Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Net Crysis warhead gekocht.
wist niet dat die uitwas.
dus weer lekker wat knallen

Vond hem wat tegenvallen, verhaal ging sowieso nergens over en verder bood het weinig extra's. Niet echtn ieuwe wapens ofzo, alleen een nieuwe wagen die me echt boeide.

Wel vet overigens hoor, want Crysis is gewoon een top game, alleen er had meer uitgehaald kunnen worden.
 
Crysis was idd erg vet. Ik vond alleen het einde in die "machine" of what ever het ook was een beetje triest. Had ik ook nog maar vet weinig kogels dus heb ik die vage beesten steeds dood moeten slaan.
 
Das op de helft toch? Dat ie gewichtloos wordt enzo? Vond dat opzich wel leuk, alleen duurde het te lang en zat ik soms uren te zoeken naar de gang waarheen ik moest.

Ik vond Warhead qua einde echt flink tegenvallen. Het was echt ineens voorbij, ik had het idee dat ik opde helft zat ofzo.
 
aaah jullie hebben gelijk jongens, de game speelt veeeeel makkelijker dan crysis. grafisch ook minder geworden. en ik wandel overal zo doorheen.
Bij crysis dat je in dat ding zat dat was indd echt klote, goede gangen zoeken etc.

pff drama:p en al uitgespeelt ook
 
Last edited:
Hier en daar een paar bugs. Het speelt niet zo lekker weg als Crysis, ze zijn ook wel erg snel met het 2e deel gekomen.

Ik kijk meer uit naar Far Cry 2, geen gedonder met aliens/super krachten, gewoon meer de realistische kant op! :W Ook Operation Flashpoint 2 gaat een uber game worden. :~

flashpoint 2:love: ik heb me me 1 zo goed vermaakt, echt 1 van de beste realitische spellen ooit gemaakt! ga deze ook meteen kopen.

wat een game:W
 
Schijnt echt een enorm goede game te worden inderdaad. Puur realisme, geen enkel element van wat er niet in het echt zou kunnen voorkomen. Alles is echt, zelfs de wapens schijnen niet van echt onderscheiden te zijn. 1x geraakt = gewoon gewond/dood, kan dus heel erg frustererend zijn maar wel enorm tof. Ik houd wel van realisme, vooral als dat echt tot in de puntjes is uitgewerkt.

Er is eigenlijk na Operation Flashpoint 1 nooit meer een game geweest die zo realistisch was, zelfs de talloze RainbowSix en COD reeksen die in de loop der jaren tot heden uit gebracht zijn kunnen nog steeds niet tippen aan het realisme dat OF 1 in het jaar 2001 had. :W

OF 2 gaat echt weer ver daarover heen! :love:
 
de trailer ziet er iig al vet uit van FC2:D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DMTDjKusVqY"]YouTube - Far Cry 2 - E3 2008 Trailer (HD)[/ame]
 
Dat word een game waar ik eens goed voor ga zitten....
Misschien dat ik een nieuwe monitor aanschaf (24") en mijn 3870X2's overbouw naar mijn werkstation.... dat word echt een game die voor weinig slaap gaat zorgen (H)
 
Ik ben opzoek naar een leuk 21/22/24" tft scherm voor thuisgebruik/gamen e.d.
Iemand nog tips, want ik heb er totaal geen kijk op. Het enige wat ik erover te zeggen heb is dat ik de Samsung schermen er leuk uit vind zien, maar of dat kwalitatief ook zo is?
 
Kwalitatief zijn ze prima. Ik heb thuis een 225BW staan en op mn werk een 2043BW. Erg fijne schermpjes.

De T serie is ook erg fraai, Full HD kwaliteit en goed geprijst. T220 of T240HD is erg mooi, ik overweeg om zo'n scherm te kopen als TV voor in de slaapkamer.

Sjoerd, R4DS is een prima kaartje, meer heb je niet nodig.
 
Gister na een lange tijd weer eens even zitten gamen.. Spore :p

Was aan het spelen, valt ineens mijn scherm uit. Standby lampje brande. En ineens was het pof. En stinken om het leven, verlichting van mijn kamer uit.

Deurtje opgeklikt en de voeding stinken als een gek.

Nu had ik een 300 watt voeding en heb aardig wat neon shizzle in mijn comp. Mijn videokaart gaf ook al een melding zodra ik opstarte dat hij te weinig stroom had terwijl toch het draadje er in zat.

Zou dit komen omdat die voeding gewoon al oud was?
 
Ik denk eerder omdat de voeding gewoon niet sterk genoeg was, als de videokaart dat zelfs al aangeeft is het vragen om problemen, 300 watt is echt heel erg weinig als je bedenkt dat daar nog een efficientie vanaf moet, heb je nog geen 250 watt over.

Voeding is de krukas van de computer, het kan goed gaan maar ook fout, hoe fout is dan ook nog maar de vraag, met zijn piekspanning die hij dan afgeeft KAN de voeding ook je moederbord, cpu en nog meerdere componenten naar de klote helpen. Een onderdeel waar je dus echt niet op moet besparen! :)
 
Dat word een game waar ik eens goed voor ga zitten....
Misschien dat ik een nieuwe monitor aanschaf (24") en mijn 3870X2's overbouw naar mijn werkstation.... dat word echt een game die voor weinig slaap gaat zorgen (H)

Lijkt me ook erg vet worden inderdaad, gelukkig geen Aliens en dat soort ongein meer! :W Game zal ook wel een heel stuk beter te draaien zijn dan bijv Crysis. Engine ziet er een beetje uit zoals SOF 3, grafisch niet slecht maar ook lang niet vergelijkbaar met Crysis maar daarom wel lekker te spelen. :W
 
jongens, ik heb hier nog een paar jaar oude logitec quickcam webcam, en die wou ik net ansluiten op mijn laptop, die op vista draait. Maar hij doet het niet na het instaleren van de drivers. Windows zegt dat het met vista te maken heeft.

wetem jullie of je iets kunt downloaden ofzo waardoor hij het wel doet? ik kon zelf niet echt iets bruikbaars vinden

danku :*

niemand?:p
 
Zou prima kunnen dat er geen drivers zijn @ Vista voor de webcam, zelf ook gehad met een oude Logitech Cam, op XP kon het wel maar niet @ Vista.

Als er geen passende drivers staan op de Logitech site kun je het vergeten. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top