Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ok, ook ff een vraagje voor de kenners hier.. Heb al een hele tijd dat zo gauw ik Azureus open mijn verbinding moeilijk begint te doen. Dus vandaag besloten Azureus eraf te gooien en de opvolger (Vuze) te installeren, maar heb dus weer hetzelfde probleem. Telkens valt de verbinding weg, na herstellen doet ie het weer heel even. Valt dus echt om de minuut uit ofzo, echt schijtirritant!

Iemand die een oplossing heeft?
 
Ik heb een probleem met verwijderen van .rar bestanden van films en spellen. Heb ze dan allemaal uitgepakt in een .avi of .iso en wil dan dus de rest eraf gooien. Maar dan zegt ie steeds dat het bestand door een ander progamma gebruikt word en niet verwijderd kan worden. Maar dat kan helemaal niet dat het al gebruikt word, ik zou iig niet weten waardoor.

Iemand een idee?
 
Ok, ook ff een vraagje voor de kenners hier.. Heb al een hele tijd dat zo gauw ik Azureus open mijn verbinding moeilijk begint te doen. Dus vandaag besloten Azureus eraf te gooien en de opvolger (Vuze) te installeren, maar heb dus weer hetzelfde probleem. Telkens valt de verbinding weg, na herstellen doet ie het weer heel even. Valt dus echt om de minuut uit ofzo, echt schijtirritant!

Iemand die een oplossing heeft?

minder max connections instellen, en een fatsoenlijk programma gebruiken. (uTorrent is een aanrader)


Ik heb een probleem met verwijderen van .rar bestanden van films en spellen. Heb ze dan allemaal uitgepakt in een .avi of .iso en wil dan dus de rest eraf gooien. Maar dan zegt ie steeds dat het bestand door een ander progamma gebruikt word en niet verwijderd kan worden. Maar dat kan helemaal niet dat het al gebruikt word, ik zou iig niet weten waardoor.

Iemand een idee?
Staat het programma waarmee je het gedownload hebt niet nog open?
Zo nee, er is daar wel een handig tooltje voor: http://ccollomb.free.fr/unlocker/
 
Als je een beetje goed programmatje hebt kun je ook zien wat het nog gebruikt. Mijn ervaring is dat de PC altijd gelijk heeft :p
 
Kut denks : Als ik zomaar beetje bezig met met me PC , internet staat aan , WMP en MSN. Soms WoW erbij. Ehct niet dat me PC het zwaar heeft of zo... Maar , zo nu en dan herstart me PC ineens ? Gewoon zonder waarschuwing in een keer. BIOS instellingen zijn standaard.

Heb het al eens gehad , weet niet meer hoe k er vanaf kwam. En nou weer , zou niet aan de hardware moeten liggen dan ?
 
Ja maar vind het zo raar. Zo warm wordt alles niet. Bij gamen wordt GPU max. 65*C. En de CPU ruim onder het max wat ze mogen hebben... mag wel ook mat Tuniq Tower 120. :)
 
in de bios alles std zegt niks, soms zitten er veel te lage spanningen op bv. het ram. zou daar gewoon ff naar kijken :)

dit lijkt me een spannings kwestie oid.
 
Wat voor voeding heb je? Check je voltages, of die wel stabiel zijn. Mag max 10% afwijken dacht ik.
 
jongens, ik heb hier nog een paar jaar oude logitec quickcam webcam, en die wou ik net ansluiten op mijn laptop, die op vista draait. Maar hij doet het niet na het instaleren van de drivers. Windows zegt dat het met vista te maken heeft.

wetem jullie of je iets kunt downloaden ofzo waardoor hij het wel doet? ik kon zelf niet echt iets bruikbaars vinden

danku :*
 
Valt mij maar zwaar tegen, vooral het geluid. Bij het origineel zat je helemaal weg te trillen als er een explosie plaats vond. :W @ Warhead klinkt het allemaal niet zo vet meer. Sowieso hebben ze de game enorm makkelijk gemaakt, binnen 2 schoten ligt je tegenstander op de grond. Binnen 5 uur ben je er ook doorheen geknalt.
 
zo zie je maar dat ze bij de orginele crysis echt all out zijn gegaan zonder echt rekening te houden hoe zwaar het spel daadwerkelijk voor de meeste systemen zou worden
nu hebben ze het helemaal aangepast zodat het op een minder zwaar systeem ook gedraaid kan worden en dan mis je natuurlijk een hoop features:p
 
Hier en daar een paar bugs. Het speelt niet zo lekker weg als Crysis, ze zijn ook wel erg snel met het 2e deel gekomen.

Ik kijk meer uit naar Far Cry 2, geen gedonder met aliens/super krachten, gewoon meer de realistische kant op! :W Ook Operation Flashpoint 2 gaat een uber game worden. :~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top