Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
En dan zeggen ze natuurlijk dat ik me instellingen zit op te fokken.. Ik zal die man wel eens even bellen en zeggen wat er aan de hand is.

Kaart draat wel constant op 80 graden. Dat is toch wel iets teveel ofniet?
Je hebt de vraag al een aantal keer gesteld, alleen er zijn geen oplossingen. Kortom, je moet gewoon terug met die kaart er zit gewoon garantie op hoor. Ik snap niet waarom jijzelf de conclusie gaat trekken al van te voren dat ze zeggen je hebt aan de instellingen gezetenl
 
Haha ja tegenwoordig is het mogelijk. Sinds dat apple gebruik maakt van een normale x86 architecture.

Ja duh, ik bedoel OSX draaien op een pc en dan Windows virtualiseren. :)

Overigens geeft het draaien van OSX op een pc niet dezelfde belevenis als op een mac.
 
Ja duh, ik bedoel OSX draaien op een pc en dan Windows virtualiseren. :)

Overigens geeft het draaien van OSX op een pc niet dezelfde belevenis als op een mac.

Wat mis je dan? het witte mac toetsenbord heb ik ook :D

EN me dual screen werkt ook nog is :W
 
Net op het werk had iemand het over Linux... Die was zó overtuigd dat het zooooveel beter was dan Windows. Waarom ? Lijkt me sterk , ik vroeg waarom ze dan alleen Microsoft verkopen in de winkels / internet. Hij mompelde wat. :p
 
Net op het werk had iemand het over Linux... Die was zó overtuigd dat het zooooveel beter was dan Windows. Waarom ? Lijkt me sterk , ik vroeg waarom ze dan alleen Microsoft verkopen in de winkels / internet. Hij mompelde wat. :p
Microsoft is nou eenmaal marktleider, Linux is voor de basis gebruiker te lastig.

Linux is ook bedoeld voor een andere doelgroep (daarom ligt er geen Linux in de winkels), en niet voor thuis gebruikers die af en toe een word document typen. Linux is nou eenmaal stabieler dat is 1 ding wat zeker is.
 
Mannen ik heb nog steeds problemen met me vid kaart..

HD4870 voor de mensen die het inmiddels (nog) niet weten.

AA is aan, ingame en in catalyst. Nieuwste drivers gedownload. En NOG een kutkwaliteit.

Als je screenshots maakt is het nog niet eens zo heel erg, maar ingame echt wel.

Ik heb in catalyst alles op het hoogste staan.

Dit dus:




Word er beetje niet goed van. Ga er binnenkort denk ik iemand erbij halen die er wel verstand van heeft aangezien ik dat te kort kom.

Iemand nog een ideetje wat het kan zijn?

Je moet niet alles op het hoogste zetten, als ik straks thuis ben zal ik je de settings geven die je moet hebben om een optimaal effect te krijgen.
 
Net op het werk had iemand het over Linux... Die was zó overtuigd dat het zooooveel beter was dan Windows. Waarom ? Lijkt me sterk , ik vroeg waarom ze dan alleen Microsoft verkopen in de winkels / internet. Hij mompelde wat. :p

Hij mopelde vast en zeker dat linux GRATIS is?

Wat mis je dan? het witte mac toetsenbord heb ik ook :D

EN me dual screen werkt ook nog is :W

Kick, ik heb laatst met dat toetsenbord gewerkt en het werkt buiten verwachting verbazingwekkend goed! Maar OSX is geoptimaliseerd voor bepaalde systeem samenstellingen (videokaart etc). Als je daarop moet adapteren loop je sowieso performance mis.
 
Dit loopt allemaal zoals het moet lopen :) Videokaart ondersteuning is gewoon goed ( 8600GT ) Quartz extreme , dual screen enzo... alles werkt gewoon :D
 
Je moet niet alles op het hoogste zetten, als ik straks thuis ben zal ik je de settings geven die je moet hebben om een optimaal effect te krijgen.

Tnx man dat zou echt super zijn. :W

Nog een vraagje:

Is het mogelijk om een bestand te koppelen aan maar 1 progamma?

Dus als ik een Word bestand hier heb, en ik niet wil dat andere mensen die openen met adobe oid, hoe kan ik dat dan fabriceren? Is dat uberhaupt mogelijk?
 
Ik denk eerder omdat de voeding gewoon niet sterk genoeg was, als de videokaart dat zelfs al aangeeft is het vragen om problemen, 300 watt is echt heel erg weinig als je bedenkt dat daar nog een efficientie vanaf moet, heb je nog geen 250 watt over.

Voeding is de krukas van de computer, het kan goed gaan maar ook fout, hoe fout is dan ook nog maar de vraag, met zijn piekspanning die hij dan afgeeft KAN de voeding ook je moederbord, cpu en nog meerdere componenten naar de klote helpen. Een onderdeel waar je dus echt niet op moet besparen! :)


Beetje late reactie maar, die melding van de videokaart gaf hij eerst nooit aan. Begon hij pas mee. Paar weken geleden of zo. Zomaar uit het niets.

Maar ik haal binnenkort weer een andere op. Maat van me had nog wel een 350 watt liggen. Dus ik hoop dat die het werk wel weer kan doen :p
 
Microsoft is nou eenmaal marktleider, Linux is voor de basis gebruiker te lastig.

Linux is ook bedoeld voor een andere doelgroep (daarom ligt er geen Linux in de winkels), en niet voor thuis gebruikers die af en toe een word document typen. Linux is nou eenmaal stabieler dat is 1 ding wat zeker is.

Juist ja. En wat wordt onder stabieler verstaan ? :p

Hij mopelde vast en zeker dat linux GRATIS is?

Weet ik veel. Hij mopelde , dus verstaanbaar is t niet... Windows XP is gewoon gratis te verkrijgen... Zelfs Vista. :X
 
Juist ja. En wat wordt onder stabieler verstaan ? :p



Weet ik veel. Hij mopelde , dus verstaanbaar is t niet... Windows XP is gewoon gratis te verkrijgen... Zelfs Vista. :X

Ja, maar niet legaal. Linux is opensource, zo goed als alle programma's die er voor te krijgen zijn zijn gratis. Het enige bij linux is dat je bijna alles (hoewel dat steeds minder word) moet configureren/installeren (als je het handmatig download) via een terminal (soort dos-prompt), tenzij je het ingebouwde pakketten download prog gebruikt. Ook is de game ondersteuning wat minder. Gamers kiezen gewoon voor windows (xp natuurlijk).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top