Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Nee, nog niet.

Laatst kreeg ik hier de reactie dat mijn schijf de boel wel eens kon tegenhouden qua snelheid, overclocken.

Op moment niet echt van plan om erin te investeren, maar wat is nou een geschikte schijf, die dus niet zo duur is, maar wel (redelijk) snel.
 
de nieuwe SSD's , maar die zijn kwa prijs/gb verhouding erg duur.
Anders moet je kijken voor Western Digital Black series, dat zijn de snelste uit de 'normale' serie.
Of ergens nog een Raptor schijf vandaan halen :)
 
Wat een investering zeg.. 8P

Als je nou direct een fatsoenlijke schijf had gekocht bij je pc, had je hoogst waarschijnlijk nu geen problemen.

En zelf wat moeite steken in het uitzoeken van hardware is ook niet overbodig. Er zijn genoeg pricewatches, vergelijk websites en best buy guides..
 
Oke, en denken jullie dat m'n systeempje hier qua snelheid om vooruit gaat?

Smart Quickboost kon maar tot Faster van de 3 fases(default, faster, turbo, twin turbo)

Straks misschien even kijken of hij turbo trekt nu het geheugen wat lager staat.
 
Wat een investering zeg.. 8P

Als je nou direct een fatsoenlijke schijf had gekocht bij je pc, had je hoogst waarschijnlijk nu geen problemen.

En zelf wat moeite steken in het uitzoeken van hardware is ook niet overbodig. Er zijn genoeg pricewatches, vergelijk websites en best buy guides..

Had verwacht dat het duurder zou zijn:P

Ja, tuurlijk kan ik zelf zoeken etc.

Ik zou zonder hier te vragen er ook wel uit komen.

Maar even een vraagje hier of jullie zo aanraders hebben, is niks mis mee toch..
 
SMART hoeft ook niks te zeggen, maar je hebt gewoon een oude bagger schijf :p.

@Vissa, is idd heerlijk schijfje, heb hem hier ook in mn pctje zitten. Evenals zijn voorganger overigens.
 
Checkdisk uitgevoerd. 5 fases doorlopen, toen auto reboot en toen kwam er:

Checkdisk :C
Volume is clean.

Start ik op, krijg ik direct dezelfde melding over die backup weer.
 
Gisteren nog maar een extra harde schijf (Samsung Spinpoint F1) ter vervanging van mijn volle externe schijf. Gelijk maar ff een fancontroller meebestelt en 3 fans zodat het lekker koel blijft in mijn kast.

Weet iemand hoe je een Grafische kaart kunt testen op fouten?
 
[ir]http://www.pcstats.com/ArticleImages/201005/3DMark11_key_art_horizontal_logo.jpg[/ir]

Hij is er eindelijk, de nieuwe 3DMark Benchmark 2011. Dacht je eindelijk eens snel te zijn in 3DMark 2010, vergeet het maar in 2011, ongelovelijk zware benchmark. :D Gaat wel weer een generatie videokaarten / processoren overheen voordat die fatsoenlijk gedraaid kan worden! :P

Grrr, ik wil me WC cooling er weer op, dan ff testen met de HD6870's!
 
Wat een zware test, ik haal amper punten :D.

Detailed scores
3DMark Score P2592
Graphics score 2436
Physics Score 4076
Combined Score 2437

edit:
Phenom X4 955 op 3.2 ghz
Hd 5770
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top