Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
hey,

ik heb een probleem met me dvd brander. ben nu net over gestapt naar nero 8 ultra en me dvd brander die brand niet meer op 16x, de brand snelheid begint nu bij ong 6x en oplopend tot max 14x. terwijl die met nero 7 gewoon van het begin tot eind op 16x branden, licht dit aan nero 8 of me brander zelf ?
 
Mijn sql database/server/phpmyadmin gedoe kapt er opeens mee.. kan er helemaaal niks meer mee... volgende foutmelding krijg ik:

080227 0:52:11 InnoDB: Starting shutdown...
080227 0:52:13 InnoDB: Shutdown completed; log sequence number 0 43655
080227 0:52:13 [Note] C:\EasyPHP\MySql\bin\mysqld.exe: Shutdown complete
 
mensen niet gaan lachen ik heb een noob vraag, ik heb géén nero, maar ik wil graag wel een mp3 cd branden, wie kan me daarmee helpen?

ik weet wel hoe ik via WMP een normale cd moet branden, alvast bedankt
 
Verwijder "NeroPatentActivation.exe" in folder C:\program files\common files\Nero\Shared\NL3

is er voor om te zorgen dat nero niet na een tijdje ziet dat je een illegale serial hebt.
 
dat is dat ding met dat groene logotje met een vinkje erin? dan heb ik de goeie moet ik hem nu ook uit mijn prullenbak smijten of maakt dat niet uit?
 
iemand toevallig een oplossing voor mijn "probleem" met BitTorrent?

elke keer als ik gewoon aant down- en uploaden ben zet die na een tijdje automatisch mijn upload limiet omlaag naar een waarde die om te janken is..
elke keer net op de grens waar de upload mee bezig is.. en hij zakt steeds verder tot 2 kb/s..
wanneer ik dat limiet weer op onbeperkt zet schiet de snelheid weer naar 200 / 300 kb.s

vrij vervelend :)
iemand misschien een oplossing?
via instellingen heb ik al elke keer mijn internetsnelheid aangegeven maar elke keer zet die ze weer anders :X
 
Bij zo'n dell laptop is het de inverstering van 19 euro zeker wel waard om de 9 cells accu te bestellen :)

dat verschil merk je echt (+1-2 uur)
 
Ik zou voor 38 euro er ook een gb extra ram in stoppen, en voor iets van €65 ook van die 120gb hdd>>>250gb hdd @ 5400rpm.

edit:
Voor de pc gamers hier; Assassins Creed is al weer een dagje uit voor de pc. Game lijkt bst goed te zijn geport naar de pc. Hij draait hier iig nog best goed, en ook de besturing lijkt best goed inelkaar te zitten :D.
[ir]http://rw-racing.nl/pics/Assassins_Creed/images/AssassinsCreed_Dx9%202008-02-29%2017-04-02-29.jpg[/ir]
[ir]http://rw-racing.nl/pics/Assassins_Creed/images/AssassinsCreed_Dx9%202008-02-29%2017-05-50-70.jpg[/ir]
@ deze screens settings allemaal maxxed @ DX9, als ik alles een stapje lager zet draait ie een 35fps en is best goed speelbaar :). Dualcore support lijkt ook goed voor elkaar te zijn (hij gebruikt beide cores echt).
 
Last edited:
yep, vanochtend de image even naar voren gehaald, geweldig spel!

draaid hier wel met moeite alles max :mad: me amd 3200+ heeft er moeite mee, heb een 7900gto 3dkaart.

tijd voor een nieuw setupje

5hgetjghsnbm6giodi5v.jpg
 
Heerlijke upgrade, die 9600GT is echt een BEEST voor zijn geld, in SLI zijn die kaarten onverslaanbaar voor welke single kaart dan ook, zelfs de HD3870X2 moet het afleggen!
 
Ben benieuwd waarom je voor een ouder moederbord kiest, en niet voor een nieuwere chipset als de P35 (Asus P5K)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top