zelfs al aangeeft is het vragen om problemen, 300 watt is echt heel erg weinig als je bedenkt dat daar nog een efficientie vanaf moet, heb je nog geen 250 watt over.
Voeding is de krukas van de computer, het kan goed gaan maar ook fout, hoe fout is dan ook nog maar de vraag, met zijn piekspanning die hij dan afgeeft KAN de voeding ook je moederbord, cpu en nog meerdere componenten naar de klote helpen. Een onderdeel waar je dus echt niet op moet besparen!
Microsoft is nou eenmaal marktleider, Linux is voor de basis gebruiker te lastig.
Linux is ook bedoeld voor een andere doelgroep (daarom ligt er geen Linux in de winkels), en niet voor thuis gebruikers die af en toe een word document typen. Linux is nou eenmaal stabieler dat is 1 ding wat zeker is.
Hij mopelde vast en zeker dat linux GRATIS is?
Juist ja. En wat wordt onder stabieler verstaan ?
Weet ik veel. Hij mopelde , dus verstaanbaar is t niet... Windows XP is gewoon gratis te verkrijgen... Zelfs Vista. :X
Je weet toch hoop ik wel wat stabiel is..Juist ja. En wat wordt onder stabieler verstaan ?