Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat je een server moet opzetten met een VPN client.
Dan maak je thuis een VPN verbinding, en dan denkt je laptop dat je op het netwerk zit waar je een verbinding naar maakt.

Verders ken ik Groove niet :)
 
Batterij waarschuwing via geluid

Op mijn vorige laptop( thinkpad) had ik zo mooi 2x een waarschuwning met een luid geluid op 10 en 3% (batterijvolume) om mijn laptop lader in te steken.

Met mijn fonkelnieuwe HP dus niet waardoor hij dus gewoon uitvalt als ik het percentage niet in de gaten hou en niet naar de tekstballonnetjes kijk...

kan ook nergens een goed programma vinden die een GELUID laat horen bij een bepaald batterijpercentage.

Iemand weet er een?
 
Goed Groove probleem opgelost.. nu probleempje thuis:"

Zijn overgestapt van ADSL naar ADSL2 met bijbehorend abo.
Linksys WAG54GS aangeschaft en Sweex de deur uit. Toen ik de linksys wilde gaan aansluiten kwam ik het volgende probleem tegen:

2h6bpxc.jpg


Links de kabel die in de "Line" ingang van de Linksys moet. Rechts de kabel die in/uit de splitter komt.

[IR]http://i26.tinypic.com/140x8h1.jpg[/IR]

In de oude Sweex modem kon de kabel direct vanaf de splitter in de modem. Nu past deze dus niet. Zou dit de oplossing zijn? ->
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=551313

Zonder internet zitten is gaaaaaaaar!
 
Je hebt geen ADSL Router gekocht..

Geen id of daar verloopstukjes voor zijn, want ik weet niet of die signalen wel verlgelijkbaar zijn..

Maar je had dus een ADSL Router moeten kopen, en geen Kabel Router
 
En het werkt! Nu via mn eigen netwerk internetten.. oplossing was een RJ11 -> RJ45 adapter.. toen alles instellen en hoppa internet!
 
Goed alles draait nu redelijk.. alleen de snelheid valt me tegen.

In modem staat:
Downstream Rate: 7999 Kbps

Ik haal: gem. 360kb/s
Zit 731 meter van het centrale internet wijkpunt af.
 
niet met speedtest.nl, maar gewoon via nieuwsgroepen. Kon niet zo snel ergens anders een betrouwbare vinden.
 
Ik heb ff een vraagje. Me gf wil een laptop kopen, dus ben beetje aan het kijken wat nou leuk ding is.

Nu zie ik verschillende soorten Wireless dingen waar je uit kan kiezen bij Dell. Ik vroeg me af wat nou de verschillen zijn, want ik word er niet echt wijzer van.

Dell™ Wireless 1395 802.11b/g Mini-Card
Dell™ Wireless 1490 802.11a/b/g Minikaart
Dell™ Wireless 1490 802.11a/b/g Minikaart
Dell™ Wireless 1505 Wireless-N-minikaart
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart

Wat zijn nou de verschillen???
 
Weet iemand hoef je met Powerpoint (Office 2007) een inhoudsopgave kunt maken? Dus dat je links op de dia kunt zien waar je bent in de presentatie? Zit nu al een tijd te zoeken in Powerpoint en met Google, maar kan het maar niet vinden. Kijk vast verkeerd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top