Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik heb een expert nodig die goed is in het omzeilen van netwerk beveiligingen :p

Het zit namelijk zo, ik zit op kamer naast mijn school (lekker handig), nu mag ik dus ook hun draadloos netwerk gebruiken, MAAR ik kan dus niet maar dan ook helemaals niets downloaden, dat is nog niet een ramp.

Mar het probleem is, dat ik wel xbox live wil, om te spelen niet om te downloaden etc. Nu wil ik dus die beveiliging ff omzeilen zodat ik tenminste online kan gamen.

Iemand die weet hoe zoiets moet?
 
En die rooie rand moet je mooi vinden, wat ik dus totaal niet vind:p

Ik zat ook te kiezen tussen zon 1 maar dan 22 inch, of de 226bw (die ik nu heb)
 
zon ding (samsung met rooie rand) moet ik ook hebben voor naast mn laptop , die is ook dat design :W
 
Ik denk dat ik em maar aan de muur ga hangen, dan zit ik er wat verder vanaf. Toch bedankt voor het aanbod!!
 
Hoe ver zit je er ongeveer vanaf dan?
Je moet inderdaad wel echt wat ruimte op je bureau hebben wil je een 24 inch goed kwijt kunnen. Het is niet relaxt hem heel dicht bij te hebben staan.....
 
Ik zit vrij dicht op mn 22 inch, ik vind het heerlijk met series en films. Lekker de details in HD spotten... Ik zou nu ook wel een 24inch met full HD willen hebben eigenlijk, ik zit nu op max 1680 bij x.
 
Sjoerd, R4DS is een prima kaartje, meer heb je niet nodig.

Thanks, ik heb er 1 gekocht via Sidder.nl. Prima zon kaartje, maar de NDS is wel ruk zeg, geen enkel spel kan me boeien, alleen die puzzel en denkspelletjes eigenlijk.

Kan me moeilijk voorstellen dat ik vroeger enorm veel tijd met een Atari Lynx heb doorgebracht.
 
Ik ben ook een beetje uitgekakt qua spelletjes. Vind Super mario wel leuk (lekker platformen), die braintraining dingen heb ik na een tijdje ook wel gezien. Gelukkig speelt mn vriendin nog Sims erop :p

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de GTA versie voor de DS..
 
Voor de pc komen de komende tijd genoeg leuke games. Speel momenteel voornamelijk GTR Evolution wat een erg gave simulatie racegame is.
screentjes;
http://www.rw-racing.nl/GTR_Evolution/gallery/

Daarnaast is gister Brother in Arms Hells Highway voor de pc uitgekomen in het bekende circuit. Lijkt een toffe singleplayer te zijn!
wat screenprintjes;
http://www.rw-racing.nl/pics/BiA_Hells_Highway/
(alles maxxed overigens, grafics vallen wat tegen....)


Eigelijk is het tijd voor een pc gaming topic, misschien straks ff maken :D.
 
Weet iemand al wanneer Battlefield Heroes nou uitkomt? Dat is een spel waar ik in geinteresseerd ben :p
 
Ik heb al een hele poos een beta key, beta draait als een tierelier alleen is het vaak redelijk rustig op de servers. Voor zover ik weet komt de game eind dit jaar/begin 2009.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top