Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Hoi ik heb een vraagje, ik stoot zojuist een klein beetje water over mijn laptop-TB en heb dit direct drooggemaakt. Maar tijdens het droogmaken heb ik kennelijk wat toetsen ingedrukt die ervoor zorgden dat ik wat custom toetsencombo's aangemaakt heb.

Mijn vraag nu, hoe verwijder ik die sneltoetsen nu? Bij voorbaat dank!

Het gaat btw om een Dell Inspiron 640m.
 
Mijn PC valt soms ( 2 keer gebeurd ) ineens uit. Herstart dan. Verder niks aan de hand. Heel stom. CPU wordt niet te warm. Beetje stressed 24°C @ 2.4GHz...

Wat er aan staat is WMP , Skype , FireFox , WoW en soms BitComet ( weet niet zeker of BitComet tóen draaide ).

Zwaar zal die 't niet hebben. Is een E6600 CPU met 4GB geheugen en P5B moederbord. Moet wel wát kunnen hebben dacht ik zo. :?

Iemand enig idee ?
 
Ik heb gister een nieuwe pc gekocht, met vista erop... en ik word dr heeeelemaal gek van.

Vista blijft op 1 of andere manier sommige websites blokkeren. Ik heb (volgens mij) alle mogelijke firewalls en security shit al uitgezet, maar het lukt me niet om gewoon google.com of iets te openen.

Het scooterforum daarentegen weer wel 8P

Kan iemand me helpen ? :'( wat moet ik aan/uit zetten ? Ik haat vista, want ik snap er geen hol van. Xp weer installeren werkt niet, dat staat vista niet toe :(
 
Ik heb echt een godse hekel aan het hele gezeik van vista, en draai daarom nog steeds lekker XP!. Enige voordeel van vista is dat je met een gloedje nieuwe videokaart DX10 zou kunnen draaien. Verder heeft het allemaal maar nadelen....

Mijn PC valt soms ( 2 keer gebeurd ) ineens uit. Herstart dan. Verder niks aan de hand. Heel stom. CPU wordt niet te warm. Beetje stressed 24°C @ 2.4GHz...

Wat er aan staat is WMP , Skype , FireFox , WoW en soms BitComet ( weet niet zeker of BitComet tóen draaide ).

Zwaar zal die 't niet hebben. Is een E6600 CPU met 4GB geheugen en P5B moederbord. Moet wel wát kunnen hebben dacht ik zo. :?

Iemand enig idee ?

Waarschijnlijk iets mis is je OS?, verkeerder drivers/bios/gek proggie wat niet spoort?
 
Ik draai Vista Ultimate op mijn laptop van de zaak... en dat draait helemaal perfect eigenlijk. Drivers ed allemaal perfect in orde.

Ik denk dat het desktops tegenvalt, omdat daar verschrikkelijk veel verschillende hardware in bestaat.... even SP1 afwachten iig.

Ik kan trouwens geen werkende ultimate vinden via de bekende wegen :+
tenminste, wil wel updaten natuurlijk :P
 
Nee , enkel geheugen is nieuw en de voeding. En een CPU koeler niet lang geleden.

Heb net ORTHOS ± een uurtje laten draaien tijdens het eten. Maar niks. Blijft gewoon stabiel en ' koel ' draaien. :? Dus écht overbelast raakt ie niet. :O

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ORTHOSTEST2399MHZ1HOUR.png[/IR]

Echt gek dit. Snap het echt niet. ;(
 
Ik draai Vista Ultimate op mijn laptop van de zaak... en dat draait helemaal perfect eigenlijk. Drivers ed allemaal perfect in orde.

Ik denk dat het desktops tegenvalt, omdat daar verschrikkelijk veel verschillende hardware in bestaat.... even SP1 afwachten iig.

Ik kan trouwens geen werkende ultimate vinden via de bekende wegen :+
tenminste, wil wel updaten natuurlijk :P

Ik heb hem, 32bit 100% werkend, 64 bit weet ik nog niet zeker of die ook kan updaten.
 
Enige echte voordeel van 64 bits is dat het meer ramgeheugen ondersteund.

XP 32 bits (wat 99% vd xp gebruikters draait) gebruikt max 3.2gb
vista @ 32 bits gebruikt max 3.5gb
xp/vista @ 64 bits kan omgaan met +8gb.

Voor de rest blijf ik erbij dat vista gewoon een knake os is en xp het qua alles overrulled. Enige voordeel van Vista is DirectX 10, waar 99% vd computer gebruikers niets aan zal hebben omdat het videokaart toch te sloom is.
 
Oja Ok , ja dan vind ik het nutteloos om een 64bit versie te ' kopen '. :D Ik zeg niks. :rolleyes: Misschien met de tijd als XP opnieuw geinstalleerd wordt oid.
 
Ik zou sowieso XP voorlopig nog blijven gebruiken. Zelf ook vista 64bit, maar ben meer tevreden met gewoon XP. Het is ook een stuk sneller...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top